معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست

عکس جلد کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست

کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست از نویسنده‌ی مشهور حوزه‌ی توسعه‌ی فردی و موفقیت، جیم ران، به شما می‌آموزد که برنامه‌ی بهتری برای زندگی خود داشته باشید؛ چراکه انسان با داشتن برنامه‌ریزی درست در زندگی خود، قادر است به هر چه که باید در زندگی خود داشته باشد، برسد. در این کتاب صوتی، شنونده‌ی جملات و عبارات گلچین‌شده‌ای هستیم که انگیزه‌هایی مثبت برای زندگی و حرکت در مسیر اهدافمان را به ما القا خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست

«در انسان توانایی خارق‌العادیه که می‌تونه با اون، دقیقاً به اونچه باید داشته باشه برسه. ولی تفاوتی بین باید و خواستنه. بهترین انگیزه، خودانگیختگیه. یکی می‌گه ای‌کاش یکی بیاد و من رو هل بده. حالا اگه پیداش نشد چی؟ باید برنامه‌ی بهتری برای زندگی خودمون داشته باشیم. وقتی می‌دونید چه می‌خواهید و خیلی هم اون رو می‌خواهید، راهی برای به دست آوردن اون پیدا خواهید کرد.» این جملات بخشی از عبارات و صحبت‌های جیم ران (Jim Rohn) در کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست (The Treasury of Quotes) هستند. ممکن است که بسیاری از مخاطبان در ابتدا با دیدن یا شنیدن عنوان این اثر به‌تنهایی، تصور کنند که با اثری انگیزشی، همچون تمام دیگر کتاب‌های این‌چنینی روبه‌رو هستند. اما باید دانست که نویسنده‌ی کتاب، جیم ران، درواقع مربیِ نسل فعلی مربیان توسعه‌ی فردی و همچنین بسیاری از مدیران شرکت‌های موفق آمریکایی محسوب می‌شود. به همین اعتبار این اثر نیز، پیش‌گام دیگر کتاب‌های انگیزشی و خودسازی به‌شمار می‌آید.

در حدود نیم قرن است که خالق کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست، تمرکز خود را بر بررسی شالوده‌های رفتار انسان که بیشترین تأثیر را در عملکردهای شخصی و تجاری او دارند، گذاشته است. با وجود چنین سابقه‌ای، می‌توان جیم ران را معیاری برای سنجش اعتبار و قدرت سخنران‌ها، نویسندگان و مربیان موفقیت فردی و حرفه‌ای در نظر گرفت. او توانایی بی­‌نظیری دارد که به‌واسطه‌ی آن، به اتفاقات و رخدادهای عادی و پیش‌پاافتاده، معنایی غیرعادی و عمیق می‌بخشد و با ارائه‌ی آن‌ها در جملاتی منحصربه‌فرد، ذهن مخاطبانش را به تصرف خود درمی‌آورد. اکنون بخش‌های برگزیده‌ای از این سخنرانی‌ها و نوشته‌های تأثیرگذار جیم ران، در کتاب صوتی معجزه‌های زندگی گردآوری شده‌اند تا مخاطبان از راهی ساده‌تر، امکان مرور آموزه‌های او را داشته باشند.

پیش از این انتشارات کلیدر تعدادی از آثار جیم ران، ازجمله معجزه‌های زندگی را در قالب یک جلد کتاب تحت عنوان «مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران» و با ترجمه‌ی علی معتمدی به انتشار رسانده بود. تااینکه نشر صوتی شادن پژواک تصمیم گرفت براساس همین نسخه، هر کدام از این هفت اثر را تبدیل به کتاب صوتی جداگانه‌ای کند و در دسترس مخاطبان قرار دهد. به این ترتیب کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست، توسط شادن پژواک به انتشار رسید. این کتاب صوتی که شامل صدها گزین‌گویه از سخنرانی‌ها، کتاب‌ها و حتی دفترچه‌های شخصی جیم ران و بازتاب‌دهنده‌ی تجربه‌ی طولانی‌مدت او در حرفه‌ی خود است، چندین سرفصل و موضوع اصلی را در بر می‌گیرد که برخی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «فلسفه‌ی شخصی»، «اهداف»، «روابط»، «مهارت»، «اعتقاد» و «موفقیت».

