معرفی و دانلود کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید

عکس جلد کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید

آیا از استعداد بالایی برخوردار هستید اما جرات ریسک کردن و متفاوت بودن را ندارید؟ پل آردن یکی از خلاق‌ترین مدیران در حوزه تبلیغات در کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید به شما نشان می‌دهد که می‌توانید هر چیز به ظاهر غیرممکن را ممکن سازید و در زندگی شغلی خود به موفقیت دست یابید.

درباره کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید:

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید و یا می‌خواهید وارد بازار کار شوید و در مسیر موفقیت گام بردارید، حتما نیاز به یک راهنمای اصولی و مفید دارید تا در محیط شغلی خود بدرخشید و بدانید که چگونه می‌توانید با بهره‌گیری از قوه استعداد و خلاقیت خود، به جایگاه مورد نظرتان دست یابید.

پس برای پیدا کردن هدف درست خود و درخشیدن در آن عرصه، خوب است که با ایده‌های ناب پل آردن آشنا شوید. او یکی از برترین اساتید و مدیران خلاقیت و تبلیغات در جهان است که با نوشتن کتاب مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید (It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To Be) نشان داد که هرکسی می‌تواند در زندگی شخصی و شغلی خود به موفقیت برسد. او در کتاب خود درمورد مسائل مختلفی همچون، حل مسئله، برقراری ارتباط، اشتباه کردن، خلاقیت و... صحبت می‌کند و تجربیات و دانش چندین ساله‌اش را با شما در میان می‌گذارد.

از جمله عناوینی که در کتاب مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید، با آن مواجه می‌شوید و نکاتی درباره‌شان یاد می‌گیرید عبارتند از:

- چرا همه انسان‌ها عمیقا می‌خواهند که عالی و بی‌نقص باشند؟
- شما چقدر جاه‌طلبید و تا چه میزان می‌خواهید خوب باشید؟
- فردی که هیچ اشتباهی نمی‌کند، احتمالا نمی‌تواند هیچ چیزی درست کند.
- شکست بخورید، دوباره شکست بخورید و باز هم و حتی بهتر شکست بخورید.
- منتظر فرصت‌های آینده نباشید، فرصت هم‌اکنون در اختیار شماست.
- اخراج شدن از محل کار همیشه بد نیست و می‌تواند یک حرکت شغلی مثبت باشد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید:

- این مرد تبلیغاتی مشهور اینجاست تا به شما بگوید که علاوه‌بر داشتن توانایی و استعداد، جاه‌طلبی کلید رسیدن به موفقیت است. (مجله i-D)

- پل آردن هوشمندی و تفکر خلاق خود را در کتابی بسیار مفید به کار گرفته و درمورد چگونگی رسیدن به موفقیت صحبت کرده است. البته نه فقط در تبلیغات، بلکه به صورت کلی در حوزه تجارت. (shots)

- این مدیر خلاق به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه موانع غیرممکن زندگی را با به‌کارگیری تفکر هوشمندانه، اندکی شوخ طبعی و یادگیری از اشتباهات گذشته‌مان، از بین ببریم. (The Good Book Guide)

- مانیفستی کوچک و باشکوه برای افراد خلاق که به خوبی یادآوری می‌کند، هیچ‌چیز غیرممکن نیست. (PAPER magazine)

کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

هر فردی که دوست دارد در محیط کاری خود از خلاقیت خوبی برخوردار باشد و به موفقیت شغلی دست یابد، می‌تواند از مطالب سودمند کتاب مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید، استفاده کند.

پل آردن را بیشتر بشناسیم:

پل آردن (Paul Arden) یکی از نویسندگان تاثیرگذار در حوزه تبلیغات و موفقیت است که از سنین نوجوانی فعالیت در حوزه تبلیغات را آغاز کرد و به مدت 14 سال مدیر خلاقیت اجرایی در شرکت Saatchi & Saatchi بوده است. او علاوه‌بر نگارش کتاب حاضر، کتاب «به هر چی فکر می‌کنی به برعکسش هم فکر کن» را نیز نگاشته است.

در بخشی از کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید می‌شنویم:

از اشاره کردن به محصولات رقیب‌تان خودداری کنید. با این کار به جای محصول خودتان، بیشتر برای محصول آن‌ها تبلیغ می‌شود. ممکن است به این ترتیب محصول شما، موردتوجه قرار بگیرد یا امتیاز بیشتری کسب کند. اما به احتمال زیاد خریدار بیشتری پیدا نخواهد کرد. ضمنا انجام دادن این کار بسیار آسان‌تر است.

هوش و استعداد خود را در معرض تبادل افکار قرار ندهید:

آدم‌های خلاق دستمزد می‌گیرند تا خلاق باشند. بنابراین برای اینکه دستمزد خوبی دریافت کنند، مجبور هستند نشان بدهند که افکار جالبی در سر دارند. من هیچ مخالفتی با افکار جالب و شهودی ندارم؛ این‌ها غالبا بهترین افکار هستند. مسئله اینجاست که افکار خوب همیشه به ذهن ما نمی‌رسد و افکار عالی حتی از آن کمتر به ذهن‌مان خطور می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی و مقدمه
10 دقیقه
بخش اول
10 دقیقه
بخش دوم
13 دقیقه
بخش سوم
14 دقیقه
بخش چهارم
14 دقیقه
بخش پنجم
9 دقیقه
بخش ششم
19 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید
نویسنده
مترجمشهره عبداللهی
راویناهید حجت پناه
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید

یاسین حیدری
۱۴۰۲/۳/۲۷
ترجمه به شدت بدی بود. طراحی صوتی کتاب هم طوری بود که تیتر و متن رو گاهی موقع‌ها قاطی میکردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید

برای دریافت کتاب صوتی مهم نیست که چقدر خوب هستید، مهم این است که می‌خواهید چقدر خوب باشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.