معرفی و دانلود کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است: زندگی همراه با هدف و عشق

عکس جلد کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است: زندگی همراه با هدف و عشق
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است: زندگی همراه با هدف و عشق

کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است نوشته‌ی آرت برگ در مورد ترس، عشق، اشتیاق و تسلیم‌ناپذیری است. این کتاب روایت الهام‌بخش مردی معلول از زندگی خود است که از منتهای ناامیدی بازمی‌گردد و تبدیل به یکی از موفق‌ترین سخنرانان و کارآفرینان آمریکا می‌شود. این کتاب برنده‌ی جایزه‌ی «بِتِر لایف» شده است.

درباره‌ی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

کریسمس سال 1983 جوان 21‌ساله‌ای با ماشین خود به دیدن نامزدش می‌رفت که در راه تصادف می‌کند و به بدترین شکل ممکن از ناحیه گردن آسیب می‌بیند. دکترها از او قطع امید می‌کنند و می‌گویند دیگر نه می‌تواند راه برود، نه کار بکند و نه بچه‌دار شود. حتی اصرار داشتند باید ویلچر برقی داشته باشد، چرا که دستانش آنقدر توان نخواهند داشت که چرخ‌های ویلچر را بچرخانند. اما جوان این‌گونه فکر نمی‌کرد. از این رو، تصمیم گرفت به هر آنچه که امکانش نبود، برسد.

این شروع زندگی آرت برگ (Art Berg) یکی از بهترین سخنرانان انگیزشی آمریکاست. شروع، نه پایان. برگ از همین‌جا زندگی واقعی‌اش را آغاز می‌کند. او در کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است (The Impossible Just Takes a Little Longer) از ناامیدی‌ها، ترس‌ها و اشتیاقش به زندگی می‌گوید. روایت برگ هم‌زمان ناراحت‌کننده و امیدبخش است. داستان زندگی او الهام‌بخش همه‌ی آن‌هایی است که بعد از آسیب و معلولیت، تصور می‌کنند همه‌چیز به پایان رسیده. او در کتابش می‌گوید: «حال که نمی‌توانیم تغییرات پیرامون‌مان را کنترل کنیم، می‌توانیم نحوه‌ی واکنش‌مان را کنترل کنیم. می‌توانیم خودمان را تطبیق دهیم، می‌توانیم تغییر کنیم.»

برت بعد از معلولیت نه‌تنها مشغول به کار شد، که به ریاست شرکت‌هایی بزرگ و چند میلیون دلاری هم رسید. سال 1985 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد. به شکل حرفه‌ای ورزش کرد و تا جایی که می‌توانست در انواع مسابقات با ویلچر شرکت می‌کرد؛ از جمله مسابقاتِ راگبی و دو و میدانی. آرت برگ فاصله‌ی 325 مایلی سالت‌لِیک تا سنت‌جورج در یوتا را با ویلچر طی کرد و رکورد جهانی فوق‌ماراتن معلولین را بدست آورد.

آرت برگ در طول سال دویست‌هزار مایل سفر می‌کرد و برای صدها نفر صحبت‌های انگیزشی ارائه می‌داد: برای شرکت‌هایی مثل آی.بی.ام، آمریکن اکسپرس، کوکاکولا و سونی.
کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است که با ترجمه‌ی سهیلا موسوی‌ رضوی توسط نشر لیوسا منتشر شده، داستان پشتکار و طرز تفکر آرت برگ است که باعث شد به همه‌ی این‌ها دست یابد. این کتاب منتخب جایزه‌ی بِتِر لایف شده که جایزه‌ای است برای کتاب‌های حوزه‌ی خودشکوفایی و رشد فردی. عواید این مراسم به انجمن اِم‌اِس آمریکا اهدا می‌شود.

آرت برگ عمری کوتاه اما کاملاً موثر داشت و مصداق عنوان کتاب خود بود، زندگی‌ای همراه با هدف و عشق: «مدت‌ها پیش فهمیدم که خوشبختی‌ام ربطی به شرایطم ندارد. شادی انتخاب است و من هر روز انتخابش می‌کنم.»

در نکوداشت‌ کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

  • هرگز در زندگی‌ام کس دیگری را ندیدم که به‌خاطر نیروی عظیم تجربه‌ی زندگی خودش، اینچنین تأثیر بزرگی بر روی زندگی مردم گذاشته باشد. (آنتونی رابینز)

کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی کسانی است که به‌دنبال امید و اشتیاق در زندگی می‌گردند. آن‌هایی که می‌خواهد بدانند چطور می‌توان بر ناامیدی، معلولیت و ترس غلبه کرد و به زندگی بازگشت، حتماً از این کتاب لذت خواهند برد.

