معرفی و دانلود کتاب صوتی از کاه کوه نسازید: 100 کلید موفقیت در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی از کاه کوه نسازید: 100 کلید موفقیت در زندگی
قیمت:
75000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید: 100 کلید موفقیت در زندگی

آیا تا کنون اطرافیانتان عنوان این کتاب را به شما نسبت داده‌اند؟ روی صحبت ریچارد کارلسون در کتاب صوتی از کاه کوه نسازید از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، با کسانی است که زندگی را بیش از آنچه که باید به خود سخت می‌گیرند. او در این کتاب صد کلید را برای گشودن دروازه‌های موفقیت در زندگی به شما هدیه می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

ریچارد کارلسون (Richard Carlson) در پرفروش‌ترین اثر خود یعنی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید (Don’t Sweat the Small Stuff with Your Family) به مخاطبانش یاد می‌دهد که چگونه از تاثیر منفی مسائل کوچک و کم‌اهمیت در زندگی‌شان جلوگیری کنند. او در کتاب دیگر خود با عنوان «نگران نباش، پول دربیاور» هم راهکار‌هایی را برای داشتن یک زندگی شاد و بدون تنش پیشنهاد کرده است. در آن کتاب مشخصاً تأکید نویسنده بر این است که به مخاطبش کمک کند تا از نگرانی‌های مالی رها شود. اما مسئله‌ی کتاب صوتی از کاه کوه نسازید کلی‌تر است و به مسائل مادی و مالی محدود نمی‌شود.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیریم که چگونه ضمن به رسمیت شناختن ناراحتی‌ها و ناخوشایندی‌ها در زندگی، عرصه را بر آن‌ها تنگ کنیم و اجازه ندهیم ناراحتی‌های کوچک ما را به ورطه‌ی نابودی بکشانند. کودکانی که همواره در حال بهانه‌گیری هستند، اختلاف نظر با همسر و دردسرهای مربوط به کارهای خانه؛ هیچ‌کدام قرار نیست زندگی و اعصاب شما را آشفته کنند. ریچارد کارلسون راهکارهایی را پیشنهاد می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم گنجایش ظرف تحمل و تاب‌آوری خود را بیشتر کنیم. او مسیری را پیش روی ما می‌گذارد تا کیفیت روابط خود را در حصار دیوارهای خانه بهبود ببخشیم؛ مکانی که بیشترین اهمیت را در آرامش ما دارد.

صد کلید موفقیت در زندگی را با شنیدن این کتاب صوتی از آن خود کنید و تحولی ماندگار و مثبت را رقم بزنید. این کتاب با ترجمه‌ی دیگری تحت عنوان «‏‫برای مسائل بی‌ارزش خود و خانواده‌ات را به زحمت نینداز» نیز منتشر شده است. نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات نسل نواندیش ترجمه‌ی سهیلا موسوی رضوی را از این اثر برگزیده و آن را در قالب کتاب صوتی با صدای محمد تنهایی تهیه و منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

  • به نظر می‌رسد بیش از یک دهه تحقیقات روانشناسی، آنچه را که از این کتاب یاد می‌گیریم، تأیید می‌کند. کتاب از کاه کوه نسازید به شما کمک می‌کند تا راه‌های ساده‌ی دستیابی به خوشبختی را در زندگی خود به کار بگیرید. (ShawnAchor، نویسنده‌ی کتاب پرفروش مزیت شادی)

  • پس از گذشت تقریباً دو دهه از انتشار اولیه‌ی کتاب از کاه کوه نسازید، بینش ریچارد کارلسون درباره‌ی معنای زندگی همچنان کارآمد است. این کتاب به ما می‌آموزد که بر «حال» تمرکز کرده و با زندگی رضایتمندانه، تعادل را پیدا کنیم. (دیپاک چوپرا)

  • کتاب از کاه کوه نسازید این قدرت را دارد که زندگی فردی و جمعی ما را تغییر دهد. من عمیقا از دکتر ریچارد کارلسون و همسر گرامی‌اش کریستین به خاطر خرد و شفقتشان در ارائه‌ی شیوه‌ها و دیدگاه‌های تحول‌آفرین به میلیون‌ها خواننده سپاسگزارم. (ShaunaShapiro، نویسنده‌ی کتاب هنر و علم ذهن‌آگاهی)