جیم ران در کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست، در باب مباحث مختلفی صحبت می‌کند؛ از تأثیر دانش و علم در مسیر موفقیت گرفته تا تأثیر خودسازی بر موفقیت در روابط و جذب دیگران، اهمیت مسئولیت‌پذیر بودن در رشد شخصی، معنای روابط در زندگی انسان و راه‌های غلبه بر مشکلات با وجود تمام موانع و نقص‌های موجود. باوجوداینکه بسیاری از جملات و عبارات این کتاب بسیار کوتاه و موجز هستند، اما قادرند تأثیری به‌اندازه‌ی تمام حجم برخی از کتاب‌های موفقیت را بر مخاطبانشان بگذارند؛ چراکه درواقع فشرده‌ای از تجربیات مربی بزرگ و توانمند این حوزه هستند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست

  • جیم ران یک اسطوره است. میلیون‌ها انسان از سراسر جهان، بی‌اندازه از آموزه‌های او در کتابش بهره‌مند شده‌اند. (نیدو کوبین، سخنران انگیزشی و کارآفرین موفق)
  • بیان و سبک خاص و منحصربه‌فرد جیم ران در آثارش، او را یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار می‌دهد. (هاروی مک کی)
  • درخشان و شگفت‌انگیز! من تاکنون سخنرانی‌های جیم ران را در موقعیت‌های مختلفی شنیده‌ام. بیان او بی‌نقص و ایده‌هایش بی‌زمان و همیشه ارزشمند هستند. (دکتر تونی الساندرا)
  • مجموعه‌ای درخشان و بی‌نظیر از گزین‌گویه‌های جیم ران! وجود این کتاب در قفسه‌های هر کتابخانه‌ای ضروری است. (آمازون)

کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با شنیدن چند عبارت از جذاب‌ترین سخنرانی‌های انگیزشی جهان، دریچه‌ی جدیدی را به روی دیدگاه خود نسبت به زندگی باز کنید، کتاب صوتی معجزه‌های زندگی را از دست ندهید. با گوش سپردن به نکات شنیدنی و جالب جیم ران در این کتاب، راه‌های جدید و ثمربخشی را برای طی کردن مسیر زندگی خود خواهید یافت.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست می‌شنویم

به یک چیز جالب پی بردم: بیشتر مردم برنامه‌ای که برای سفر می‌ریزن، دقیق‌تر از برنامه‌ایه که برای زندگی خودشون می‌ریزن. احتمالاً به این دلیل که گریختن، راحت‌تر از تغییر کردنه. اگه برنامه‌ی زندگی خود را طراحی نکنی، احتمالش هست که یکی دیگه از تو برای برنامه‌ش استفاده کنه. حالا حدس بزن برات چه برنامه‌ای دارن؟ بیگاری! دلیل اینکه بیشتر مردم با اضطراب، نه با اطمینان به آینده می‌نگرن، اینه که برنامه‌ای برای آینده ندارن.

یکی می‌گه: «اگه جایی که من کار می‌کنم کار کنی، وقتی به خونه می‌رسی دیگه دیروقته. اول باید یه صفایی به شکم داد، یه‌خورده تلویزیون دید، استراحتی کرد و خوابید. نمی‌شه که تا نیمه‌شب بیدار موند و مدام برنامه‌ریزی کرد.» این همون کسیه که همیشه قسط ماشینش عقب میفته. موفقیت نه یک چیز جادویی‌ست و نه مرموز. موفقیت توالی طبیعی و مداوم به‌کارگیری قاعده‌های اساسی زندگی‌ست. قاعده‌ی جدید دیگری نداریم. اگه کسی گفت قاعده‌ی جدیدی پیدا کردم، باید به این آدم شک کرد. مثل این می‌مونه که یه نفر شما رو به بازدید از کارخونه‌ای دعوت کنه که سازنده‌ی عتیقه‌جات باشه.

بعضی کارها رو باید هر روز انجام داد. خوردن هفت سیب در جمعه‌شب، کار خوردن روزی یه سیب رو نمی‌کنه. موفقیت چیزی جز تمرین هرروزه‌ی چند انضباط ساده نیست. درحالی‌که شکست، تکرار چند اشتباه ساده در قضاوته. جمع انضباط‌ها و قضاوت‌ها در پایان، کفه‌ی ترازو رو به نفع هر کدوم که سنگین کنه، بیانگر موفقیت یا شکست فرده. دلیل اصلی تعیین هدف، شخصیتی‌ست که شما در روند تحقق اون هدف کسب می‌کنید. شخصیتی که از تو می‌سازه، همیشه بسیار باارزش‌تر از هدفیه که به اون می‌رسی. وقتی اندرو کارنگی از دنیا رفت، کاغذی از اون پیدا کردن که روی اون یکی از هدف‌های اصلی زندگی او نوشته شده بود: می‌خوام نصف زندگی‌م رو وقف جمع کردن پول کنم و نصف دیگه رو صرف بخشیدن اون. این کار هم کرد!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
5 دقیقه
بخش سوم
2 دقیقه
بخش چهارم
2 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
6 دقیقه
بخش هشتم
4 دقیقه
بخش نهم
6 دقیقه
بخش دهم
15 دقیقه
بخش یازدهم
4 دقیقه
بخش دوازدهم
4 دقیقه
بخش سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست

