معرفی و دانلود کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

عکس جلد کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد
قیمت:
۴۹۰۰۰ 24500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد نوشته‌ی لوران گونل، در قالب یک داستان هیجان‌انگیز و الهام‌بخش، راز خودشناسی و رسیدن به شادی درونی را با شما در میان می‌گذارد. این اثر با بیش از یک میلیون نسخه از پرفروش‌ترین کتاب‌های فرانسوی به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نظر جسمانی سلامت باشید و زندگی‌تان طبق یک روال عادی و بدون مشکل پیش برود اما از درون احساس آرامش و خوشبختی نکنید. به نظرتان علت این موضوع چیست؟ آیا راهی برای کشف و شناخت این حالات درونی وجود دارد؟

لوران گونل در کتاب مردی که می‌خواست خوشبخت باشد (The Man Who Wanted to Be Happy) در قالب یک داستان جذاب، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهد و شما را وارد یک سفر درونی به یاد ماندنی می‌کند.

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی داستان، جویان تصمیم می‌گیرد برای گذراندن تعطیلات به کشور بالی سفر کند و در آنجا لحظات آرامش‌بخشی را پشت سر بگذارد. اما دیدارش با مردی عجیب تمام برنامه‌ریزی‌هایش را تغییر می‌دهد. مردی خردمند و افسانه‌ای به نام استاد سامتیانگ که در همان مواجهه نخست به او می‌گوید که شما فردی سالم هستید اما خوشحال نه! جولیان از این گفته تعجب می‌کند؛ چراکه هیچکس از احوالات درونی او باخبر نبوده اما این مرد حکیم توانسته بود چنین تشخیصی بدهد.

سرانجام در طی دیدارهای متعدد استاد سامتیانگ حرف‌ها و نکات مرموزی را با جولیان در میان می‌گذارد و باعث تعجب و به فکر فرو رفتن این مرد جوان می‌شود.

شما با شنیدن کتاب مردی که می‌خواست خوشبخت باشد، به مرور با نظریات و جهان‌بینی‌های جدیدی آشنا می‌شوید که افکارتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. درواقع یاد می‌گیرید که به هر آنچه فکر کنید و معتقد باشید، همان مسئله در واقعیت زندگی‌تان نمایان می‌شود. همچنین با ماهیت شادی واقعی که درون هر فردی وجود دارد، آشنا شده و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را به همراه جولیان و استاد مرموزش پشت سر خواهید گذاشت.

کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از تمام موانع درونی خود رهایی یابید و به خوشبختی حقیقی برسید، این کتاب صوتی می‌تواند انتخابی شایسته برایتان باشد.

لوران گونل را بیشتر بشناسیم:

او به عنوان یک نویسنده مشهور و پرفروش بین‌المللی، کتاب‌هایش در 23 کشور جهان به فروش رفته است. لوران گونل (Laurent Gounelle) در زمینه علوم انسانی به خصوص توسعه فردی متخصص است و بیشتر در حوزه فلسفه، روانشناسی و پیشرفت شخصی تحقیق و مطالعه می‌کند.

گونل هم‌اکنون در دانشگاه کلرمونت فران تدریس می‌کند و داستان‌های جذابی می‌نویسد تا مخاطبانش در مسیر کشف خود قدم بردارند. برخی از آثار ترجمه شده او به فارسی عبارتند از: «روزی که زندگی کردن آموختم، و تو خواهی یافت، تو را به سرزمین ممکن‌ها می‌برم»

در بخشی از کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد می‌شنویم:

ناگهان متوجه شدم تا قبل از رفتنم وقت کمی دارم و می‌خواستم بلافاصله اقدام کنم. در این جلسه فهمیدم وظایفی که بین دو جلسه مشاوره تجویز می‌کند، بی‌اهمیت نیست و حالا بسیار مشتاق بودم آنچه را که برایم تجویز کرد، انجام دهم. مسلما برای انجام فکری که از آن متنفر بودم، اشتیاقی نداشتم. سراغ مردم بروم و ازشون چیزی برای خودم درخواست کنم. ولی کنجکاو بودم که بدانم در پایان چه چیزی را برایم به ارمغان می‌آورد. چون از حالا متقاعد شده بودم که تمام آنچه که درمانگرم انجام می‌داد، هدف‌دار بود.

