معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد

عکس جلد کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد

چه عاملی باعث می‌شود که برخی از افراد با آرامش و نگاهی خوش‌بینانه از پس چالش‌های بزرگ و کوچک زندگی بربیایند؟ دیوید جی. لیبرمن در کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد، به شما آموزش می‌دهد که چگونه به خود و زندگی‌تان عشق بورزید و هیچگاه دچار احساس ناامنی، خشم و اضطراب نشوید.

درباره کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد:

پیشرفت‌های تکنولوژی و فناوری زندگی مردم سراسر دنیا را بسیار راحت‌تر، ایمن‌تر و آسان‌تر کرده و بیش از گذشته فرصت‌ها و مزایایی در اختیار انسان‌ها قرار گرفته است. با این حال انتظار می‌رود که مردم با چنین امکاناتی شادتر باشند و از زندگی خود لذت بیشتری ببرند ولی همانطور که شاهد هستید، واقعیت به طرز حیرت‌انگیزی متفاوت است و مشکلات و بیماری‌های روحی و روانی بی‌داد می‌کند. حتی طبق آخرین تحقیقات از هر چهار نفر آمریکایی، یک نفر به بیماری روانی مبتلاست و شرکت‌های دارویی نیز تلاش می‌کنند با سرعتی بالا داروهای ضد افسردگی، ضد اضطراب و... تولید کنند اما باز هم زندگی مردم از آرامش و کیفیت خوبی برخوردار نیست.

کتاب وقتی خدا درمانگر تو باشد (If God Were Your Therapist) براساس جدیدترین اصول علم روانشناسی به شما بینشی نو درباره وضعیت انسان ارائه می‌دهد. همچنین این اثر مانند دیگر کتاب‌های حوزه خودیاری و روانشناسی هیچ مراقبه، تمرین و مدیتیشنی را توصیه نمی‌کند بلکه تنها به شما آموزش می‌دهد که چگونه کنترل زندگی‌تان را به دست آورید و افکار و انتخاب‌هایتان را در جهت هدفی قدرتمند حرکت دهید.

شما با شنیدن کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد کشف خواهید کرد که چگونه می‌توانید برای همیشه از جایگاه و طبیعت فعلی خود بالاتر بروید و حتی در روزهای عادی زندگی‌تان و هنگام انجام کارهای روزمره نیز نوعی از آزادی و قدرت درونی را تجربه کنید.

کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید احساسات منفی از ذهن‌تان پاک شود و با قدرتی درونی زندگی خود را پیش ببرید، این کتاب برای شما مناسب است.

دیوید جی. لیبرمن را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و مربی معتبر بین‌المللی در زمینه رفتار انسانی و روابط بین فردی است. تکنیک‌های دیوید جی. لیبرمن (David J. Lieberman) در 10 کتاب محبوب و پرفروش او نوشته شده و بیش از 25 کشور از آثار او استفاده می‌کنند.

کارهای لیبرمن در نشریات و رسانه‌های معتبر جهانی مورد توجه قرار گرفته و حتی بارها به عنوان کارشناس مهمان در بیش از 200 برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده است.

برخی از مهم‌ترین آثار ترجمه شده این نویسنده عبارتند از: «ذهن دیگران را بخوانید، روش‌های جذب و متقاعد کردن دیگران، دروغگو را در چند دقیقه بشناسید، هوشیار باشید و فریب نخورید،عشق و دوستی همه را جذب کنید»

در بخشی از کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد می‌شنویم:

وقتی نتوانیم واقعیت را آنگونه که هست بپذیریم، دچار تضادی درونی به نام ناهمخوانی شناختی می‌شویم. کسانی که کمبود عزت نفس دارند، تحت این فشار روانی نیازمند این هستند که خود را توجیه کنند. آن‌ها برای اینکه کمتر زجر بکشند، مجبورند دنیا و انتخاب‌هایشان را معقول و منطقی جلوه دهند تا جاییکه از نظر آنان خوب جلوه کردن و حق به جانب بودن مقدم است بر انجام دادن کار درست و صحیح.