با آرت برگ بیشتر آشنا شویم

آرت ئی. بِرگ در سال 1962 متولد شد. در بیست‌ویک سالگی تصادف کرد و دچار معلولیت شدیدی شد. با این وجود تسلیم نشد و دست از امید و کار نکشید. او سه مرتبه برنده‌ی جایزه‌ی فروشنده‌ی ملی برای فروشندگی کامپیوتر شد، و همچنین در سال 1992 در فهرست نامزدهای جایزه‌ی کارآفرین جوان قرار گرفت. آرت برگ سخنرانی حرفه‌ای بود و دست‌کم سالی دویست سخنرانی انجام می‌داد. اسم او در تالار افتخارات آمریکا در بخش سخنرانان ثبت شده است.

کتاب «بعضی معجزات زمان می‌برند» و «آرامش میان آب‌های خروشان» از دیگر آثار او هستند که هر دو در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند. زندگی و سخنان آرت برگ الهام‌بخش بسیاری بود و هست. او در سال 2002 درگذشت.

در بخشی از کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است می‌خوانیم

هدف‌یابی مهم است. راهی خارق العاده برای تمرکز توجه‌تان و راندن شما به جلوست. ولی آنچه بر من واقع شد، این بود که عامل محرک من بیشتر هدف‌یابی‌ام بود تا تصور من از آنچه به عنوان یک شخص باید باشم و آنچه می‌بایست برای ظاهر کردن بهترین جنبه‌های وجودم انجام می‌دادم.

تصور شما از خودتان آن چیزی است که می‌دانید به آن احتیاج دارید تا زندگی‌تان را قابل ملاحظه کند. اهداف این کار را نمی‌کنند. اهداف در شما این احساس را ایجاد می‌کنند که به چیزی دست یافته‌اید، ولی شما را خوشحال‌تر نمی‌کنند. اهداف راه آگاهی از این موضوع است که طی مدت زمانی معین به برخی نشانه‌ها دست یافته‌اید، ولی در شما احساس ارزشمندی و لیاقت ایجاد نمی‌کنند. مثلا می‌توانید بگویید: "هدف من فروش یک میلیون دلار از تولیدات در این سال است." ولی نمی‌توانید بگویید: "آن یک میلیون دلار مرا تبدیل به شخصی می‌کند که می‌خواهم باشم.

در حقیقت، بیایید فرض کنیم هدف مالی شما این است که تا چهل سالگی یک میلیون دلار در آورید. این از آن نوع اهدافی است که خیلی از نویسندگان دیگر آن را به شما پیشنهاد می‌کنند. هدفی استاندارد و عالی که هیچ کس نمی‌تواند درباره‌ی آن بحثی داشته باشد، درست است؟ مسئله این است که شاید آن هدف با تصور شما از زندگی‌تان چندان همخوانی نداشته باشد. اگر تصور شما داشتن آزادی برای لذت بردن از زندگی باشد، ممکن است کاری که برای در آوردن آن میلیون دلار لازم است، شما را از آن تصویر محروم سازد. شما وقت استراحت کردن، بودن با خانواده یا در کلیسا یا سروکار داشتن با اجتماعتان را ندارید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای از تونی رابینز
پیشگفتار
مقدمه
بخش یک: وقتی زندگی شما را فلج می‌کند
دستیابی به شهامت برای تغییر زندگی
بخش دو: آماده شدن برای سفر به غیر ممکن آیا تا به حال ترسیده‌اید؟
آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید چرا؟
به جای اینکه به دنبال کسی برای سرزنش کردن باشید
آیا در گذشته، زندگی می کنید یا در آینده، یا در هر دو؟
بخش سه: غلبه بر فلج‌تان
مشکلاتتان را بزرگ نکنید
افراد شجاع، نترس نیستند
شروع به سخت گرفتن درباره‌ی موارد کوچک کنید
مسئله کاری نیست که نمی توانید انجامش دهید، بلکه...
بیاموزید زودتر شکست بخورید. در جزیردی کوچک خود زندگی نکنید
سؤالات بهتری بکنید
چرا خود را نگران اهدافتان می کنید؟
اجازه ندهید روز بد تبدیل به زندگی بد شود
تعادل دست نیافتنی است، مگر بتوانید متمرکز شوید
وقتی داریم می‌خندیم، داریم یاد می‌گیریم
به خاطر داشته باشید تحقق بعضی معجزات زمان می‌برد
ارزش‌های خود را رها نکنید
برای رفتن تا آخر راه آماده باشید
بخش چهار: شادی سفر
ادامه‌ی سفر به سوی زندگی پر معنا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است: زندگی همراه با هدف و عشق
نویسنده
مترجمسهیلا موسوی رضوی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-340-193-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

برای دریافت کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.