معرفی و دانلود کتاب صوتی منسفیلد پارک

عکس جلد کتاب صوتی منسفیلد پارک
قیمت:
۱۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی منسفیلد پارک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی منسفیلد پارک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی منسفیلد پارک

کتاب صوتی منسفیلد پارک، رمانی‌ست که توسط نویسنده‌ی مشهور و برجسته‌ی انگلیسی جین آستن نوشته شده است و به وقایع زندگی دختری به نام فنی پرایس می‌پردازد. فنی از سوی خانواده‌اش به نزد خانواده‌ی ثروتمندِ خاله‌اش فرستاده می‌شود و در آنجا همه‌ به غیر از پسرعمویش ادموند با او بدرفتاری می‌کنند. جین آستن در این رمان به خوبی شرایط اجتماعی انگلستانِ قرن نوزده را نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی منسفیلد پارک

کتاب صوتی منسفیلد پارک (Mansfield Park) سومین رمانی‌ست که جین آستن (Jane Austen) در زمانِ زندگی خود منتشر کرد. به عقیده‌ی بسیاری از منتقدین این اولین اثر جدی و متفاوت‌ترین رمانِ نوشته شده توسط وی است. شخصیت نقش اول منسفیلد پارک، فنی پرایس (Fanny Price)، از زمان انتشار این رمان بسیار بحث‌برانگیز بوده است و تحلیل‌های روان‌شناسانه و ادبی فراوانی را برانگیخته است.

در کتاب صوتی منسفیلد پارک می‌شنویم که فنی پرایس 10 ساله که در خانواده‌ای فقیر زندگی می‌کند، از سمتِ خانواده‌اش به خانه‌ی خاله‌اش که همسر سر توماس برترام ثروتمند است فرستاده می‌شود. برترام‌ها چهار فرزند دارند که همگی بزرگ‌تر از فنی هستند. در این خانه‌ی جدید، خاله‌ی بزرگترش، خانم نوریس و همه‌ی بچه‌ها به غیر از ادموند او را اذیت می‌کنند. ادموند که در حال آموزش دیدن برای کشیش شدن است تنها کسی‌ست که ویژگی‌های شخصیتیِ خوب فنی را می‌بیند و فنی رفته‌رفته به او دل می‌بازد.

در ادامه‌ی رمان منسفیلد پارک، شوهر خانم نوریس می‌میرد و او به دنبال همسر جدیدی می‌گردد. یکی از خواستگار‌های او، برادر و خواهرش به نام هنری و مَری را با خود به منسفیلد پارک می‌آورد. ادموند و مری دلباخته‌ی یکدیگر می‌شوند و فنی احساس می‌کند جذابیت‌های مری باعث شده‌اند ادموند نتواند نقص‌ها و ویژگی‌های بد او را ببیند. مری از اینکه ادموند به زودی کشیش خواهد شد، ناراضی‌ست و در موردِ شغل روحانیت نظر بدی دارد. با این حال، فنی که هیچ‌گاه بدرفتاری‌ای از سوی مری ندیده است، با او صمیمی می‌شود.

زمانی که هنری از فنی می‌خواهد با او ازدواج کند، داستان پیچش بیشتری پیدا می‌کند. اهالیِ خانه‌ی منسفیلد پارک احساس می‌کنند هنری برای فنی گزینه‌ی بسیار مناسبی‌ست ولی فنی از برخی ویژگی‌های شخصیتی هنری خوشش نمی‌آید و رفتارِ او با دیگر زنان را درست نمی‌داند. پافشاری دیگران برای شکل دادن به این وصلت، شرایط متفاوتی را در منسفیلد پارک ایجاد می‌کند و باعث می‌شود شخصیت‌های داستان بیشتر همدیگر را بشناسند.

