معرفی و دانلود کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم!

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم!

دی کی برنتلی، در کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! روایتگر ماجراهای پسرک نوجوانی‌ست که به خاطر اوضاع مالی نابه‌سامان خانواده، راهی خانه‌ی پدربزرگ می‌شود تا در کنار او زندگی کند؛ کاری که چندان هم آسان به نظر نمی‌رسد... رخدادهایی منتظر قهرمان داستان هستند که زندگی او را درگیر موقعیت‌های پیچیده و مشکلات تازه‌ای می‌کنند. اثر حاضر توانسته عنوان پرفروش سایت آمازون را از آن خود کند.

درباره‌ی کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم!

«آدام شانون داکوتا کار» نام شخصیت اصلی داستان است که اگرچه دوازده سال بیشتر ندارد اما ناچار شده خیلی زود با مشکلات زندگی آدم‌بزرگ‌ها دست‌و‌پنجه نرم کند. البته پدر و مادرش هنوز هم با او مانند یک پسربچه‌ی کوچک برخورد می‌کنند؛ مثلاً اجازه ندارد موهایش را به همان شکلی که دوست دارد کوتاه کند. یا اینکه با موبایلش فقط می‌تواند به پدر و مادرش زنگ بزند. در واقع مامان و بابا کل زندگی‌اش را تحت کنترل دارند و به او حق تصمیم‌گیری نمی‌دهند.

... و اما عمق فاجعه آن‌جاست که پدر و مادرش تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند و بدتر از آن اینکه پدر شغلش را از دست داده و چون از پس هزینه‌های پسرش برنمی‌آید قرار شده آدام با پدربزرگش زندگی کند. یک پدربزرگ عجیب‌و‌غریب که تحمل کردنش اصلاً کار آسانی نیست. خب، اوضاع همین‌قدر آشفته ادامه دارد تا اینکه...

نخستین نکته‌ای که توجه مخاطب کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! (I'm 12 Years Old And I Saved The World) را جلب خواهد کرد، کلام طنز و لحن خاص راوی است که با قلم استادانه‌ی دی کی برنتلی (D. K. Brantley) بیان می‌شود. برای درک این کتاب گویا باید از نگاه راوی دوازده‌ساله، دنیا را ببینیم؛ کاری که برای نوجوانان بسیار دلنشین و برای بزرگسالان نیز سرگرم‌کننده خواهد بود. برای آدام خیلی از بخش‌های زندگی بزرگ‌ترها کسالت‌بار و حتی بی‌معنی است. برعکس، مسائلی در این دنیا وجود دارد که بزرگ‌ترها حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند به آن‌ها توجه کنند. برای پدران و مادرانی که قصد دارند همراه با فرزند نوجوانشان به این اثر گوش بسپارند، حقایق و نکات آموزنده‌ی فراوانی درمورد دیدگاه نوجوانان نسبت به زندگی، لابه‌لای متن‌ها نهفته است.

آدام که می‌بیند کنار آمدن با پدربزرگ به صبر و تحمل زیادی نیاز دارد، تصمیم می‌گیرد تا هر طور شده سروسامانی به مشکلات مالی خانواده بدهد. او قصد دارد خودش دست‌به‌کار شود و مسائل خانواده را یکی‌یکی حل کند. چه کسی می‌داند؟ شاید یک نوجوان دوازده‌ساله از همه‌ی آدم‌بزرگ‌ها، برای دنیا مفیدتر باشد!

کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! با برگردان فروغ صادقی و نوید پدرام، از سوی انتشارات ترانه پدرام ارائه شده. خوانش این کتاب گویا را نیز سحر حمیدی، ویکتوریا براری، رضا بصیری، معین وصال، مژگان نصر، مریم کرمی، لیلی حمیدی و خاطره بهنام‌نیا به عهده داشته‌اند.

کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که شیفته‌ی رمان‌های ماجراجویانه هستند، از شنیدن کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! بسیار لذت خواهند برد. متن روان و لحن طنز راوی برای مخاطبان بزرگسال نیز جالب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

با دی کی برنتلی بیشتر آشنا شویم

دی کی برنتلی، نویسنده‌ی مشهور ادبیات نوجوان است که علاوه‌بر نویسندگی، در زمینه‌ی نوازندگی و حتی تولید ساز نیز فعالیت دارد. او که هم‌اکنون در کنار همسر، دو فرزند و سگ کوچکشان در کلیولند تنسی سکونت دارد، به‌طور تمام‌وقت به داستان‌نویسی می‌پردازد؛ چه در اتاق غذاخوری و چه در زیرزمین خانه‌اش!

در بخشی از کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! می‌شنویم

در اینجا لازم می‌بینم که داستان را کمی جلو ببرم و از گفتن برخی چیزهای غیرضروری صرف‌نظر کنم. چون همان‌قدر که ممکن است روایت کلاس‌های بی‌پایان ریاضیات، علوم، تاریخ، انگلیسی، ورزش، زبان اسپانیایی و کامپیوتر که در آن‌ها حاضر می‌شوم (شما بخوانید زجر می‌کشم) جالب باشد به همان اندازه هم می‌تواند در روند داستان، بی‌فایده و حوصله‌سربر باشد. چرا که هر چه باشد این داستان، یک داستان قهرمانانه است.

آهان! راستی تا یادم نرفته بگویم با خودتان فکر نکنید که زجر کشیدن من سر کلاس‌ها چیزی شبیه به ننه‌ من غریب بازی یا ناله و زاری با وقفه است. من بلدم که از وقتم درست استفاده کنم. هر بار که احساس کنم معلممان چیزی را می‌خواهد درس بدهد که من از قبل بلدم، فوراً ذهنم می‌رود سراغ موضوع خودم؛ یعنی همان پول درآوردن و از آن‌جا که پی‌ام‌اس آموزش چندان سخت‌گیرانه و پرباری ندارد، معمولاً وقت زیادی پیدا می‌کنم که به دل‌مشغولی‌ها و دغدغه‌های خودم بپردازم. البته ناگفته نماند که تا یک جاهایی هم پیش رفته‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی و مقدمه
14 دقیقه
فصل یک
5 دقیقه
فصل دو
8 دقیقه
فصل سه
6 دقیقه
فصل چهار
8 دقیقه
فصل پنج
12 دقیقه
فصل شش
5 دقیقه
فصل هفت
9 دقیقه
فصل هشت
5 دقیقه
فصل نه
9 دقیقه
فصل ده
11 دقیقه
فصل یازده
11 دقیقه
فصل دوازده
15 دقیقه
فصل سیزده
13 دقیقه
فصل چهارده
5 دقیقه
فصل پانزده
8 دقیقه
فصل شانزده
12 دقیقه
فصل هفده
19 دقیقه
فصل هجده
11 دقیقه
فصل نوزده
4 دقیقه
فصل بیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم!
نویسنده
مترجمفروغ صادقی، نوید پدرام
راویسحر حمیدی، ویکتوریا براری، رضا بصیری، معین وصال، مژگان نصر، مریم کرمی، لیلی حمیدی، خاطره بهنام نیا
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم!

برای دریافت کتاب صوتی من 12 سال دارم و دنیا را نجات دادم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.