معرفی و دانلود کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل

عکس جلد کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل

فرانسوا موریاک، برنده جایزه نوبل ادبیات، در کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل، داستانی عبرت‌انگیز و تأثیرگذار از زندگی پیرمردی را روایت می‌کند که نفرت و خشم و تلخی تمام وجودش را فرا گرفته و می‌خواهد به هر طریقی که شده از خانواده خود انتقام بگیرد. این کتاب کلاسیک که در سال 1932 منتشر شده است، یکی از رمان‌های بزرگ قرن بیستم به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل

بیست‌وسه سال بود که مسیو لوئیس نفرتی خاموش و پنهان نسبت به خانواده‌اش داشت. او که وکیلی سالخورده با اخلاقی تند و تلخ بود، تمام بدبختی‌های زندگی خود را ناشی از همسر و فرزندانش ‌‌می‌دانست. با این حال از وقتی که همسرش ایزابل از دنیا رفت، لوئیس تصمیم گرفت تا نامه‌ای خطاب به او بنویسد و تمام خاطرات و افکار خود را از جوانی تا به الان روایت کند. کتاب نامه‌ای به ایزابل (The Knot of Vipers) نیز شرح این نامه است. نوشته‌ای که چه به خود لوئیس و چه دیگران نشان می‌دهد که چرا و چگونه روح و منش و اخلاقیات این مرد در طول این سال‌ها تغییر کرده و این سیاهی همچون ماری سمج به دورش پیچیده است.

ماجرای این زخم قدیمی نیز از جایی آغاز می‌شود که بیست و سه سال قبل، لوئیس گمان می‌کرد که ازدواج عاشقانه‌ای با ایزابل داشته است. دختری ثروتمند از طبقه اشراف که پیش از پیوند زناشویی‌اش، دل به مرد دیگری سپرده بوده اما رابطه‌اش به ازدواج ختم نمی‌شود. به همین خاطر پس از آشنایی با لوئیس، او را به عنوان همسر خود می‌پذیرد. با این حال این وکیل جوان کم‌کم غرور و بخل گریبانش را می‌گیرد و گمان می‌کند هیچگاه همسرش او را دوست نداشته است. به علاوه به خاطر داشتن عقاید ضدمذهبی‌اش، با ایزابل به مشکل می‌خورد و این کینه روزبه‌روز بزرگ‌تر و عمیق‌تر می‌شود تا جایی که فرزندانش را نیز مسبب تمام مشکلات و بدبختی‌هایش می‌پندارد.

لوئیس که حالا پیر و فرتوت شده و ثروت کلانی نیز دارد، گمان می‌کند که حالا وقت مجازات کردن و تسویه‌حساب است. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد تا فرزندانش را از ارث محروم کند، اما با مرگ نابهنگام ایزابل، لوئیس کم‌کم دچار تحول روحی می‌شود و تجربیات درونی و معنوی جدیدی را پشت سر می‌گذارد.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل

در سال 1980 فیلمی فرانسوی به کارگردانی ژاک تربوتا (Jacques Trebouta) و با نام اصلی Le noeud de vipers از روی همین داستان ساخته شد.

کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به ادبیات فرانسه و رمان‌های کلاسیک از شنیدن کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل لذت خواهند برد.

فرانسوا موریاک را بیشتر بشناسیم

فرانسوا چارلز موریاک (François Mauriac) رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، منتقد، شاعر و روزنامه‌نگار فرانسوی بود که در سال 1885 به دنیا آمد و پس از سال‌ها کار ادبی و هنری در سال 1970 چشم از جهان فرو بست. او در سال 1933 توانست در فرهنگستان کشورش، فرانسه، عضو شود و در سال 1952 جایزه نوبل ادبیات را از آن خود کند. از دیگر جوایز و افتخارات این نویسنده می‌توان به جایزه بزرگ آکادمی فرانسه (1926) و صلیب بزرگ لژیون افتخار (1958) اشاره کرد.

از دیگر آثار فرانسوا موریاک می‌توان به: «بوسه جذامی، ژنی تریس، صحرای عشق، ترز دکرو، سرنوشت‌ها، آنچه که گم شده بود و ...» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل می‌شنویم

با همه این احوال موردی برایم اتفاق افتاد که در آن سعی نکردم خودم را به زور هم که شده آدم نفرت‌انگیزی بدانم. سال 1897 بود که باجناق من و شوهرخواهر تو، یعنی بارون فیلیپو، مرد. تاریخ دقیق مرگش حتماً خاطرت هست. خواهرت مارینت صبح از خواب بیدار شد و او را صدا زد و جوابی نشنید. دریچه‌ها را باز کرد و چند لحظه که به چشم‌های بیرون‌زده و آرواره آویزان پیرمرد نگاه کرد، تازه‌ فهمید که ساعت‌ها کنار یک جسد خوابیده است. شک دارم کسی از جمع شما فهمیده باشد که وصیت‌نامه پیرمرد مفلوک چقدر وحشتناک بوده است. ثروت بی‌حسابش برطبق وصیت‌نامه به شرطی به زنش می‌رسید که پس از مرگ او ازدواج نکند. وگرنه بیشتر آن به خواهرزاده‌ها، برادرزاده‌های پیرمرد می‌رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی
17 دقیقه
بخش اول: قسمت یک
21 دقیقه
بخش اول: قسمت دو
31 دقیقه
بخش اول: قسمت سه
29 دقیقه
بخش اول: قسمت چهار
19 دقیقه
بخش اول: قسمت پنج
17 دقیقه
بخش اول: قسمت شش
38 دقیقه
بخش اول: قسمت هفت
23 دقیقه
بخش اول: قسمت هشت
18 دقیقه
بخش اول: قسمت نه
21 دقیقه
بخش اول: قسمت ده
11 دقیقه
بخش اول: قسمت یازده
36 دقیقه
بخش دوم: قسمت یک
21 دقیقه
بخش دوم: قسمت دو
16 دقیقه
بخش دوم: قسمت سه
16 دقیقه
بخش دوم: قسمت چهار
18 دقیقه
بخش دوم: قسمت پنج
55 دقیقه
بخش دوم: قسمت شش
27 دقیقه
بخش دوم: قسمت هفت
20 دقیقه
بخش دوم: قسمت هشت
14 دقیقه
بخش دوم: قسمت نه
14 دقیقه
بخش دوم: قسمت ده
7 دقیقه
بخش دوم: قسمت یازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل
نویسنده
مترجممهدی سمائی
راویبهاره قربان پور
ناشر چاپیانتشارات چاپار
ناشر صوتیانتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل

خاطره خورشیدی
۱۴۰۱/۷/۱
دارای نکته‌های اموزنده... یک مقدار خسته کننده بود... و زیادی کشدار... با سلیقه ب من جور نبود. ولی ممنونم بابت زحماتتون
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۷/۲۱
برای من جذاب و سرگرم کننده بود و حس خوبی از صداقت قهرمان داستان گرفتم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل

برای دریافت کتاب صوتی نامه‌ای به ایزابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.