درواقع این پدیده در درجات مختلف درباره همه‌ی ابنای بشر صدق می‌کند زیرا ما انسان‌ها دچار جسم مادی هستیم و به تبع از منیت برخورداریم. بنابراین عزت نفس امری مطلق نیست که مثلا یک نفر به طول کامل از آن بهره‌مند باشد و دیگری کاملا از آن بی‌بهره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
بخش اول: حقیقتی درباره‌ی واقعیت
42 دقیقه
بخش دوم: فراتر از طبیعت بشری
37 دقیقه
بخش سوم: رهایی احساسی
37 دقیقه
بخش چهارم: روابط خود را بازسازی کنیم
20 دقیقه
بخش پنجم: دستیابی به قدرت مطلق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۷/۸
اگه این کتاب هزار تا ستاره داشت، من همش انتخاب می‌کردم. چقدر زیبا و دلنشین. مطالب کاربردی و عمیق که این مطالب باید با جان دل گوش داد. صدای آقای امیر فرحان نیا بی‌همتا و بی‌نظیر. فوق العاده آرامش بخش. و مسلط به خوانش داستان. ایشون انقدر شیرین و با درک کامل مطالب را می‌گویند که به تمام وجود مخاطب من رسوخ می‌کنه. طرفدار صدای ایشون هستم، ایشون صداشون روی کتابهای دیگه هم، زیبایی کتاب را چندین برابر می‌کنه. انقدر صداشون دلنشین که من تا اسم ایشون را دیدم کتاب را خریدم. البته مطالب کتاب هم فوق العاده. چون خیلی کوتاه بود، مخاطب خسته نمی‌شد و طوری هست که به یکبار گوش دادنش، ختم نمی‌شه. به دوستداران این تیپ کتابها، حتما توصیه می‌کنم. راستی صدای آقای فرحان نیا روی این کتاب مناسبترین بود که جا داره از ایشون و کتابراه صمیمانه تشکر کنم و یه خدا قوتِ قوی و کلی انرژی مثبت برای ادامه کارشون، می‌فرستم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲
این کتاب صوتی فوق العاده ست. متن کتاب رو خوندم فکر کردم شاید یک کتاب عرفانی و یا دینی باشه ولی اصلا چنین چیزی نیست. نویسنده، با افکاری مثبت و روان دست به قلم شده و به نوعی داره روانشناسانه مطالب و نکات مهم زندگی رو برای آرام بودن و داشتن ارتباطات قوی ار برسی می‌کند. احترام به پدر و مادر، احترام به خداونده... به به. ایشون با استفاده از تجارب شخصی و دانش بر این موضوع با مثالهایی از بزرگان تاریخ داره متن رو به جلو پیش می‌بره که خواننده خسته نشه. در زمان حال زندگی کن و خودت باش. احترام بذار تا احترام ببینی. ترجمه به نظر من حرف نداره و صدای دلنشین و خاص آقای فرحان نیا خیلی قشنگ تر کرده تجربه‌ی شنیدن این کتاب خاص رو. سپاس از تیم خوب کتابراه
سیده لیلا موسوی اطهر
۱۴۰۲/۸/۲۲
بسیار کتاب جامع کاملی بود من پسندیدم ولی حیف خواننده‌ی کتاب صدایی کسل کننده داشت که تیتر وار شروع به خوندن کرده بود من دوبار دو فصل اول رو گوش کردم ولی متأسفانه نتونستم زیاد متوجه شم چون بسیار صدای خشک وبی روح که حواس آدمو پرت میکرد. از فصل سه به بعد بهتر شد
mohama reza
۱۴۰۱/۲/۱۹
کتاب مفیدی هست. البته باید بیشتر بهش پرداخته بشه. زیرا ترجمه زیاد فصیح نیست. ولی در کل توضیح میده که چقدر ذهن روی سلامتی موثره. ولی به نظرم انسان باید نکات پزشکی رو هم در نظر بگیره
akram hejazi
۱۴۰۰/۱/۴
کتاب خیلی خوبیه👍 به نظرم حتما گوش کنید
مثل کتاب‌های انگیزشی دیگه نیست که معمولا برای تغییر حال بد به خوب جملات تاکیدی یا مراقبه و... رو پیشنهاد میکنن
Mary Sh
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
عالی بود، به نظرم اونایی که هر لحظه یاد خدا هستن از خوندن این سبک از کتابها لذت میبرن، یه جاهایی اشکم در اومد
مهدیه نیلی
۱۴۰۰/۵/۲
کتاب فوق العاده‌ای است. از تمام دست اندرکاران سپاسگزارم به ویژه جناب آقای فرحان نیا که بسیار زیبا روایت کرده‌اند.
محمدیار مرادی
۱۴۰۰/۴/۴
بسیار سپاسگزارم از تمامی افراد مجموعه که این نعمت‌ها را به راحتی در دسترس قرار می‌دهند و موجب رضایت خدا
هستند ❤❤❤
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۵/۳
عالیه ولی یکم تنبل شدم زیادی همه چیز رو به خدا سپردم الان تو بی‌پولی موندم. شاید حکمتی توشه
abbas masjedian
۱۴۰۰/۹/۲۰
کتاب خوبی بود.. ولی من نتونستم خیلی با متن کتاب ارتباط برقرار کنم
حمید جبهه
۱۴۰۰/۳/۲۸
عالی بود. خلاصه بیشتر کتابهای روانشناسی هستش مفیدبود
Mahya. Sh
۱۴۰۰/۱/۱۰
برای نوجوانان و همه عالیه
سیدمحمدرضا نعمتی
۱۴۰۱/۲/۲۳
عاشقتونم درودصد درودبرشما خوبان
حسین قاسم زاده
۱۴۰۰/۹/۱
من راضیم شما هم راضی میشوید
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد

برای دریافت کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.