رمانِ منسفیلد پارک در آغاز مورد توجه منتقدین قرار نگرفت ولی در بین عامه‌ی مردم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. چاپ اول آن در کمتر از 6 ماه به تمامی به فروش رفت و چاپ دوم آن نیز همینطور. منتقدین ادبی، ویژگی‌ها و پیام‌های اخلاقی رمان را پسندیدند و شخصیت‌های این داستان را خاکستری‌تر از دیگر شخصیت‌های دیگرِ رمان‌های جین آستن ارزیابی کردند. اما رفته‌رفته، چارچوب‌ها و مضامینِ تاریخی-اجتماعیِ داستان برای منتقدین ادبی پررنگ‌تر شد و در حال حاضر بسیاری این رمان را دریچه‌ای واقع‌بینانه به زندگی در انگلستان قرن نوزدهم می‌دانند.

رمانِ منسفیلد پارک مانندِ دیگر رمان‌های جین آستن طرفدارانِ بسیار زیادی پیدا کرده است و از مشهورترین این طرفداران می‌توان به نویسنده‌ی سری کتاب‌های هری پاتر، جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling) اشاره کرد. رولینگ گربه‌ی سرایدارِ مدرسه‌ی هاگوارتس که همیشه هری و دیگر دوستانش را اذیت می‌کند را با الهام از جین آستن، «خانم نوریس» نامید؛ شخصیتی که در رمان منسفیلد پارک همیشه فنی را اذیت می‌کند.

ترجمه‌های فراوانی از رمان منسفیلد پارک صورت گرفته‌اند. نسخه‌ای که در این کتاب صوتی مورد استفاده قرار گرفته است، توسط رضا رضایی ترجمه شده و نشر نی آن را منتشر کرده است. گویندگی این کتاب صوتی را سحر بیرانوند و مهبد قناعت‌پیشه بر عهده داشته‌اند و نشر صوتی آوانامه آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب منسفیلد پارک

  • هیچ رمان‌نویسی به اندازه‌ی جین آستن از ارزش‌های انسانی به شکلی بی‌عیب و نقص استفاده نکرده است. (ویرجینیا وولف، نویسنده)

  • جین آستن در رمان منسفیلد پارک، سنت‌های اخلاقی و ادبی را به چالش می‌کشد و شاهکاری فکری را می‌آفریند. (نویسنده، وب‌سایتِ بیبلیو فریک)

  • رمان منسفیلد پارک، رمانی بسیار پیچیده است حتی برای نویسنده‌ی توانایی چون جین آستن که عادت به ساخت شخصیت‌ها و موقعیت‌های بسیار پیچیده دارد. (وب‌سایت اسپارک نوتز)

  • منسفیلد پارک، شاهکاری پیچیده است که لایه‌های زیادی دارد و سزاوار چند بار خواندن است. (وب‌سایتِ دختری که کتاب می‌خواند)

اقتباس‌های سینمایی از کتاب منسفیلد پارک

داستان‌های جین آستن منبع الهام و اقتباس بسیاری از هنرمندان بوده‌اند و منسفیلد پارک نیز توسط هنرمندانِ مختلف و به انواع مختلف موردِ اقتباس قرار گرفته است. اولین اقتباسِ نمایشی از این رمان، سریالی تلویزیونی بود که در سال 1983 توسط بی‌بی‌سی ساخته شد. این سریالِ 6 قسمتی نسبت به داستان جین آستن وفادار بود و کارگردانی آن را دیوید جیلز (David Giles) بر عهده داشت.

اقتباس دیگری که از این رمان صورت گرفته، در سال 1999 توسط کارگردانِ کانادایی پاتریشیا روزِما (Patricia Rozema) ساخته شد. داستانِ این فیلم با رمانِ منسفیلد پارک تفاوت‌هایی دارد و تأکید بیشتری بر مسائل مرتبط برده‌داری و زندگی جین آستن در آن دیده می‌شود. فرانسِس اوکانِر (Frances O'Connor) نقشِ فَنی پِرایس و جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) نقشِ ادموند برترام را در این فیلم بازی کردند.