پس به عبود رفتم؛ چون جایی بود که می‌توانستم آنجا خارجی پیدا کنم. سراغ بالیایی‌ها رفتن هدر رفتن وقت بود. این مردم نمی‌توانستند نه بگویند. با چه چیزی باید شروع می‌کردم؟ مجبور بودم درخواستم را طوری بگویم که آن‌ها طردم کنند. بنابراین باید ترتیبی می‌دادم تا به نتایجی برسم که معمولا خیلی مراقب بودم گرفتارشان نشوم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
51 دقیقه
بخش اول
52 دقیقه
بخش دوم
53 دقیقه
بخش سوم
49 دقیقه
بخش چهارم
56 دقیقه
بخش پنجم
18 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد
نویسنده
مترجمنسیم موسوی
راویحمید محمدی
ناشر صوتینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۴۹۰۰۰ 24500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

Mohammad Fathani
۱۴۰۰/۹/۲۵
عزیزان، من فقط دانلود کردم تا یک مطلب مهم را بنویسم: لطفا کتابی که هنوز نخوندید پیام یا نظر ندید حتی تشکر از کتابراه چرا که خیلیها فقط میخواهند بر اساس نظرشما ببینند عیب یا نقطه قوت کتاب چیه که بخرند یا دانلود کنند یا نه، پس وقت دیگران را با نظرهای بی مورد و شخصی خودمان که ربط یا اهمیتی برایشان ندارد هدر ندهیم. سپاس از همه. با سواد باشیم و برای همه خوبان سودمند باشیم
سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۱
نقد کتاب، خطر spoil!!!
سلام دوستان گلم احتمالا قبل از این کتاب دیگر اکران گونل رو خونده باشید. روزی که زندگی کردن رو آموختم.
پیشنهاد من اینه که همزمان با نسخه متنی نسخه صوتی رو گوش کنید.
کتاب روزی که زندگی کردن آموختم رو اگه خونده باشید صد در صد حسابی لذت بردین. بنابراین به سراغ جدیدترین مردی
رمانش بیایم: که می‌خواست خوشبخت باشد.
کتاب، توی همون صفحات ابتدایی تکلیف خودش رو روشن می‌کند. منتظر یک رمان جذاب و پر کشش نباش لطفا!!!
نویسنده درست مثل سایر کتابهاش، قالب داستان رو انتخاب کرده تا یکی از مفاهیم زندگی رو به خواننده گوشزد کند. هر چند توی کتاب قبلی که از او خوندم موضوع داستان هم جذاب و دلپذیر بود ولی توی این کتاب، بخش عمده‌ای از صفحات به گفتگوی استاد و شاگرد می‌گذره. توی رمان قبلیه مرشد، خاله مارجی بود و اینجا، استاد سامتیانگ. نویسنده با این موضوع کتابش رو شروع می‌کنه که: باورهای انسان چگونه شکل می‌گیرد و این باورها چه تاثیری در تصمیمات زندگی انسان دارد؟
Zohreh Rakh
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
ماجرای این کتاب در جزیره بالی واقع در کشور اندونزی اتفاق افتاده که مردی اروپایی از یک استاد به نام سام تیانگ مشاوره میگیره.
دوستان این کتاب رو حتما بخونید چون تمام جملات تاکیدی در قالب داستان و مثال آورده شده و باعث میشه ازش خسته نشید.
در کل کتاب به این نتیجه رسیدم که رفتارها ناشی از باورهاست و
آدم باید آزاد باشه و اسیر باورهاش نباشه.
هیچ کسی آزاد نیست و این عدم آزادی، باوری است که
هر کس در مورد خودش، دیگران و دنیا داره. این باورها با محدودکردن انتخابها رفتارهایی را به ما تحمیل میکنند.
برای تحقق رویاهات باید راه انتخاب رو با رهاکردن چیزهایی که دوست داری باز نگه داری.
در انجام پروژه‌ها اگه کسی به شما باور داشته باشه اعتماد به نفستون بالا میره و شک و تردید از بین میره و میتونید موفق باشید.
چیزی به اسم شانس وجود نداره به غیر از اینکه آدم خوش شانس بادقت فرصتهای اطرافش رو می‌بینه.
و یک جمله کلیدی در آخر کتاب:
"هیچوقت اجازه نده کسی بهت بگه تو نمیتونی. "
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۸/۱۵
