معرفی و دانلود کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی

عکس جلد کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی
قیمت:
۹۳۶۰۰ 65520 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی

کشته شدن خانم مک گینتی همه‌ی ساکنان روستا را به تکاپو برای یافتن قاتل او می‌اندازد. اما با قتل یکی دیگر از اهالی،‌ همه در شوکی عمیق فرو می‌روند. آگاتا کریسی در کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی روایت معمایی - جنایی شگفت‌انگیزی را به‌تصویر می‌کشد که کلید حل‌ آن به دست هرکول پوآرو، کارآگاه مشهور بلژیکی است.

درباره‌ی کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی

هرکول پوآرو کارآگاه مشهور بلژیکی که معماهای دشوار و پرونده‌های ویژه قتل را با هوش بی‌نظیرش حل می‌کند،‌ این بار با یک پرونده‌ی قتل روبه‌رو شده است که رمزگشایی آن چندان آسان نیست!

ماجرا با قتل خانم مک گینتی، پیرزنی که در یک روستای کوچک زندگی می‌کند آغاز می‌شود. پس از پخش شدن خبر قتل، همه‌ی اهالی روستا به مستاجر او شک می‌کنند و او را به‌عنوان قاتل خانم گینتی می‌شناسند! اما همه چیز به همین روشنی و آسانی نیست و ماجرای بسیار پیچیده‌تری در حال رخ دادن است! چرا که پس از مرگ پیرزن بیچاره، یکی دیگر از اهالی روستا نیز به قتل می‌رسد و این اتفاق پرونده‌های قدیمی را دوباره به جریان می‌اندازد. پرونده‌هایی که هرکدام به نوعی با این قتل‌ها در ارتباط هستند و هیچکس جز هرکول پوآرو از پس حل کردن آن برنمی‌آید!

آگاتا کریستی (Agatha Christie) جنایی‌نویس مشهور دنیای ادبیات، در کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی (Mrs. McGinty's Dead: A Hercule Poirot Mystery) داستان جدیدی را خلق می‌کند و شما را به دنیای جدیدی از معما، جنایت و شگفتی داستانی می‌برد. این رمان می‌تواند برای مدتی شما را از هیاهوی زندگی دور کند و به قلب هیجان و جذابیت ببرد.

درباره‌ی مجموعه داستان‌های هرکول پوآرو

هرکول پوآرو یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین شخصیت‌ها و کارآگاهان بلژیکی است که آگاتا کریستی با هنرمندی خاص خود او را خلق کرده است. این کارآگاه تخیلی بلژیکی که امروزه در سراسر جهان بسیار مشهور است،‌ برای مدت‌ها شخصیت اصلی داستان‌ها و رمان‌های جنایی آگاتا کریستی بوده است. این نویسنده داستان‌ها و رمان‌های متعددی را با حضور خیالی پوآرو خلق کرده است که بیشتر شبیه به یک مجموعه داستان با قصه‌ها و معماهای جنایی متفاوت است. مجموعه داستان‌های هرکول پورآرو که برخی آن را با نام مجموعه داستان‌های راز هرکول پوآرو هم می‌شناسند در هر روایت خود، با یک ماجرا و معمای تازه روبه‌رو می‌شود که می‌بایست حقیقت را درباره‌ی آن آشکار کند. از این مجموعه داستان، می‌توانید قصه‌های متفاوتی از جمله «سرقت در گراند مترو» را بخوانید.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی

از این داستان شنیدنی و پرطرفدار سریالی با همین نام ساخته شده است که در سپتامبر سال 2008 پخش شد. سریال‌ داستان‌های پوآرو با بازی شگفت‌انگیز سِر دیوید کورتنی سوشِی به‌عنوان شخصیت اصلی داستان، یکی از پرطرفدارترین سریال‌های جنایی همه‌ی ادوار است.

کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به داستان و رمان‌های معمایی و جنایی خارجی از شنیدن این کتاب لذت می‌برند.

با آگاتا کریستی بیشتر آشنا شویم

آگاتا کریستی نویسنده‌ی چیره‌دست و بی‌نظیر انگلیسی است که تقریبا همه‌ی دنیا رمان‌های پررمز و راز او را خوانده‌اند. کریستی خالق شخصیت‌های ماندگاری همچون «هرکول پوآرو» و «خانم مارپل» و ازجمله نویسندگان تاثیرگذار و مطرح جهان در ژانر جنایی است. به‌همین دلیل به او لقب «ملکه‌ی جنایت» را نسبت داده‌اند و نامش به‌عنوان پرفروش‌ترین داستان‌نوس تاریخ در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. آنطور که گفته‌اند اولین و مهم‌ترین مشوق آگاتا برای شروع نویسندگی مادر او بوده و آموزش‌های لازم را نیز در منزل و توسط مادرش دریافت کرده است. او در سن شانزده سالگی به پاریس رفت و هنر آوازخواندن و نواختن پیانو را آموخت.