  • ریچارد کارلسون با این کتاب، انقلابی در تمام تفکرات ما ایجاد کرد. او مانند یک استاد ذن کوشیده است تا این فرهنگ غلط را تغییر دهد. (ماریان ویلیامسون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و مؤلف کتاب بازگشت به عشق)

با ریچارد کارلسون بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1961 متولد شد و توانست مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه «سی‌یرا» دریافت کند. ریچارد کارلسون در سال 1997 کتاب «در زندگی سخت نگیرید» را منتشر نمود و بخش عمده‌ی شهرت و محبوبیت خود را وامدار همین اثر است. این کتاب روانشناسانه به مدت دو سال جزو پرفروش‌ترین آثار آمریکا و اروپا بود و رکوردی که در این زمینه داشت باعث شد در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی در طول تاریخ قرار بگیرد.

در بخشی از کتاب صوتی از کاه کوه نسازید می‌شنویم

کلید بیست‌وشش: موافق مخالفت‌ها باشید. هریک از ما انسان‌ها یگانه هستیم و نگرش ما به زندگی متفاوت از دیگری است. ارجحیت‌های خود را داریم و مسائل را به روشی خاص تفسیر می‌کنیم. زیرا هریک از ما به روشی خاص پرورش یافته‌ایم و به ما آموزش داده‌اند به روشی خاص فکر کنیم و روش‌های ظریف خود را در حل تعارضات و دلایل خود را برای توجیه علل اتفاقات داریم. هریک از ما برای اهمیت قائل شدن برای آنچه واقعاً مناسب و مهم می‌دانیم، درجه‌بندی‌های مختلفی داریم و تقریباً همواره می‌توانیم اشتباهات شیوه‌ی فکری و رفتاری دیگران را بیابیم و اعتبار دید خود به واقعیتی را با ارائه‌ی مثال‌هایی مطرح کنیم که تصور می‌کنیم حقانیت ما را به اثبات می‌رساند. خلاصه شیوه‌ی نگرش ما به زندگی از نظر خود ما برحق، منطقی و صحیح است. مشکل این است که همه همین تصور را دارند. همسران، فرزندان، والدین، دوستان و همسایگان ما و هرکس دیگری بر این عقیده‌اند که فقط دید آن‌ها دقیق‌ترین دیدهاست و مسلماً افراد متوجه نمی‌شوند که چرا نگرش و تفکر شما با آنان متفاوت است و تصور می‌کنند چقدر خوب می‌شد اگر شما مانند آن‌ها فکر می‌کردید و در آن‌صورت همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
42 دقیقه
فصل اول: کلید یک تا ده
37 دقیقه
فصل دوم: کلید یازده تا هجده
33 دقیقه
قسمت سوم: کلید نوزده تا بیست‌و‌پنج
31 دقیقه
فصل چهارم: کلید بیست‌و‌شش تا سی‌و‌دو
38 دقیقه
فصل پنجم: کلید سی‌و‌سه تا چهل
37 دقیقه
فصل ششم: کلید چهل‌و‌یک تا چهل‌و‌هشت
41 دقیقه
فصل هفتم: کلید چهل‌و‌نه تا پنجاه‌وهشت
36 دقیقه
فصل هشتم: کلید پنجاه‌و‌نه تا شصت‌و‌شش
36 دقیقه
فصل نهم: کلید شصت‌و‌هفت تا هفتاد‌و‌پنج
32 دقیقه
فصل دهم: کلید هفتاد‌و‌شش تا هشتاد‌و‌سه
36 دقیقه
فصل یازدهم: کلید هشتاد‌و‌چهار تا نود‌و‌دو
38 دقیقه
فصل دوازدهم: کلید نود‌و‌سه تا صد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از کاه کوه نسازید: 100 کلید موفقیت در زندگی
نویسنده
مترجمسهیلا موسوی رضوی
راویمحمد تنهایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
75000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از کاه کوه نسازید

برای دریافت کتاب صوتی از کاه کوه نسازید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.