اقتباسِ دیگری از رمان منسفیلد پارک در سال 2007 و به کارگردانی یاین بی. مَک‌دانلد (Iain B. MacDonald) ساخته شد. این فیلم که بیلی پایپر (Billie Piper)، بلیک ریتسون (Blake Ritson) و میشل رایان (Michelle Ryan) در آن به نقش‌آفرینی پرداختند و نتوانست نظرِ مساعدِ منتقدین را به خود جلب کند. بسیاری از منتقدین از انتخابِ بیلی پایپر در نقش فنی پرایس رضایت نداشتند و احساس می‌کردند این انتخاب تنها برای جذب مخاطبین به فیلم صورت گرفته است.

کتاب صوتی منسفیلد پارک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌ها و رمان‌های کلاسیک و عاشقانه علاقه‌مندید، شنیدن کتاب صوتی منسفیلد پارک به شما توصیه می‌شود. از طرف دیگر، اگر دوست دارید از شرایط زندگی زنان در انگلستان قرن نوزده تصویری واقع‌گرایانه ببینید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با جین آستن بیشتر آشنا شویم

جین آستن (1775-1817) نویسنده و رمان‌نویس انگلیسی‌ست. او که از بزرگ‌ترین نویسندگانِ تاریخِ ادبیاتِ بریتانیا به شمار می‌رود، نقشِ عمده‌ای در تثبیت کردنِ واقع‌گرایی ادبی بازی کرد. در داستان‌های او، زنان شخصیت‌های اصلی هستند بسیاری از این زنان برای به دست آوردنِ مقامِ اجتماعیِ بالاتر یا شرایطِ اقتصادی بهتر مجبور به ازدواج هستند. جین آستن در زمانی که نقشِ ایده‌آلِ زنان خانه‌داری و مادری بود، در رمان‌ها و داستان‌هایش، با ارائه‌ی دریچه‌ای به زندگیِ زنان، شرایطِ اجتماعی موجود در بریتانیای قرن نوزده را نقد می‌کرد. کتاب‌های این نویسنده از آن زمان تاکنون به ندرت از چاپ خارج شده‌اند و از آثارِ مشهور جین آستن می‌توان به کتاب‌های «ترغیب»، «نورثنگر ابی»، «عقل و احساس» و «اِما» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی منسفیلد پارک می‌شنویم