اولین کتاب این نویسنده در سال 1920 با نام «طلوع در استایلز؛ اسرار خانه‌ی ییلاقی» منتشر شد و برای اولین بار شخصیت هرکول پوآرو را به دنیا معرفی کرد. کریستی نخستین نویسنده‌ای است که توانست جایزه‌ی استاد اعظم از مجمع معمایی‌نویسان آمریکا را دریافت کند. او همچنین یکی از برندگان جایزه‌ی ادگارد است. ادگارد جایزه‌ای است که در روز بزرگداشت ادگار آلن‌پو، نویسنده‌ی سرشناس داستان‌های کارآگاهی، به آثار فرهنگی در این زمینه اهدا می‌شود. از این نویسنده‌ی مشهور انگلیسی، تاکنون 80 رمان و داستان کوتاه جنایی و معمایی به چاپ رسیده است. ازجمله بهترین کتاب‌های او می‌توان به کتاب‌های « قتل راجر آکروید»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، « قتل در کرانه‌ی نیل» و « قتل در خانه‌ی کشیش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی می‌شنویم

پوآرو از تقاطع خیابان و راه‌آهن گذشت و به طرف در بزرگی در نزدیکی ایستگاه پیچید. زیر لب زمزمه می‌کرد و به خودش می‌گفت:«همه‌شون آدم‌های خیلی خوبی هستن.». تابلوی برنجی بزرگی روی نصب و رو آن با حروف درشت نوشته بود: «دکتر رندل، پزشک عمومی». دکتر رندل مرد خنده‌رو و درشت‌هیکلی بود که مشتاقانه از پوآرو استقبال کرد و با لحن افتخارآمیزی گفت: « تشریف‌فرمایی هرکول پوآروی کبیر برای روستای کوچیک ما افتخار بزرگیه!»

پوآرو از این حرف خوشحال شد. بااین‌حال،‌ از اینکه او را شناخت تعجب کرد و گفت: «اووو که اینطور! پس شما هم با نام من آشنایید.»

- آقای پوآرو مگه میشه کسی اسم شما رو نشنیده باشه؟

پوآرو می‌توانست جواب این سوال را بدهد ولی امکان داشت خدشه‌ای به شهرتش وارد شود. خیلی مودبانه فقط گفت: «خیلی خوشبختم. احساس می‌کنم در خونه‌ی خودم هستم». البته فقط تعارف بود! معلوم بود دکتر رندل عجله دارد. چون مشتاقانه گفت: «شما خیلی به موقع اومدین. چون یک ربع دیگه عمل دارم. خب بفرمایید چه کاری از دست من ساخته است؟ باور کنید کنجکاوی تمام وجود من رو فرا گرفته بود و خیلی میل دارم بدونم که چه انگیزه‌ای شما رو به این روستا کشونده؟ شاید می‌خواهید استراحت کنید! نکنه یکی از ما مرتکب قتلی شده؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
بخش اول
37 دقیقه
بخش دوم
41 دقیقه
بخش سوم
29 دقیقه
بخش چهارم
27 دقیقه
بخش پنجم
30 دقیقه
بخش ششم
27 دقیقه
بخش هفتم
51 دقیقه
بخش هشتم
50 دقیقه
بخش نهم
44 دقیقه
بخش دهم
49 دقیقه
بخش یازدهم
63 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قتل خانم مک گینتی
نویسنده
مترجمجمشید اسکندانی
راوینگین خواجه نصیر
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ 65520 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی

ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۳/۶
با سلام خدمت تیم کتابراه
من بیشتر از یک سال هست که همراه کتابراه هستم. و کتابهای بسیار زیبایی با اجراهای عالی
مانند هری کبر، خشکسالی، بیمار خاموش و یا دریاچه مه آلود و.... گوش کردم و بسیار لذت بردم.
در ابتدا هم با گوش کردن به داستان‌های شرلوک هلمز به کتابراه و داستان صوتی علاقه مند شدم. که عالی
بسیار و جذاب به صورت نمایشنامه اجرا شده بودند.
به شخصه علاقه خاصی به داستان‌های آگاتا کریستی دارم. و تمام فیلم‌ها و سریال‌های ساخته شده از روی رمان‌ها را هم دیدم.
ولی با وجود اینکه صدای خانم راوی بسیار عالی و زیبا هست. ولی هنگام تغییر صدا برای آقای پوآرو، صدای ایشان خیلی ناهنجار و مسخره می‌شود. و حالت کمدی می‌گیرد.
اصلا نیازی به تغییر صدا برای داستان صوتی نیست.
می‌توان یک داستان را بسیار جذاب بدون تغییر صدا اجرا کرد.
اگر صدا تغییر نمی‌کرد میشد شخصیت پوآرو را بهتر تصور کرد
ممنون از توجهتون به انتقادها
لطفا نظر من را حذف نکتید و به گوش خانم راوی برسانید
خواهش میکنم لطفا
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۸/۱
من عاشق همچین ژانرجذابی هستم وهمیشه ازشنیدن یا خوندنش نهایت لذت رو میبرم و اما خوده داستان خیلی جذاب و تاثیرگذازبودبااینکه‌ی مقدارطولانی شد اما اصلا ازجذابیتش کم نکرد صدای راوی فوق العاده جذاب و رسا بودو اصلا قابل حدس نبود من تا پایان داستان سعی کردم حدس بزنم که قاتل و گناهکارواقعی کیه اما هربار که فهمیدم اشتباه میکردم و دراخر کسی قاتل ازاب دراومد که حتی یک درصد احتمالش رو نداده بودم بنظرم این یکی ازدلایلی بودکه این کتاب رو جذاب و لذت بخش میکردماجراهای هرکول پوارومثل داستانهای شرلوک هلمز همیشه برای من جذاب بوده من هیچ وقت فکرنکردم که این دوتا نابغه فقط کاراکتراهای داستانن همیشه دوست داشتم فکرکنم که‌ی همچین شخصیت‌هایی واقعا وجودداشتن و این داستانها جزو خاطراتشون بوده چندتا فیلم ازهرکول پوارو هم دیدم که خیلی کمک کرد تا قیافه شو تو لحظه به لحظه‌ی داستان تو ذهنم مجسم کنم ودقیقاهنرپیشه‌ای که برای فیلم انتخاب کردن واقع انتخاب عالی بودش شنیدن این کتاب فوق العاده رو توصیه میکنم به علاقه مندان این ژانر خالی ازلطف نیست
مهسا دودانگه
۱۴۰۲/۶/۱۰
شاهکاری از آگاتا کریستی بود. واقعا داستانی جذاب و بسیار معمایی بود که تا آخرین لحظه نمی‌توانید حدس بزنید چه کسی قاتل میباشد.
اگر به رمان‌های جنایی و معمایی علاقه دارید حتما این کتاب زیبا رو گوش بدید و لذت ببرید. همیشه داستان‌های جنایی رو دوس دارم. واقعا سرگرم کننده و هیجانی بود. دلتون میخواد تا و
انتهای داستان رو گوش بدید ببینید چه اتفاقی میفته. من که عاشق این داستان شدم و بسیار لذت بردم. واقعا شخصیت پوآرو دوست داشتنی و جذابه. اینکه اون آنقدر باهوشه و به نکات ریزی تو پرونده‌ها توجه میکنه واقعا جالبه. البته صدای رادی رو هم دوست داشتم و بسیار لذت بردم ممنون از کتاب آه. حتما گوش بوزد و لذت ببرید از این کتاب جذاب
مینا زارعی
۱۴۰۱/۹/۲۸
فکر نمیکردم کتاب معماهای جنایی پوارو جالب باشه ولی خیلی خوب بود و نقش پوآرو عالی بود. درک حل مسائل از نگاه پوارو برای من جالبتر از شرلوک هلمز بود. شرلوک هلمز به جزئیات خیلی زیاد توجه داره و این یجورایی باعث عصبانی شدن من میشد که چرا این نکته به ذهن من نرسید اینکه خیلی ساده بود! ولی داستان پوآرو با چرا و چگونه حل میشد با توصیف و یافتن راه حل، سوال مطرح میکرد و دنبال پاسخ می‌گشت من این رو بهتر درک میکردم. خلاصه علاقه مند شدم بقیه کتابهای پوارو رو هم بخونم ببینم اونها هم به همین سبک هستن؟!
ملینا ن
۱۴۰۲/۷/۳۰
رمان جنایی بسیار زیبا با قلم خانوم آگاتاکریستی خالق بی همتای کتاب‌های جنایی من تا امروز رو دست ایشون نویسنده‌ی روان جنایی ندیدم بهتون حتما پیشنهاد میکنم یه لحظه هم شک نکنید البته اگر به رمان‌های جنایی که یه کم ذهن رو درگیر میکنه علاقه دارید داستانی زیبا روان پر فراز و نشیب که شما رو هی گیج تر میکنه تا به پارت آخر برسه فقط یه پیشنهاد به تمام اسامی دقت کنید که مثل من نزدیک پایان گیج نشید عالی بود گوینده خیلی خوبه کتابراه مرسی دوست هر روز من
