معرفی و دانلود کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

عکس جلد کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن نوشته‌ی کارولاین لیف راهنمایی برای آرام کردن ذهن و پیدا کردن ریشه‌ی افکار و احساسات منفی از جمله استرس، نگرانی، افسردگی و... است. دکتر لیف با این کتاب که از عناوین پرفروش سایت آمازون بوده، به شما کمک می‌کند تا با برنامه‌ای پنج‌مرحله‌ای در مسیر رسیدن به آرامش قرار بگیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

زندگی در عصر تکنولوژی، با تمام مزایا و امکاناتی که پیش روی انسان قرار داده، چالش‌ها و مشکلات خودش را هم دارد. ما بیش از هر زمان دیگری به رشد و باروری رسیده‌ایم؛ قله‌های علم و دانش یکی پس از دیگری فتح می‌شوند، افراد عادی با یک کلیک به دریایی از اطلاعات دست پیدا می‌کنند، اختراعات زیادی صورت گرفته که زندگی را آسان‌تر از قبل کرده و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ی حقوق بشر و برابری صورت گرفته، آزادی و امنیت را برای بسیاری از ساکنان کره‌ی زمین به ارمغان آورده است. این لیست تا بی‌نهایت می‌تواند ادامه پیدا کند. اجداد ما، حتی ثروتمندان و اشراف‌زادگانش، هیچ‌گاه چنین زندگی مرفهی را تجربه نکرده‌اند. پس چرا با وجود تمام این امکانات، هنوز هم حال انسان‌ها خوب نیست؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

زندگی روزمره‌ی اکثر ما، با حس اضطراب و استرس بی‌دلیل، نگرانی، افسردگی، افکار پریشان و خودخوری گره خورده. این‌طور به نظر می‌رسد که ما حتی در آرام‌ترین شرایط هم نمی‌توانیم خیالی آسوده و فکری بی‌دغدغه داشته باشیم و همیشه ذهنمان دست‌آویزی برای افکار و احساسات مخرب پیدا می‌کند. ازآنجاکه خارج شدن از این وضعیت نیازمند تدبیر درست و اراده‌ی محکم می‌باشد، بسیاری از ما که در این دو مورد ضعف داریم به جای درمان، به سمت پذیرش این حالت آسیب‌زا می‌رویم و این‌طور به خود می‌قبولانیم که زندگی عادی باید همین‌شکلی باشد. ولی واقعیت این است که این شرایط اصلاً طبیعی نیست و ما باید برای رفع آن راه چاره‌ای بیندیشیم. خبر خوب این است که می‌توان همواره از متخصصان سلامت روان کمک گرفت تا فرایند این کار برایمان راحت‌تر شود. یکی از متخصصان این حوزه، کارولاین لیف (Caroline Leaf) است که کتاب‌های فراوانی در حوزه‌ی کاهش احساسات منفی نوشته. پاکسازی آشفتگی‌های ذهن (Cleaning Up Your Mental Mess) یکی از همین کتاب‌هاست که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شما قرار دارد.

کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن، برنامه‌ای مدون شامل استراتژی‌ها و اطلاعات مفیدی است که برای شروع مسیر مراقبت از خود و تغییر سبک زندگیتان نیاز دارید. بسیاری از مشکلات روحی و روانی در انسان، به خاطر سبک و شیوه‌ی زندگی به وجود می‌آیند و به همین خاطر با ایجاد تغییراتی هرچند کوچک هم می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد. این کتاب با ارائه‌ی یک برنامه‌ی پنج مرحله‌ای، به شما کمک می‌کند تا ظرف بیست‌ویک روز، در مسیر تغییر و بهبودی قرار بگیرید و در نهایت بتوانید اآرامش و قوای ذهنیتان را بازیابی کنید.