جوان‌ها از همان اول از یکدیگر خوش‌شان آمد. هر دو طرف جاذبه‌هایی برای هم داشتند و آشنایی و مراوده‌شان خیلی زود به صمیمیتی تبدیل شد که البته اقتضائات رفتار و آداب‌دانی هم در آن مراعات می‌شد. خوشگلی دوشیزه کرافرد، ناراحتی و ضرری برای دوشیزه برترام‌ها نداشت. دوشیزه برترام‌ها که خودشان دخترهای جذابی بودند، از زنی که جذاب باشد بدشان نمی‌آمد. حتی تقریباً به اندازه‌ی برادرهای خود، مسحورِ چشم‌های سیاه و شاد، پوستِ سبزه‌ی روشن و خوشگلی دوشیزه کرافرد شده بودند. اگر قدش بلندتر، هیکلش بهتر و رنگِ پوستش روشن‌تر بود، البته چنگ بیشتری به دل می‌زد. اما خب، نمی‌بایست مقایسه کرد. چون دوشیزه کرافرد واقعاً دخترِ جذابِ ملیحی بود که مطبوع به حساب می‌آمد. هرچند که قشنگ‌ترین دخترهای آن ناحیه همان دوشیزه برترام‌ها بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول، فصل اول
28 دقیقه
بخش اول، فصل دوم
27 دقیقه
بخش اول، فصل سوم
28 دقیقه
بخش اول، فصل چهارم
22 دقیقه
بخش اول، فصل پنجم
28 دقیقه
بخش اول، فصل ششم
30 دقیقه
بخش اول، فصل هفتم
20 دقیقه
بخش اول، فصل هشتم
32 دقیقه
بخش اول، فصل نهم
24 دقیقه
بخش اول، فصل دهم
18 دقیقه
بخش اول، فصل یازدهم
17 دقیقه
بخش اول، فصل دوازدهم
23 دقیقه
بخش اول، فصل سیزدهم
20 دقیقه
بخش اول، فصل چهاردهم
29 دقیقه
بخش اول، فصل پانزدهم
19 دقیقه
بخش اول، فصل شانزدهم
16 دقیقه
بخش اول، فصل هفدهم
22 دقیقه
بخش اول، فصل هجدهم
30 دقیقه
بخش دوم، فصل اول
21 دقیقه
بخش دوم، فصل دوم
23 دقیقه
بخش دوم، فصل سوم
30 دقیقه
بخش دوم، فصل چهارم
29 دقیقه
بخش دوم، فصل پنجم
24 دقیقه
بخش دوم، فصل ششم
34 دقیقه
بخش دوم، فصل هفتم
23 دقیقه
بخش دوم، فصل هشتم
27 دقیقه
بخش دوم، فصل نهم
26 دقیقه
بخش دوم، فصل دهم
23 دقیقه
بخش دوم، فصل یازدهم
18 دقیقه
بخش دوم، فصل دوازدهم
27 دقیقه
بخش دوم، فصل سیزدهم
37 دقیقه
بخش سوم، فصل اول
23 دقیقه
بخش سوم، فصل دوم
29 دقیقه
بخش سوم، فصل سوم
26 دقیقه
بخش سوم، فصل چهارم
26 دقیقه
بخش سوم، فصل پنجم
24 دقیقه
بخش سوم، فصل ششم
34 دقیقه
بخش سوم، فصل هفتم
13 دقیقه
بخش سوم، فصل هشتم
17 دقیقه
بخش سوم، فصل نهم
22 دقیقه
بخش سوم، فصل دهم
17 دقیقه
بخش سوم، فصل یازدهم
15 دقیقه
بخش سوم، فصل دوازدهم
26 دقیقه
بخش سوم، فصل سیزدهم
24 دقیقه
بخش سوم، فصل چهاردهم
30 دقیقه
بخش سوم، فصل پانزدهم
37 دقیقه
بخش سوم، فصل شانزدهم
40 دقیقه
بخش سوم، فصل هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی منسفیلد پارک
نویسنده
مترجمرضا رضایی
راویسحر بیرانوند، مهبد قناعت پیشه
ناشر چاپینشر نی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی منسفیلد پارک