محمد اسائیان
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتابی جالب و صرفا سرگرم کننده که اوقات خوشی را به ارمغان میآورد. خانم کریستی بواقع ذهنی درخشان و وسیع داشته است. خلق شخصیتها به گونه‌ای که در نظر خواننده کاملا زنده و واقعی به نظر می‌آیند، نشان از نبوغ ایشان است.
باز هم گوینده بسیار شیوا و با احساس و قابل توجه کتاب را خواند که به عنوان یک کتاب صوتی و نه نمایشنامه رادیویی، بسیار زیبا و قابل توجه بود. سپاسگزارم
حمیدرضا صدرائی
۱۴۰۱/۱۰/۹
مثل اکثر کتاب‌های کریستی داستانی جذاب با پایانی تقریبا خارج از تصورات خواننده داشت، امری که کتاب‌های آگاتا کریستی را برجسته تر از سایر نویسندگان در این ژانر می‌نماید سبک خاص این نویسنده و غافلگیر نمودن خواننده در پایان هر داستان می‌باشد، امری که باعث میشود آثار او را بیش از یک بار بخوانی و هر چند جزو بهترین آثار کریستی نبود ولی جذابیت‌های خاص آثار او را داشت.
Negar malek
۱۴۰۲/۶/۹
این سری که خواننده آقا دارن بهتر هستن، مشکل اکثر کتابهای سری هرکول موآرو اینه که خواننده در تقلید صدای خودِ هرکول بسیار به مشکل میخوره و با توجه به اینکه ما این اثر رو بت بازی شاهکاره دیوید سوشِیِ هنرمند در خاطراتمون حک شده داریم شنیدن صداهای کار نشده و درنیومده که البته جایگزینیشون با آنچه برای ما حکم نوستالژی رو داره بسیاره سخته.
Shiva Shahbazi
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کلا عاشق آگاتا کریستی و سبک داستان نویسیش هستم. تا لحظه آخر تورو دنبال خودش میکشونه و امکان ندارد بتونی حدس بزنی مجرم کیه.. و عاشق شخصیت پوآرو.. من که خیلی دوست داشتم. همینطور گوینده که یکی از افراد مورد علاقه من در گویندگی این خانم هستن. عالی
Fariba
۱۴۰۲/۲/۹
داستان که حرف نداره و خانم راوی هم مثل همیشه اجراشون فوق العاده است فقط یک مورد جزئی که به نظرم اومد اینه که تغییر صدای روای برای پوآرو مناسب نیست
کاش از صدای یک آقا استفاده میشد چون شخصیت اصلی هست. این صدای پوآرو برای من اصلا خوشایند نبود.
آرشاوین
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
آگاتا کریستی و هرکول پوآرو. داستانی بسیار پر هیجان و با کشش بسیار زیادی که راحت تا آخر شما را با خودش همراه میکنه. هنرمندی راوی در ایجاد صداهای متفاوت برای شخصیتهای مختلف هم جالب توجه بود و با پیشرفت داستان تفکیک شخصیتها راحت تر میشه و بهش عادت میکنیم
سیدمحمدرضا
۱۴۰۱/۸/۱۳
پوآرو خانم آگاتاکریستی با خلق این کارگاه معروف و باهوش شاهکاری در نشر کتاب‌های معمایی وجنایی را به نام خود ثبت کرده که حتی با گذشت زمان هم کهنه نمی‌شود تنها ایراد کوچکی که می‌توان گرفت این است که کاش از دو صدا استفاده می‌شد
منصوره شیخ
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
باورم نمیشه عاشق پوآرو شدم. واقعا تا لحظه آخر اصلا نمیشه حدس زد که قاتل خاک تو سر کیه.
ایراد این کتاب فقط اسما و تعداد زیاد شخصیت‌ها بود. البته به نظر من. خانم خواجه نصیر هم که کلا علاقه مندی من هستن
تیام
۱۴۰۲/۶/۲۱
عالی بود خیلی شندینی و جذاب بود مخصوصا برای ماهایی که با فیلم‌های کاراگاه پوارو خاطره داریم گویندگی هم به نظرم عالی بود لحجه‌ی فرانسوی پوارو رو خیلی شیرین بیان میکردند.
zeinab fallah
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
داستان نسبتا خوبی بود ولی گویندگی را اصلا نپسندیدم. ترجیح میدادم که صدای هرکول پوئارو یک مرد باشه تا یک زن. صدای خانم خیلی جیغ و نامطلوبه و ادیت کننده است.
مشاهده همه نظرات 58

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی

برای دریافت کتاب صوتی قتل خانم مک گینتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.