کتاب پاکسازی آشفتگی‌های ذهن اثری از کارولاین لیف است که با تلاش علی علی‌پناهی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین کتاب گویا و انتشارات ذهن‌آویز ناشران آن هستند و شما آن را با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

  • کتاب جدید کارولاین فرصتی عالی برای ما برای یادگیری یک روش درمانی جدید است. (Jonathan Van Ness)
  • دکتر لیف یک نقشه‌ی راه پنج‌مرحله‌ای مفید برای ایجاد نظم و انضباط ذهنی ارائه می‌دهد. (Dr. John C. Maxwell)
  • یکی از چیزهایی که من در مورد کارولاین دوست دارم کمک او در درک تفاوت «مغز» و «ذهن» است. در این کتاب او قدمی برای بهبود ذهن و مغز برمی‌دارد و ما را به سمت داشتن احساس و عملکرد بهتر سوق می‌دهد. (Dr. Henry Cloud)

کتاب پاکسازی آشفتگی‌های ذهن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان کتاب‌های خودمراقبتی هستید، می‌توانید با شنیدن این اثر از آرامش ذهن و روحتان مراقبت کنید.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن می‌شنویم

اگر می‌خواهید یاد بگیرید ذهن خود را مدیریت کنید، باید یاد بگیرید به‌گونه‌ای فکر کنید که بتوانید به ذهن ناخودآگاه خود دسترسی داشته باشید. ذهن خودآگاه دست‌کم ده ثانیه کُندتر از ذهن ناخودآگاه عمل می‌کند، بنابراین حدود ده ثانیه طول می‌کشد تا از آنچه می‌گذرد اطلاع دقیقی پیدا کنید و دقیقاً در این ده ثانیه است که واقعیت‌ها تلاش می‌کنند از طریق هشدارهای هیجانی و عینی توجه شما را به خود جلب کنند. بنابراین در هر ده ثانیه، بسته‌های کوچک اطلاعاتی ارزشمندی در قالب هشدارهای هیجانی و فیزیکی (عینی) به شما می‌رسند و هرچه آمادگی‌تان برای دریافت و درک آن‌ها بیشتر باشد، کاربرد آن‌ها برای کنترل واکنش‌هایتان هم بیشتر می‌شود. ممکن است تمام جزئیات را بی‌درنگ دریافت نکنید؛ اما به‌تدریج که جلو می‌روید در یک چرخه‌ی شصت‌وسه‌روزه، که در بخش 2 یاد خواهید گرفت، کم‌کم این علائم را در قالب اطلاعاتی دریافت می‌کنید که مدام درحال به‌روزشدن هستند. برنامه‌ی پنج گام به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به ذهن ناخودآگاه خود دسترسی داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پیشگفتار
49 دقیقه
بخش اول ـ یک: درست استفاده نکردن از ذهن خود
48 دقیقه
دو: مدیریت ذهن چیست و چرا به آن نیاز داریم؟
45 دقیقه
سه: نوروسایکل راه‌‌حل زدودن آشفتگی‌های ذهن
56 دقیقه
چهار: تحقیق
54 دقیقه
پنج: تحقیقات ما چه پیامی برای شما دارد؟
31 دقیقه
شش: ذهن چیست؟
39 دقیقه
هفت: ذهن وابسته
55 دقیقه
بخش دوم ـ هشت: پنج گام نوروسایکل
50 دقیقه
نه: تغییرات مغز خود را مدیریت کنید
43 دقیقه
ده: چرا برای شکل‌گیری یک عادت 63 روز وقت لازم است
20 دقیقه
یازده: نوروسایکل برای بازسازی مغز
49 دقیقه
دوازده: نوروسایکل برای بهبود آسیب‌های تروما
52 دقیقه
سیزده: نوروسایکل برای ترک و ساختن عادات
20 دقیقه
سیزده ـ قسمت دو
25 دقیقه
چهارده: نوروسایکل، برنامه‌ی روزانه
2 دقیقه
ضمیمه: نظریه‌ی پردازش اطلاعات ژئودزیک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن
نویسنده
مترجمعلی علی پناهی
راویابوالفضل شاه بهرامی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن

برای دریافت کتاب صوتی پاکسازی آشفتگی‌های ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.