Mahboubeh
۱۴۰۲/۶/۱۳
کتاب بدی نبود. واقعیتش دوستش نداشتم مثل بقیه کتابهایی که از کتابراه تهیه کرده بودم برام جالب نبود. کتاب ریتم کندی داشت. در مورد اختلاف طبقاتی خانواده‌ها به دلیل شرایط زندگیشون بود و دلدادگی دخترخاله فقیر به پسرخاله‌ای که نسبت به سایر اعضای خانواده شخصیت و انسانیت بیشتری داشت ولی متوجه عشق دخترخاله به خودش نبود. اتفاقاتی رخ داد که شخصیت اصلی داستان معمولا در حاشیه بود و بیشتر حول کاراکترهای دیگه میچرخید و شخصیت اصلی داستان راوی بود. اواخر داستان فانی یا همون شخصیت اول داستان نقشش پررنگ میشه و اسیر عشق افلاطونی فردی بی بند وبار میشه و سر همین موضوع کلی اذیت میشه و درد میکشه. از طرفی شاهد سختی و اتفاقات تلخی هست که برای عزیزانش رخ میده. با این حال داستان میتونست اینقدر کش داده نشه و خلاصه تر بیان بشه ولی گویا نویسنده مثل بقیه کتابهاشون به بیان جزئیات میپردازند. داستان رو با ریتمی آرام و ساده پیش میبرند و خواننده رو مجبور میکنن تا انتها همراهی کنه. تعلیقی در داستان ندیدم. خیلی ساده و به دور از هیجانی که قلب رو به تپش بندازه. برای آخر شب و داشتن ساعاتی آرام مناسبه که این رمان رو گو ش بدین ولی به نظر من به درد کسی که به دنبال عشق آتشین یا رمان هیجانی هست، نمیخوره. اما خوبی این داستان نکته اخلاقیشه یعنی بهت یاد میده صبور باشی، برای چیزی که میخواهی تلاش و صبر داشته باشی و هرگز قلبت رو آلوده و مسموم نکنی تا به هدفت برسی. فانی دختری از خانواده فقیر که پیش خانواده خاله ثروتمندش زندگی میکنه، صبوری، تحمل سختی‌ها و عشق پاک رو در کل داستان یادمون میده. ممنون از راویان داستان آقای قناعت پیشه و خانم بیرانوند که گرمای صداشون واقعا داستان رو زیبا کرده و من بیشتر به همین دلیل تا انتها گوش دادم.
سپیده کریمی
۱۴۰۲/۵/۹
نام کتاب/ داستان، نام مکانی است که بیشتر رخدادهای داستان در آن جا اتفاق می‌افتد. قهرمان این داستان دختری محجوب و خجالتی و البته درستکار و باوجدان است که پس از پشت سر گذاشتن شرایط نه چندان راحت در زندگی، دل در گرو عشق پسرخاله خود دارد، اما این پسرخاله دل به دختر دیگری سپرده است. روابط عاشقانه میان و برخی دیگر از شخصیت‌های داستان نیز شکل می‌گیرد که البته همه آن‌ها اساس بنیان درستی ندارند. در طول داستان در خواهیم یافت سرانجام روابطی که نویسنده آن‌ها را خلق کرده است، چه خواهد شد. من این داستان رو دوست داشتم چون از سویی سرانجام روابط و آرزوها بر اساس رخدادهایی غیرقابل پیش بینی تعیین می‌شوند و از سوی دیگر اطلاعات جالب در خصوص تاریخ فرهنگی و اجتماعی انگستان ۲۰۰ سال پیش در آن وجود دارد که برای علافه مندان، هم جالب و هم مفید است. برخی بخش‌های داستان ضرب آهنگ کندی دارد و مخاطب از خود می‌پرسد آیا اصلا نیازی به شرح این ماجرا (ها) هست؟ پاسخ مثبت است، بله نیاز هست، اما نه با چنین تفصیلی و با سرعتی بیشتر. از دیگر ویژگی‌های مثبت داستان این است که شخصیت‌ها و رخدادها و تغییرها کاملا باورپذیرند. خانم بیرانوند و آقای قناعت پیشه بسیار ماهرانه و دلنشین داستان رو می‌خونن. تغییرات صدا و لحن بسیار استادانه است و بر جذابیت داستان می‌افزاید. اگر به ادبیات کلاسیک انگستان علاقه دارید، خوندن این کتاب رو توصیه می‌کنم.
پری سا
۱۴۰۳/۱/۳۱
من عاشق کتاب‌های جین آستینم بعضی آثارش مثل غرور و تعصب شاهکارن و سایر داستان‌هاش زیر سایه اون کمرنگتر میشن اما باز هم خوندنشون دلنشین و پر از لطف و لطافته چون هم یک عالمه اطلاعات تاریخی از نحوه زندگی مردم انگلیس در اون برهه زمانی از نوع لباس پوشیدن و نحوه آداب معاشرت تا طرز فکر و عقاید اونها به دست میده و هم مثل همیشه کلی درس‌ها و اندرزهای اخلاقی برای دخترهای جوان داره و البته از جنبه سرگرمی مفید و فان بودنش هم نمیشه چشم پوشید.. مرسی از کتابراه دوست داشتنی و گویندگان عالی..