مهدی همدانیان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
من این کتاب صوتی را به پیشنهاد یکی از دوشتانم تهیه کردم
عنوان کتاب اصلا با محتویات کتاب همخوانی ندارد.
این کتاب صوتی اصلا داستانی و یا توضیحی نیست
در قسمت‌هایی از این کتاب عبارات تاکیدی بکار برده شده و در قسمت‌هایی دیگر پند و اندرز
اما این کتاب بسیار ارزشمند است
پند و اندرز‌ها در هر بخش بسته
به موضوع آن بخش تقسیم بندی شده که بسیار مفید است
نکات مهمی گفته شده که میتوانید بسته به موردی که میخواهید فایل‌ها چندین بار گوش دهید
روش استفاده از این کتاب به این صورت است:
۱- گوش دادن به این کتاب باید روزانه انجام شود تا در ذهن ناخودآگاه شما ضبط گردد
۲-اگر میخواهید اثر بخشی کتاب بیشتر شود پند و اندرز‌ها را در حالت آلفا و یا هیپنوتیزم گوش دهید تا نتیجه آن را زودتر ببینید
شاد و پیروز باشید
علیرضا دیدار
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
من این کتاب صوتی را به پیشنهاد شخصی که نمی‌شناسم تهیه کردم
عنوان کتاب دقیقا با محتویات کتاب همخوانی دارد. این کتاب صوتی بی‌نظیر و بی رغیب هست. در قسمت‌هایی از این کتاب عبارات تاکیدی بکار برده شده و در قسمت‌هایی دیگر پند و اندرز این کتاب بسیار ارزشمند است پند و اندرز‌ها در هر بخش بسته به موضوع آن
بخش تقسیم بندی شده که بسیار مفید است نکات مهمی گفته شده که میتوانید بسته به موردی که میخواهید فایل‌ها چندین بار گوش دهید
روش استفاده از این کتاب به این صورت است: گوش دادن به این کتاب باید روزانه انجام شود تا در ذهن ناخودآگاه شما ضبط گردد
سعید پرتوی
۱۴۰۲/۸/۱۷
بنظرم کتابع منطقیه و حرفا تاثیر گذار و تکان دهنده‌ای هم میزنه مخصوصا وقتی از خدمت بخلق میگه، تو قرآنم بارها تاکید کردن که واس عاقبت بخیری به مخلوق خدا احترام بذار خدمت کن اینکار بازتاب عالی تو زندگی شما دارع شاید شما یهو یه میلیارد سود کنی ازونورم درصدی حق یکیو خوردی این واس شما پیشرفته اما در واقع یه سرمایه گذاری خود زنی بلند مدت کردید قطعا از یجاتون چند برابرشو پس میدید لزوما کسیکه پولدارع ادم موفقی نیس بنظرم موفقیت تو شناخت بیشتر از خودت و علت وجودته بنظرم موفقیت تو کمال رسیدن و سعی کردن انسان بودنه در هر شرایطی
رضا قربانی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بادرود خدمت شما بنده این کتاب صوتی را خریداری کردم وچندین بار گوش کردم بسیار عالی و دلنشین است وپر مفهوم و مفید. هم متن پر بار وعالی است وهم خواننده کتاب بسیار عالی و دلپذیر و شیوا وروان کلمات و جملات کتاب را بسیار عالی بیان میکند
باتشکر فراوان از نویسنده گرامی آقای جیم ران. و مترجم گرامی آقای علی معتمدی عزیز
خیلی خیلی عالیه
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کتاب عالیه.. به جرات میتونم بگم که همه جملات این کتاب پر از نکته‌های طلایی برای رسیدن به موفقیت و قدرت و ثروت و آرامش در زندگی یه.. من گاهی وقتا چندین بار فایل صوتی کتاب رو گوش میدم و از توصیه‌های این استاد بزرگ در زندگیم استفاده میبرم. کتاب هفت اثر جیم ران هم کتاب خیلی خوبه.. پیشنهاد میکنم حتما بخونید.. که کتاب کامل از این نویسنده بزرگ می‌باشد.
ثریا معتمد
۱۴۰۲/۱۰/۳
