معرفی و دانلود کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

عکس جلد کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

در ستایش تسلیم‌ناپذیری... کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است راهنمای آرت برگ برای خوش‌بین بودن نسبت به زندگی، غلبه بر ترس‌ها و مشکلات و رسیدن به خواسته‌هاست. آرت برگ که در جوانی معلول شده بود، در این کتاب تحسین‌شده، تجربیات و خاطرات زندگی سخت خود را مرور می‌کند و به شما الهام می‌بخشد تا هرگز تسلیم نشوید و به راه‌تان ادامه دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

دسامبر سال 1983، آرت برگ (Art Berg) جوان تصمیم داشت به منزل نامزدش برود اما هیچ‌گاه به مقصد نرسید. او در جاده‌های لغزنده و برفی به شدت تصادف کرد و برای همیشه معلول شد. معلولیت او به حدی بود که پزشکان تصور می‌کردند برای همیشه زندگی‌ای نباتی خواهد داشت. اما برگ تسلیم نشد. او نه‌تنها شرایط بدنی‌اش را بهبود داد و تا حد قابل‌توجهی سلامتی‌اش را به دست آورد، بلکه توانست خود را با شرایط جدیدش وفق دهد و زندگی متفاوتی بسازد. او به‌جای خانه‌نشینی خیلی زود کاری برای خود پیدا کرد و به‌عنوان فروشنده مشغول شد. این دوران چنان موفقیت‌آمیز بود که آرت برگ سه بار برنده‌ی عنوان بهترین فروشنده‌ی ملی شد. بعدتر مدیریت چندین شرکت بزرگ را بر عهده گرفت. برگ خیلی زود به چهره‌ای شناخته‌شده در آمریکا تبدیل گشت و الهام‌بخش خیلی‌ها شد. او در کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است (The Impossible Just Takes a Little Longer) همین مسیر پرتلاطم و سخت را توضیح می‌دهد و می‌گوید که چطور با نیروی اراده و تلاش توانست همه‌ی این مشکلات را پشت سر بگذارد. برگ به ما ثابت می‌کند که می‌توانیم به همه‌ی خواسته‌هایمان برسیم و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانعمان باشد.

زمانی که آرت برگ در بیمارستان بود، پزشکان اصرار داشتند که برای او ویلچری برقی تهیه شود چون آزمایش‌ها نشان می‌داد او توانایی حرکت دستانش را از دست داده. اما برگ با ویلچری معمولی از بیمارستان مرخص شد، در حالیکه با دستان خودش آن را حرکت می‌داد. پس از ترخیص، مدتی به‌عنوان اپراتور تلفن در شرکت آی‌بی‌ام مشغول شد، اما این کاری نبود که او را راضی کند و به او آرامش بدهد. برگ به تلاش‌هایش ادامه داد و حتی موفق شد کسب‌وکار خود را هم به راه بیاندازد. او به خاطر همین، به‌عنوان کارآفرین جوان سال انتخاب شد. برگ به شکل حرفه‌ای ورزش هم می‌کرد و بارها در مسابقات ماراتن معلولین شرکت کرد و رکوردی دست‌نیافتنی از خود به‌جای گذاشت که هنوز هم شکسته نشده. او تقریباً تمامی پیش‌بینی‌های پزشکان را رد کرد و همانی شد که خودش می‌خواست؛ انسانی قدرتمند و بااراده که هیچ‌چیزی قادر نبود متوقفش کند. برگ در کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است، ایده‌ی ساده‌ای را مطرح می‌کند که درواقع مانیفست زندگی خودش بوده؛ اینکه هر کسی در زندگی روزهای بدی دارد، این روزها اما تمام می‌شوند و روز بعدی احتمالاً روز بهتری است. به‌جای سرزنش کردن دیگران، به خودتان نگاهی بیاندازید و خود را تغییر دهید.

آرت برگ سخنران چیره‌دست و محبوبی بود. قدرت سخنوری و تجربه‌ی دراماتیکش باعث شد خیلی‌ها پای صحبت‌هایش بنشینند، حرف‌هایش را درک کنند و از او الهام بگیرند. او برخلاف اسلافش، تئوری‌پردازی نمی‌کرد بلکه خیلی ساده، فلسفه و تجربه‌ی زندگی خود را می‌گفت. زندگی خود او اثبات گفته‌هایش بود. به پاس همین موفقیت‌ها بود که نام آرت برگ در 38 سالگی وارد تالار مشاهیر سخنرانی شد.

