معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور

عکس جلد کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور

اگر در مسیر زندگی برای باور و آرمانتان شوالیه‌وار شمشیر می‌زنید تا موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید، شما هم یک رزم‌آور نور هستید. پائولو کوئیلو در کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور می‌کوشد، از خلال سخنان الهام‌بخش و حکایات شنیدنی، شمایلی واقع‌بینانه از انسانی را ارائه دهد که جنگجویانه برای رسیدن به آرمان و رویای خویش تلاش می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور

عنوان این کتاب درواقع لقبی است که پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) گاهی با آن نام در نشریات و مجلات می‌نویسد. این عبارت در جهان‌بینی کوئیلو جایگاهی ویژه دارد و بار معنایی عظیمی را برای او به دوش می‌کشد. نام سایت و وبلاگ‌های متعدد پائولو کوئیلو نیز برگرفته از همین عبارت است. نوشته‌های کتاب راهنمای رزم‌آور نور (Manual of the Warrior of Light) را به‌جز مقدمه و مؤخره، کوئیلو پیش‌تر در مجلات منتشر کرده بود. اما مفهوم این عبارت چیست؟ رزم‌آور نور به چه معناست؟ چه کسانی رزم‌آور نورند؟

این اصطلاح را پائولو کوئیلو درباره‌ی کسانی به کار می‌برد که زندگی را صحنه‌ی نبردی برای رسیدن به آرمان‌هایشان می‌دانند. او انسانی فرضی را توصیف می‌کند که برای رسیدن به اهداف و رویاهایش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. نیچه نیز کاری مشابه را در «چنین گفت زرتشت» انجام می‌دهد. او در این کتاب شمایلی از یک ابرانسان را ترسیم می‌کند. اما فرق رزم‌آور کوئیلو و ابرانسان نیچه شاید در این باشد که کوئیلو پرتره‌ای از یک انسان معمولی را به تصویر می‌کشد که می‌تواند هر کدام از ما باشد. انسانی عاری از عصمت که گاه مرتکب خطا می‌شود، یا حتی شکست می‌خورد. تناقض‌ها و نقص‌هایی را با خود حمل می‌کند. و حتی ممکن است ایمانش را در طول مسیر از دست بدهد. رزم‌آور نور یک انسان کامل و ابرانسان اسطوره‌ای نیست. او فردی است مثل هر کدام از ما و دارای بعد اجتماعی پررنگ و قابل‌توجه. حیات او به حیات دیگران وابسته است و همواره می‌کوشد قدمی در راه نجات نوع بشر بردارد.

پائولو کوئیلو در این کتاب داستان کودکی را تعریف می‌کند که روزی زنی با لباسی متفاوت از او می‌خواهد به کرانه‌ی دریا برود و معبدی را که در جزیره قرار دارد تماشا کند و به صدای ناقوس آن گوش بسپارد. اما کودک نه معبدی را می‌بیند و نه صدای ناقوسی را می‌شنود. کمی بعدتر با گذشت زمان، معبد و صدای ناقوس در خیال کودک پدیدار می‌شود. آیا او رزم‌آور نور است؟

پائولو کوئیلو کتاب راهنمای رزم‌آور نور را با الهام از آثار معنوی مهمی همچون کتاب مقدس، هنر رزم سون جو و آموزه‌های جوانگ زه نوشته است و حتی قول‌هایی را نیز از خلال این آثار نقل کرده است. این نویسنده با نثر منحصربه‌فردش می‌کوشد به ما کمک کند رزم‌آور نوری را که درونمان وجود دارد بیابیم، او را بیرون بکشیم و به او حیات و رشد و بالندگی ببخشیم.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور

  • پائولو کوئیلو، این جادوگر برزیلی، باعث می‌شود کتاب‌ها از فروشگاه‌ها ناپدید شوند. (نیویورک تایمز)
  • کتاب‌های او تأثیر مسحورکننده‌ای بر زندگی میلیون‌ها نفر داشته است. پائولو کوئیلو یکی از محبوب‌ترین نویسندگان زمان ماست. اکنون کوئیلو مجموعه‌ای از داستان‌های فلسفی را ارائه می‌کند که جویندگان را در هرکجا که باشند خوشحال و راهنمایی می‌کند. (لندن تایمز)

کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سبک آثار پائولو کوئیلو علاقه دارید و آثار فلسفی و عرفانی و معنوی از این دست را می‌پسندید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با پائولو کوئیلو بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و شاعر برزیلی به‌عنوان پرفروش‌ترین نویسنده‌ی پرتغالی‌زبان جهان شناخته می‌شود. بیشتر مردم او را با رمان «کیمیاگر» به یاد می‌آورند. اثری که جزو پرفروش‌ترین رمان‌های دهه‌ی پایانی قرن بیستم به شمار می‌رود و تا کنون به بیش از 50 زبان ترجمه و در صدها نقطه از جهان منتشر شده است. کوئیلو نخستین اثر خود یعنی «بایگانی جهنم» را در 35سالگی نوشت اما این کتاب با اقبال و استقبال چندانی مواجه نشد. یک تجربه‌ی معنوی در حوالی چهل‌سالگی زندگی کوئیلو را برای همیشه تغییر داد. ردپای این اشراق معنوی را می‌توان در آثار این نویسنده به‌روشنی مشاهده کرد. «خاطرات یک مغ»، «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد»، «شیطان و دوشیزه پریم»، «مکتوب» و «بریدا» از جمله آثار این نویسنده‌ی پرطرفدار هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند. کوئیلو تا کنون و در طول زندگی 75ساله‌اش توانسته است نزدیک به 115 جایزه و افتخار ملی و بین‌المللی را از آن خود کند.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور می‌شنویم