به نظرم صدای گوینده بهترین انتخاب ممکن برای این کتاب هست، به قدری تاثیر گذار که فکر میکنی این خود نویسنده ست که مستقیما داره باهات صحبت میکنه.
هر جمله‌ی کتاب به تنهایی بسیار ارزشمند هست چون حاصل تجربه و تلاش یک انسان موفق هست، فکر می‌کنم باید این کتاب رو مثل کارهای روتین زندگی به طور مداوم و هر روزه گوش داد تا بیشترین تاثیر و استفاده رو داشته باشه.
حسن واعظ‌زاده
۱۳۹۷/۱۰/۵
بی شک جیم ران استاد بی‌رقیب دنیای کسب و کار و الهام بخشی افراده. نابغه الهام بخشی قرن. من شیفتهء این آدم هستم و با تمام وجود پیامش رو به تمامی شاگردان و کارمندانم انتقال میدم. میتونم ساعتها در مورد هر کلمه‌ای که به زبون میاره صحبت کنم. چون هر کلمه از حرفاش دنیایی از رمز و رازهاست.
مسعود افشاری
۱۳۹۹/۵/۷
کتاب در نوع خودش خیلی خووووبه فقط نکته اینجاست براحتی قابل فهم نیست، هر قسمت کتابو نمیشه سر سری گوش داد و جلو رفت. هر قسمت پر نکته و حرف ه و باید بهشون فکر و عمل کرد تا تاثیری داشته باشه غیر این فایده‌ای نداره. گوینده عالیه بهمراه موزیک متن، فقط یوقتایی صدای گوینده کم میشع و نامفهوم
زهرا ماهوری
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
از اون کتاب‌ها که تمام مدت بهتون تلنگر میزنه
وبا هرجملش میشه ساعت‌ها فکر کرد ویاد داشت برداری کرد
خیلی از جمله هاش تو کتاب دوازه ستون موفقیت بوده ولی جملات جدیدی هم داره که خیلی قشنگ وزیبا هست، به شخصه عاشق سخنرانی‌ها وکتاب‌های این نویسنده فقید هستم💕🌱
زهرا فرهادیان
۱۴۰۲/۶/۹
تمام جملات گفته شده در این کتاب تلنگر و نکته‌های کلیدی و مهمی هست برای کسانی که می‌خواهند در مسیر درست زندگی قرار بگیرند و میخواهند در زندگیشون پیشرفت کنند... در این کتاب همه نکته‌ها خیلی واضح به صورت چکیده و بسیار کاربردی گفته شده
Mehran ...
۱۴۰۰/۷/۲
به قصد خود ستایی عرض نمیکنم ولی شاید بیش از صد کتاب در حوضه رشد شخصی مطالعه کردم ولی کتابی به سادگی و عمیقی این کتاب ندیدم بیش از پنج بار این کتاب رو مطالعه کردم فقط میتونم بگم عالیه عالی
آرش آزاد
۱۳۹۹/۱۱/۲
موزیک پس زمینه مناسب نبود صدای بلند و ملودی کوتاه یکنواخت که در طول شنیدن کتاب باید تحمل میشد گوینده هم خیلی کم انرژی و غیر متناسب با موضوع کتاب قرائت نمودند بهر حال انتقال مطلب موفق نیست و از سر واکنی بود
احمد رشیدی
۱۳۹۹/۱۰/۷
سلام وبا تشکر از تیم کتابراه.
کتاب خوبه، وباید بارها مطالعه بشه، چون مطالبش عمیق و بار معنایی سنگینی داره. ومطالب باید تو زندگی ما عملی بشه، واین نیاز به تمرکز وتوجه به هر قسمت از سخنان این شخص
داره. موفق باشید.
رها نوری فرد
۱۳۹۷/۷/۱۷
من عاشق جیم رانم با صحبتاش اشک میریزم اینقد که قشنگ صحبت میکنه عاشقشم❤❤❤
مهرداد زیبانژاد
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام و ارادت
جملات این کتاب را باید با تامل و دقت گوش داد و نوشت و بهش فکر و اجرا کرد
جملات سطح آگاهی را بالا و جهت دهی به مسیر زندگی می‌دهد فقط در اثر تامل و مداومت در عمل و نه صرفا گوش کردن
مشاهده همه نظرات 137

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست

برای دریافت کتاب صوتی معجزه‌های زندگی: معجزه در درون توست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.