این کتاب شنیدنی را با خوانش محمود هادی زاده از سوی نشر صوتی ماه آوا می‌شنوید. انتشارات لیوسا (درسا) چاپ و انتشار نسخه‌ی متنی آن را به انجام رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

  • کتابی خردمندانه، صریح و ارزشمند. (جیم تونی، داور سابق فوتبال آمریکایی)

  • آرت برگ اتفاقات زندگی خود را با ایده‌های ساده‌ای ترکیب می‌کند و به این شکل کمکتان می‌کند بر روی خواسته‌ها و توانایی‌های حقیقی‌تان متمرکز شوید. (آمازون)

کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتاب موفقیتی هستید که از واقعیت الهام گرفته شده باشد، این اثر دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید. آرت برگ به شما می‌گوید که چطور بر همه‌ی موانع غلبه کنید و به اوج موفقیت برسید.

با آرت برگ بیشتر آشنا شویم

آرت برگ (2002-1962) مدیر، سخنران انگیزشی، مربی و کوچ آمریکایی بود. او در جوانی تصادف کرد و دچار معلولیت شدید شد، به‌طوری‌که پزشکان کاملاً از او قطع امید کردند. اما برگ نه‌تنها به زندگی برگشت که با تلاش بی‌وقفه و غلبه بر مشکلات، توانست در کسب‌وکارش هم پیشرفت کند و تبدیل به یکی از بهترین کارآفرینان آمریکا شود. او سخنرانی سرشناس و بسیار موفق بود و نامش وارد تالار مشاهیر سخنرانی آمریکا شده است. «بعضی معجزات زمان می‌برند» و «آرامش میان آب‌های خروشان» کتاب‌های دیگر آرت برگ هستند که هر دو جزو آثار موفق و پرفروش بوده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است می‌شنویم

تصویری متفاوت از شکست خلق کنید. شکست ممکن است آموزگاری بزرگ باشد. چند وقت پیش وقتی در یک نمایش تلویزیونی با من مصاحبه می‌شد، میزبان از من پرسید: آرت! تو با این سن کم موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ای، این موفقیت‌ها را ناشی از چه می‌دانی؟ گفتم: شکست‌های زیادی داشتم. بسیاری از ما از شکست می‌ترسیم، ما عادت کرده‌ایم شکست را شرم‌آور بدانیم؛ این عقیده در اوایل زندگی‌مان به‌زور به ما تحمیل شده است که شکست نخوریم و نبازیم. تعبیر تحریف‌شده‌ی ما را از پیروزمندان دربرابر بازندگان می‌توان به این نقل قول معروف وینس لومباردی پاسخ داد: (پیروزی همه چیز نیست ولی خواستن پیروزی همه چیز است). اگر شکست بخوریم یا در جبران یک عقب‌نشینی مهم دچار دردسر شویم، فوراً توسط جامعه‌ای که کشته‌مرده‌ی ته خط است به ما انگ بازنده زده خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
معرفی، پیشگفتار، مقدمه، بخش یک: وقتی زندگی شما را فلج می‌کند
50 دقیقه
بخش دو: آماده‌شدن برای سفر به غیرممکن
68 دقیقه
به‌جای اینکه دنبال کسی برای سرزنش‌کردن باشید، در خودتان به‌دنبال چیزی برای تغییر باشید
65 دقیقه
افراد شجاع نترس نیستند
72 دقیقه
بیاموزید زودتر شکست بخورید
86 دقیقه
چرا خود را نگران اهدافتان می‌کنید
74 دقیقه
وقتی داریم می‌خندیم، داریم یاد می‌گیریم
66 دقیقه
برای رفتن تا آخر راه آماده باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است
نویسنده
مترجمسهیلا موسوی رضوی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

حسین کاظمی
۱۴۰۲/۵/۲۷
بی تردید الهام بخش‌ترین کتابی بود که در تمام عمرم باهاش مواجه شده بودم. نکته و مزیت مهمش نسبت به سایر کتاب‌های توسعه فردی این بود که نویسنده زندگی خودش رو روایت می‌کرد نه ایده خودش رو
Moones
۱۴۰۲/۳/۱۱
خیلی کتاب خوبیه و نویسنده مطالب خیلی مهمی رو بیان می‌کنه...
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

برای دریافت کتاب صوتی غیرممکن کمی دیرتر ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.