کتاب محتوای فلسفی داره و دررابطه با خودشناسی درونیات بسیار ساده و زیبا اما قابل تامل. نکات مهم و حیاتی رو بیان میکنه فضای رمان خیلی رویایی و قشنگه و با توصیفات زیبای نویسنده و صدای ارامش بخش راوی میشه به عمق کتاب و اون مکان جادویی سفرکردموسیقی کاملا با فضا و متن داستان هماهنگی داره که یکی ازنکات به مهم برای جذابیت دوچندان کتاب ازنظرمن شمارمیاد. نکاتی که درمتن کتاب و محتوای کتاب نهفته س نشان ازاگاهی و علم نویسنده داره کتاب دیگری ازایشون تحت عنوان. روزی که زندگی کردن اموختم. خوندم که خیلی جذابترو خط داستانی قوی تری داره علاقه مندان به خودشناسی و اگاهی ازعملکرد ذهن قطعا ازشنیدنش لذت میبرن مطالعه‌ی کتاب رو توصیه میکنم دراخرممنون ازکتابراه عزیزکه بارایگان دراختیارگذاشتن این کتاب ما علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی رو خوشحال کردن
بنظرم این قبیل اپلیکیشن‌ها و رایگان کردن کتابهای پرمحتوا و جذابی ازاین دست خیلی به فرهنگ کتاب خوانی کمک میکنه ممنون
سیاوش رودکلی
۱۴۰۲/۹/۲۰
در این کتاب نویسنده در قالب یک داستان که در آن راوی در سفری به شرق به دنبال کشف خود و رشد فردی خود سراغ پیر خردمندی می‌رود که در جزیره بالی زندگی می‌کند و تحت تعلیم او قرار می‌گیرد. و در هر دیدار نکاتی را دریافت می‌کند و تمریناتی را انجام می‌دهد که باعث آگاهی و شناخت بیشتر از خود می‌شود. اصلی‌ترین چیزی که او می‌آموزد، یا بهتر بگوییم منجر به کشف خودش می‌شود، این است که چقدر زندگی و تجربه ما توسط باورهای اغلب ناآگاهانه ما شکل می‌گیرد. چگونه این باورها، رفتارهای ما راهدایت می‌کنندو انتخابها و آزادی ما را محدود می‌کنند. اگر می‌خواهید زندگی بهتر و رضایت بخش تری داشته باشید، پیدا کردن باورهایتان در مورد خود، دیگران و روابط کاملا حیاتی است. این یک کتاب خودیاری نیست، بلکه کتابی است که می‌تواند چنانچه این چالش را دارید که خود را عمیقا و صادقانه کشف کنید به شما کمک کند.
hamidreza2516 ghasemipour
۱۴۰۰/۹/۲۴
همیشه با یه دنیا پر از احساس شور و شوق، منتظر کتاب‌های هدیه کتابراه هستیم😍👏
مرسی که فرهنگ کتابخوانی رو ترویج میکنید.
نسترن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
با سلام.
کتاب بسیار خوبی بود. به نظر من اگر شما بتونید حتی یک نکته سودمند از یک کتاب برداشت کنید و آن نکته را واقعا در زندگیتون به کار ببندید و به آن عمل کنید اونوقت میتونید بگید کتابی که مطالعه کردید سودمند و مفید بوده است یا نه. وگرنه تو حرف هممون حرفای قشنگ میزنیم اما در عمل هیچ یک از نکات در
زندگیمون به کار نمیبندیدم. من چند تا نکته در این کتاب شنیدم که واقعا در زندگیم احتیاج به راهنمایی داشتم و این کتاب خیلی خوب به این مسائل پرداخته بود. تنها ایراد جدی که به این کتاب میگیرم لحن و صدای یکنواخت و یکسان گوینده بود که بعضی وقتا واقعا مبهم بود که کدوم شخصیت داستان در حال صحبت هست.
ممنون از کتابراه عزیز
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۱۰/۵
یکبار گوش دادم و الان برای بار دوم در حال گوش دادنم، موضوع اصلی کتاب درمورد خودشناسی و تاثیر باورها بر شکل گیری شخصیت و زندگی هر کسی است، و این مفهوم را میخواهد برساند که محرکهای محیط پیرامون (که ممکن است هر چیزی باشدسخنان اطرافیان، قوانین و...) شاید نقش مهمی در زندگی آدم داشته باشد ولی این ما که و هستیم با پذیرش یا عدم پذیرش شان به آن‌ها قدرت تاثیر گذاری میدهیم در نهایت این باورهای هر انسانی است که زندگی او را شکل میدهد.
Kimia Omidvar
