معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم

عکس جلد کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم
قیمت:
72000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم

آندره پیرلو، فوتبالیست افسانه‌ای دیروز و مربی آتیه‌دار امروز، در کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم، به مرور زندگی ورزشی خود نشسته است. او خصوصاً شرحی جذاب از ماجرای جدایی جنجال‌برانگیزش از میلان و پیوستن به تیم یوونتوس ارائه داده که شنیدنش بی‌شک برای دوست‌داران فوتبال ایتالیا جالب توجه خواهد بود.

درباره کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم:

آندره پیرلو (Andrea Pirlo) یکی از ستارگان بی‌چون‌وچرای فوتبال اروپا در بیست سال اخیر و یکی از ستون‌های بی‌جایگزین در نسل طلایی تیم ملی ایتالیا در دهه‌ی 2000 بود. نسلی که در سال 2006، با غلبه بر فرانسه‌ی پرستاره در ضربات پنالتی، به افتخار قهرمانی در جام جهانی رسید. کارنامه‌ی پیرلو در عرصه‌ی رقابت‌های باشگاهی نیز پربار و افتخارآمیز است. او در عرصه‌ی تیمی سابقه‌ی قهرمانی‌های متعدد در سری آ، کوپا ایتالیا، و البته UCL را دارد، و در عرصه‌ی فردی نیز، همواره نامش به عنوان بهترین هافبک جهان، در تیم‌های سال یوفا و فیفا دیده می‌شده است.

بنابراین عجیب نیست که آندره پیرلو یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال در چندساله‌ی اخیر باشد. با این حال نباید فراموش کرد که محبوبیتِ ستارگانی چون او، همیشه شمشیری دو لبه است؛ زیرا می‌تواند فوراً به قطب مخالف خود، یعنی نفرت بدل شود. این اتفاق زمانی برای پیرلو افتاد که باشگاه میلان را به مقصد یووه ترک کرد. این انتقال برای میلانی‌هایی که آندره پیرلو را همچون یک خدا می‌پرستیدند به هیچ‌وجه پذیرفتنی نبود. پس از آن بود که او به دشمن شماره یک میلان بدل شد. اگرچه این آتش خشم و نفرت تأثیری در کار پیرلو نداشت؛ چرا که او در تورین همانقدر استادانه توپ را می‌نواخت که در سن سیرو.

در کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم (Andrea Pirlo: I Think Therefore I Play)، به داستان زندگی این فوتبالیست اعجوبه و خوش‌فکر ایتالیایی گوش خواهید سپرد. قلم او در طنازی، دست‌کمی از فوتبالی که ارائه می‌داد ندارد. او در این اثر همانقدر خونسرد، همانقدر مسلط، همانقدر کاریزماتیک، در یک کلام، همانقدر «آندره پیرلو» است که در مستطیل سبز بود. بنابراین طبعاً طرفدارانش هم از گوش سپردن به این کتاب همانقدر هیجان‌زده خواهند شد، که از دیدن هنرنمایی‌هایش در میانه‌ی میدان می‌شدند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم:

- این کتاب همانند سبک بازی پیرلو است: ساده و سرشار از ظرافت. (London Times)
- پیرلو در این اثر، به درستی از توجیه و تسویه حساب اجتناب نموده است. (Guardian)
- اگر می‌خواهید درباره‌ی بهترین‌ها و بهترین بودن بدانید، کتاب پیرلو را از دست ندهید. (International Soccer Network)

کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به این اثر را به تمام فوتبال‌دوستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

با آندره پیرلو بیشتر آشنا شویم:

این فوتبالیست سابق به سال 1979، در یک خانواده‌‌ی ثروتمند ایتالیایی به دنیا آمد. آندره خیلی زود پی به استعدادش در بازی فوتبال برد و تصمیم گرفت که آینده‌ی خود را به این رشته‌ی ورزشی گره بزند. نخستین باشگاه حرفه‌ای که در آن توپ زد، برشا، تیم زادگاهش بود. آینده‌ی او زمانی رقم خورد که مسئولان اینترمیلان او را در سال 1998 به خدمت گرفتند. البته ظهور او به عنوان یک ستاره‌ی بی‌بدیل نه در این باشگاه، بلکه در تیم رقیب، یعنی آث میلان رقم خورد.

پیرلو زیر نظر کارلو آنجلوتی در باشگاه میلان به یک فوق ستاره بدل شد، و پس از چند قهرمانی این تیم را به مقصد یوونتوس، دیگر باشگاه بزرگ ایتالیا ترک کرد. پیامدهای این انتقال برای او البته گزاف بود؛ چنانچه شرحش را در کتاب می‌اندیشم پس بازی می‌کنم خواهید شنید.

آندره پیرلو چند سالی می‌شود که کار مربیگری را آغاز کرده است. او هنوز در ابتدای این مسیر قرار دارد؛ با این حال پیشبینی موفقیت‌های آتی‌اش، با توجه به نبوغی که در وی سراغ داریم، چندان دشوار نیست. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از مهم‌ترین افتخارات او به عنوان بازیکن.

افتخارات آندره پیرلو:

- قهرمانی در سری آ
- قهرمانی در سوپرجام ایتالیا
- قهرمانی در کوپا ایتالیا
- قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
- قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
- قهرمانِ جام جهانی 2006
- انتخاب به عنوان بهترین بازیساز جهان (IFFHS)
- انتخاب به عنوان بازیکن سال ایتالیا (سه بار)
- نامزد دریافت جایزه توپ طلا (سه بار)
و ...

در بخشی از کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم می‌شنویم:

زنگ‌های خطر از میانه‌ی سالی که قرار بود آخرین فصل حضورم در میلان باشد به صدا درآمده بود، فصلی که با چند مصدومیت به کلی خراب شد. به میلانو رسیدم و متوجه شدم که نمی‌خواهم به رختکن بروم. نمی‌خواستم لباس عوض کنم. نمی‌خواستم کار کنم. با همه به خوبی رفیق شده بودم و یک رابطه معمولی با الگری داشت، اما جو جالبی در فضا وجود نداشت. دیوارهایی که طی سالیان به من پناه داده و از من محافظت کرده بودند را می‌شناختم، اما حالا شکاف را در آنها می‌دیدم. فشاری در فضا بود که بیمارم می‌کرد.

اصرار درونی‌ای که می‌گفت به جای دیگری بروم و هوای دیگری تنفس کنم از همیشه شدیدتر و حادتر بود. نشاطی که همیشه مرا محاصره کرده بود حالا دچار روزمرگی شده بود. چیزی نبود که بتوانم آن را نادیده بگیرم. شاید حتی طرفداران هم کمی تنوع می‌خواستند. سال‌ها بود که آنها در سن سیرو مرا تشویق کرده بودند، اما حالا شاید آنها صورت‌های جدیدی برای آلبوم‌های خود می‌خواستند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه (نوشته‌ی چزاره پراندلی)
29 دقیقه
قسمت اول
29 دقیقه
قسمت دوم
29 دقیقه
قسمت سوم
30 دقیقه
قسمت چهارم
26 دقیقه
قسمت پنجم
26 دقیقه
قسمت ششم
25 دقیقه
قسمت هفتم
28 دقیقه
قسمت هشتم
28 دقیقه
قسمت نهم
30 دقیقه
قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
72000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم

برای دریافت کتاب صوتی می‌اندیشم پس بازی می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.