Mahsa Bashiri
۱۴۰۲/۶/۷
مثل همیشه عالی بود اگر سبک کتاب‌های جین آستن رو دوست داسته باشید این کتاب هم از اشتباهات و گذشته‌ای عشق می‌گوید از صبر و عشق که نهایتا جای درست خود را پیدا می‌کند از شکستها و ناکامیها در عشق و یا در رفتار نادرست که پشیمانی به دنبال دارد و اینکه رفتار درست و اخلاقیات صحیح سرانجام سعادت در عشق و زندگیست‌در کل داستانی مانند همه کتاب‌های دیگر جین آستن و مثل همیشه خوانشی بی تظیر بود
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۲/۴/۲۳
قطعا بهترین اثر جین آستن نیست، اما بسیار شیرین و دلنشین بود، علی‌رغم استفاده از الگوهای تکراری همه آثار نویسنده مثل مهمانیهای رقص، مرد شرور، فرار عاشقانه و،،، داستان پندهای بسیاری دارد و بسیار آرامبخش با شخصیت‌پردازیهای قوی که توان تحلیل تک‌تک افراد را به خوبی میسر میکند که به نظرم نقطه قوت آثار جین آستن همین توان بررسی و تحلیل افراد و شخصیتها در اجتماع کوچک است
روایت هم عالی بود
ممنون
فروزان
۱۴۰۲/۶/۲۴
کتاب بخوبی تفاوت فرهنگی و دیدگاه دو قشر مختلف جامعه رو به تصویر میکشه اما در این بین نشان میده که در هر کدوم از طبقات اجتماعی ذات بشر میتونه برای انسان نجات دهنده باشه یا به قهقرا بکشوندش در جدال عقل و احساس و تحلیل سخنان بخوبی نشان پختگی نویسنده باشه من کتاب غرور و تعصب رو بیشتر دوست داشتم و بنظرم وزین تر از منسفیلد پارک بود با این حال این کتاب هم خالی از لطف نبود
پریسا کاظمی
۱۴۰۲/۷/۲۷
من دوتا کتاب جین آستین رو گوش دادم یکی غرور و تعصب و دیگری همین کتاب هردو فوقالعاده جذاب بودن با اینکه اهل خواندن رمان نیستم این رمان‌ها برایم خوشایند بود میتونم بگم اول غرور و تعصب و بعد این کتاب منسفیلد پارک، خیلی جین آستین قشنگ مینویسه، صدای گویندگان هم دلنشین و زیبا بود و داستان رو جذاب تر میکرد، ممنون از کتابراه
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۲/۹/۲۰
با سلام
این اثر همون‌طور که گفته شده شمارو میبره به زمان قدیم در آمریکا و محلی که اسمش شده نام این کتاب. یکم فاز سریال پزشک دهکده رو داره. در کل در ژانر خودش اثر جالب و جذابی هست. در طول قصه اتفاق خیلی خاصی نمیوفته اما طوری هست که تا آخر بشنوین و ازش خسته نشین
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۲/۴/۲۳
موسیقی متن داستان دلنشین است و به زیبایی داستان اضافه میکند. راویان بسیارکاربلد که با تغییر صدای خود به داستان جذابیت فوق العاده‌ایی داده‌اند.
داستان حول محور دختری بنام فانی هست که در کنار خاله‌ها و خانواده‌هایشان زندگی میکند.
شهرزاد ب
۱۴۰۲/۵/۲۹
داستان قشنگی بود ولی نویسنده دربعضی جاها بسیار طولانی و خسته کننده به تعریف میپردازد.. ولی گویندگان کتاب بسیارعالی و جذاب داستان را میخواندنند. خسته نباشید به کادر کتابراه
Mahtab Faraji
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب فوق العاده‌ای بود، جذاب بود، گویندگان متناسب انتخاب شده بودند، صدای گویندگان عالی بود و دلنشین، پایان غیرمنتظره و جذاب بود.
Hani Khodadadian
۱۴۰۲/۴/۱۹
من عاشق کتابهای جین آستن هستم در عین سادگی پر نکته‌های هوشمندانه است مخصوصا با صدای خانم بیرانوند 👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽
سحر فوزی
۱۴۰۲/۴/۱۳
وای چقدخوشحال شدم این کتاب رو صوتی کردین، 😍
ز اسلامی
۱۴۰۲/۵/۲۸
خیلی خوبه که یه دختر درست فانی بتونن خیلی منطقی تصمیم بگیرد و خیلی صبور باشد کتاب عالی بود و صدای راوی عالی بود
Afsane Mohamadi
۱۴۰۲/۴/۲۱
ب کسانی که ب داستانهای رمانتیک و زندگی روزمره قرن هجدهم و نوزدهم انگلیس علاقه دارند پیشنهاد میکنم، خوانش عالی بود،
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی منسفیلد پارک

برای دریافت کتاب صوتی منسفیلد پارک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.