معرفی و دانلود کتاب صوتی رمز قهرمانی: آموزه‌هایی از زندگی‌های باشکوه

عکس جلد کتاب صوتی رمز قهرمانی: آموزه‌هایی از زندگی‌های باشکوه
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رمز قهرمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رمز قهرمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رمز قهرمانی: آموزه‌هایی از زندگی‌های باشکوه

در درون همه‌ی ما یک قهرمان نهفته است! با شنیدن کتاب صوتی رمز قهرمانی، نوشته‌ی ویلیام اچ. مک ریون رمز‌و‌رازهایی را می‌آموزید که در عین ساده بودن، اساسی و البته کاربردی هستند. قوانینی که شما را به خودشکوفایی می‌رسانند تا قهرمان خفته‌ی درونتان را برای همیشه بیدار کنید. این کتاب به شما کمک می‌کنند تا از فضائل اخلاقی تفسیر متفاوتی درک کرده و آن‌ها را به‌شکل دیگری در زندگی به کار ببندید.

درباره‌ی کتاب صوتی رمز قهرمانی

هرآنچه برای موفقیت، خوشبختی و شادی نیاز داریم در درون خودمان هست، فقط باید راه پیدا کردن آن‌ها را یاد بگیریم. ویلیام اچ. مک ریون (William H. McRaven) دقیقاً به همین خاطر در کنار شماست. او در کتاب صوتی رمز قهرمانی (The Hero Code) به شما نشان می‌دهد که چطور به یک قهرمان شکست‌ناپذیر تبدیل شوید.

اینجا نه با ریاضت‌ها و تمرین‌های سخت روبه‌رو می‌شوید و نه چیزی از توصیه‌های کتاب‌های زرد روانشناسی می‌شنوید. رمزها همان است که همیشه بوده و آن‌ها را بارها و بارها شنیده‌اید. به هر دینی که باور داشته باشید و با هر اصولی که رفتار می‌کنید، قطعاً رازهای این کتاب را از قبل می‌شناسید. تواضع، شجاعت، فداکاری و... همان رمزهای ساده‌ای هستند که ویلیام اچ. مک ریون شما را به کاربرد آن‌ها دعوت می‌کند.

نویسنده در حقیقت با نگارش کتاب صوتی رمز قهرمانی سعی دارد تا به تمام قهرمانانی که از ایشان درس‌ زندگی آموخته ادای احترام کند. قهرمانان که در جبهه‌های جنگ یا در بیمارستان‌ها در کنار دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون حضور داشته‌اند و چه‌بسا زندگی‌اش را نجات داده‌اند. کتاب حاضر مملو از خاطراتی است که نویسنده از برخورد با این قهرمانان برایتان بازگو می‌کند و امید دارد که الهام‌بخش زندگی شما باشند.

با شنیدن این کتاب می‌آموزید که مفهوم قهرمانی تا چه حد با فانتزی‌های کودکی ما متفاوت است. برخلاف رویای دوران کودکی، برای قهرمان بودن نه به قدرت جادویی نیاز داریم و نه لازم است ابرانسان باشیم. تمام انسان‌هایی که معمولی به نظر می‌رسند، می‌توانند قهرمان زندگی خودشان و ما باشند.

قهرمانانی که در این کتاب خواهید شناخت، همگی زندگی خود را وقف نجات انسان‌ها کرده‌اند. البته برای قهرمان بودن نیازی به میدان جنگ نیست. کافی است به کمک ویلیام اچ. مک ریون ارزش‌های انسانی را به یاد خود بیاوریم و آن‌ها را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنیم. بله! فرمول قهرمانی همین‌قدر ساده است.