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار عالی بود دیدگاهم به خودم وزندگیم عوض شد😍 در طی داستان نکات آفرینش، کائنات و هستی، مردم ونوع زندگیشون، احساسات و عواطف، افکار ودیدگاهها، حتی شرایط زندگی افراد مختلف به خوبی به تصویر کشیده شده، بطوری که ناخودآگاه خودتو جای نقش اول داستان میزاری وبراش تصمیم میگیری ومنتظر میمونی ببینی طرف چه با تصمیمی میگیره وآیا تو هم عقیده اس یا نه؟ در جای جای داستان غافلگیر میشی واین عطشت رو برای فهمیدن بقیه داستان بیشتر میکنه. پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما گوش کنین... گزینه‌ی خوبی برای پر کردن اوقات فراغتتونه😉😉😉
faezeh danesh
۱۴۰۱/۷/۷
کتابی تا حدودی فلسفی برای خود شناسی و آشنایی با تحقیقات علمی که برای کاربرد قدرت ذهن انسان انجام شده و جالب هست.
خط داستانی کتاب خیلی قوی نیست، کتاب دیگری از همین نویسنده با نام "روزی که زندگی کردن آموختم " خط داستانی قویتری داره و باعث میشه خواننده مشتاق تر باشه برای ادامه.
اما تغییر در دنیای
واقعی انقدر قطعی و سریع اتفاق نمیفته ولی به نظرم هدف رو رسونده.
اما هر دو کتاب حتما ارزش خواندن داره
به علاقه مندان به خودشناسی و بهبود شخصیت فردی پیشنهاد میکنم
مرسی از کتابراه 💚
bnm nm
۱۴۰۰/۹/۲۷
از کتابراه بسیار متشکرم برای انتشار رایگان این کتاب بسیار این کتاب برای من کاربردی هست، همچنین با سپاس از گوینده، مترجم و ناشر کتاب برای صرف انرژی توزیع این کتاب ارزشمند
رمانی نسبتا کوتاه، بیانی ساده ولی بسیار قابل تامل سرشار از آگاهی ناب نویسنده💚 یک یاد آوری فوق‌العاده برای قدرت ذهن، نحوه عملکرد ضمیر ناخودآگاه، باور‌های ذهنی و تاثیر اونها بر واقعیت فردی با نمایش عملکرد اون در قالب یک رمان جالب
سیما مهذب
۱۴۰۰/۱۰/۲
باسلام و احترام و سپاس از کتابراه و ناشر محترم
هم اکنون دارم کتاب رو گوش میدم صدای راوی خوبه ارامش بخشه انقدر که گاهی منم غرق آرامش حضور در جزیره زیبای و مناظر توصیف شده میشم. داستان کتاب هم در باره خودشناسی است و نکات مهمی رو یاداوری میکنه به سادگی به زیبایی و البته کاربردی. باسپاس
الان کتاب رو
تمام کردم_ 2 دی ماه_. خیلی لذت بردم و استفاده کردم بخصوص فصل آخر. برای خودشناسی و خودسازی بشدت توصیه میکنم.
آنیتا ارزانی
۱۴۰۰/۱۰/۶
کتابراه عزیز، از صدا، نحوه روایت، موسیقی متناسب موقعیت جغرافیایی داستان، مکنونات روانشناسی ک در قالب روایت یک سفر ساده بآرامی در ذهن شنونده رسوخ میکرد و انتخاب هوشمندانه چنین کتابهایی سپاسگزارم. فقط از مترجم محترم خواستارم ک، بترتیب زمانی جملات دقت بیشتری داشته باشند. در زمان حال گاهی، افعال جملات بتناوب بگذشته ترجمه شده و این برای ذهن شنونده ایجاد سر در گمی میکند. احتمالا این مورد ناشی از تعجیل در ترجمه متن بوده است.
م مسعودی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
کتاب بسیار خوب با پردازش عالی موضوع در مورد خودشناسی؛ بدون اغراق و پرگویی‌های اضافه
با ادبیات داستانی شنونده را با خود همراه می‌کند و با آموزش عملی مفهوم اعتماد به نفس و خودباوری را خیلی بهتر از آموزه‌های روانشناسی در قالب درس، بیان می‌کند
اجرای بسیار ماهرانه آقای محمدی و طمانینه ایشان هنگام ادای
جملات ارزش این کتاب را دوچندان کرده‌ بود⚘⚘
ممنون از انتخاب درست کتابراه برای ارائه چنین آثاری🙏🙏
h st
۱۴۰۰/۹/۲۴
ممنون بابت هدیه کتابراه و زحمات کلیه دست اندر کاران این آپ
مشاهده همه نظرات 351

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

برای دریافت کتاب صوتی مردی که می‌خواست خوشبخت باشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.