رزم‌آور نور همواره ایمان ندارد. در لحظاتی به هیچ چیز اعتقاد ندارد و از قلبش می‌پرسد این‌همه تلاش به زحمتش می‌ارزد؟ اما قلبش آرام می‌ماند. رزم‌آور باید خود تصمیم بگیرد. پس به جست‌وجوی نمونه‌ای برمی‌آید و به یاد می‌آورد که مسیح نیز همین تردید را داشت تا جسم انسان را با تمام وجودش تجربه کرد. مسیح گفت: «خدایا، این جام را از من دور کن.» او نیز شور و شجاعتش را از دست داده بود اما باز نایستاد. رزم‌آور نور حتی بدون ایمان ادامه می‌دهد اما پیش می‌رود. ایمان بازخواهد گشت. رزم‌آور می‌داند که هیچ انسانی جزیره نیست. به‌تنهایی نمی‌تواند بجنگد. نقشه‌ی او هرچه باشد باید به دیگران اعتماد کند. باید درباره‌ی برنامه‌اش بحث کند، یاری بخواهد و در لحظات خستگی کسی را داشته باشد که با او کنار آتش بنشیند و از نبردهایش برایش بگوید. نمی‌گذارد مردم صمیمیت او را بی‌اطمینانی بینگارند. در کردارش شفاف است و در نقشه‌هایش پنهان‌کار. رزم‌آور نور با یارانش می‌رقصد. اما مسئولیت گام‌هایش را بر دیگران نمی‌نهد. رزم‌آور نور در فاصله‌ی دو نبرد می‌آساید. گاه روزها را به بیکاری می‌گذراند زیرا قلبش چنین می‌خواهد. اما نیروی اشراقش هشیار می‌ماند. هرگز دچار گناه کبیره‌ی تن‌آسایی نمی‌شود. زیرا می‌داند او را به کجا می‌برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
بخش یک
7 دقیقه
بخش دو
7 دقیقه
بخش سه
8 دقیقه
بخش چهار
8 دقیقه
بخش پنج
7 دقیقه
بخش شش
8 دقیقه
بخش هفت
7 دقیقه
بخش هشت
8 دقیقه
بخش نه
8 دقیقه
بخش ده
9 دقیقه
بخش یازده
8 دقیقه
بخش دوازده
8 دقیقه
بخش سیزده
8 دقیقه
بخش چهارده
8 دقیقه
بخش پانزده
8 دقیقه
بخش شانزده
8 دقیقه
بخش هفده
9 دقیقه
بخش هجده
7 دقیقه
بخش نوزده
9 دقیقه
بخش بیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور
نویسنده
مترجمآرش حجازی
راویمیکائیل شهرستانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور

علیرضاحبیبی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
سلام
در ابتدا از مترجم، تهیه کنندگان، گوینده ومجموعه کتابراه کمال تشکر رو دارم.
کتاب همواره جالب و پویا بود با آنکه کمی داستان وار شروع شد ولی بسیار ارزشمند بود. آموزنده! برای دلهای جویا وافکار کاوشگر.
نویسنده همواره در نوشتار خود سبکی را دنبال می‌کند که عرفانی و جویندگی حقایق زندگی را طلب که
میکند. ناگفته نماند اینها همه سرنخ برای جستجوی بیشتر است و راه بسیار گستره وطولانی است. در کل از کلیه کسانی که در نشر این اثر زیبا دستی داشته، قدر دانی میکنم و خدا قوت میگویم. باشد که در راه خود شاد وپویا بمانید.،
مریم ضرابی نیا
۱۴۰۲/۶/۲۵
بسیار عالی وزیبا وتاثیر گزار برای پیروان حقیقت، گوش دادن به این کتاب را به علاقه مندان معنویت توصیه می‌کنم
ارسلان خلیلی
۱۴۰۲/۹/۲۳
بهترین کتابی که در طول زندگیم خوندم. خیلی روی من تاثیر مثبت داشته. ۴ بار این کتاب رو خوندم
Andisheh
۱۴۰۳/۱/۲۴
ترجمه عالی و بی نقص کلامی که خوانده شده اش آن را به عمق دریافت می کند
کیومرث سبحانی
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتابی بسیار عالی برای کسانی که در راه نور در مسیر آگاهی هستند بسیار لذت بردم
Ziba Sadriii
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتابی است که چندبار باید بخوانی بسیار زیبا و واقعا پائولوکوئلیو بی نظیر است
Tolue Mahdavi
۱۴۰۱/۷/۹
متن خوب ترجمه خوب بیان خوب
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور

برای دریافت کتاب صوتی کتاب راهنمای رزم آور نور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.