فروغ صادقی اثر حاضر را به فارسی برگردانده و نشر صوتی ترانه پدرام نیز آن را با صدای رضا بصیری و سحر حمیدی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رمز قهرمانی

  • فوق العاده ساده، عالی، هوشمند و مختصر. (مجله‌ی فوربس)
  • کتابی که با چشمانی اشکبار شما را رها می‌کند. (وال استریت ژورنال)
  • خوانندگان علاقه‌مند به کارهای حیاتی نیروهای ویژه‌‌ی ارتش از ماجراهای مک ریون الهام می‌گیرند. (مجله‌ی کرکس)
  • مک ریون آنچه را که در طول چهار دهه حضور در عملیات ویژه‌ی نیروی دریایی آموخته، به یک کتاب کم‌حجم و قدرتمند تبدیل کرده است. (ژورنال یو. اس. ای. تودی)
  • مملو از حکایات فریبنده‌ی شخصی... درس‌های مک ریون از کتاب تختخوابت را مرتب کن فراتر می‌رود. او ده فصل کتاب را به درس‌هایی درباره ایستادگی در برابر قلدرها، امید دادن به دیگران فراتر رفتن از شکست اختصاص داده است. (واشنگتن پست)

کتاب صوتی رمز قهرمانی مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان و علاقمندان کتاب‌های روانشناسی و انگیزشی با محوریت خودسازی و خودیاری، حتماً از شنیدن کتاب صوتی رمز قهرمانی لذت خواهند برد.

با ویلیام اچ. مک ریون بیشتر آشنا شویم

او یک مقام ملی شناخته‌شده در ایالت متحده است. بسیاری از رهبران سیاسی آمریکا، از جمله باراک اوباما و جرج بوش در مسائل دفاعی از او مشاوره گرفته‌اند. ویلیام هری مک‌ریون در دانشگاه تگزاس تحصیل کرد، مدرک خود را در رشته‌ی روزنامه‌نگاری گرفت و سپس به نیروی دریایی پیوست. او عمده‌ی شهرت خود را مدیون کتاب «تختخوابت را مرتب کن» است. کتابی که در سال 2017 تألیف شد و در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. از دیگر آثار او می‌توان به «داستان‌های دریا: زندگی من در عملیات ویژه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی رمز قهرمانی می‌شنویم

اتاق ناهارخوری کوچک و صمیمی بود. کفپوش‌های چوبی زیبا و درب‌های فرانسوی داشت و از یک راه‌پله‌ی پهن مفروش به تالار راه داشت. میز اصلی برای نه نفر چیده شده بود و شش میز گرد دیگر در سرتاسر اتاق قرار گرفته بود. میزبان من در این شام دوستانه دکتر کنت کوپر، متخصص قلب و عروق معروف بود که اولین کتابش، ایروبیک که در سال 1968 منتشر شده، انقلابی را در تناسب اندام ایجاد کرده است. دکتر کوپر از من دعوت کرده بود که عصر همان شب در مؤسسه‌ی کوپر در دالاس سخنرانی کنم. او و همسرش میلی روبه‌روی من و سمت راستم راجر استاباخ مسئول تالار مشاهیر گاوچران‌های دالاس و همسرش ماریا نشسته بودند.

پس از بازنشستگی من از نیروی دریایی در سال 2014 من و راجر دوستان خوبی شده بودیم. یک زوج دوست‌داشتنی دالاسی دیگر نیز در کنار کوپرها نشسته بودند و در سمت چپ من مردی میانسال با همسرش حضور داشت. دکتر کوپر چند جمله‌ای با مهمانان خود خوش‌و‌بش کرد و سپس شام سرو شد. آن زن و شوهر دالاسی دورتر از آن بودند که بشود با آن‌ها صحبت کرد و استاباخ‌ها و کوپرها نیز مشغول هم بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: شجاعت
13 دقیقه
فصل دوم: فروتنی
14 دقیقه
فصل سوم: فداکاری
17 دقیقه
فصل چهارم: شرافتمندی
16 دقیقه
فصل پنجم: مهربانی
20 دقیقه
فصل ششم: پشتکار
28 دقیقه
فصل هفتم: وظیفه‌شناسی
17 دقیقه
فصل هشتم: امید
21 دقیقه
فصل نهم: شوخ‌طبعی
15 دقیقه
فصل دهم: بخشش
12 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رمز قهرمانی: آموزه‌هایی از زندگی‌های باشکوه
نویسنده
مترجمفروغ صادقی
راویرضا بصیری، سحر حمیدی
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رمز قهرمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رمز قهرمانی

برای دریافت کتاب صوتی رمز قهرمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.