معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری

عکس جلد کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری
قیمت:
۱۱۸,۳۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری

هر کجا که آدم‌ها حضور داشته باشند و روابط بین‌فردی شکل بگیرد، همیشه پای روانشناسی هم به میان کشیده می‌شود. وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور در کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری، اصول روانشناختی حاکم بر روابط فروشنده و مصرف‌کننده را برایتان شرح می‌دهند. همچنین راهکارهایی را به شما می‌آموزند تا با مشتری‌مداری به موفقیت در کسب‌و‌کار خود برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

شاید تا 20 سال پیش داشتن قفسه‌هایی با اجناس چیده شده و چند مشتری دائمی برای رونق اقتصادی یک مغازه کافی بود اما امروزه که معنای کسب‌و‌کار و بازار به‌کلی دگرگون شده و از طرف دیگر، رقابت بین تولیدکنندگان و فروشندگان شدت بیشتری گرفته، دیگر روش‌‌های سنتی خرید و فروش کارآیی لازم را ندارند. البته روش‌های نوین بازاریابی خود مبحث گسترده‌ای است اما اگر بخواهیم بارزترین ویژگی آن را نام ببریم باید به مفهوم «مشتری‌مداری» اشاره کنیم. امروزه نه فروشنده، بلکه مشتری حرف اول را می‌زند. کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری حاصل پژوهش‌های وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور است که چشم‌انداز جدیدی از ارتباط فروشنده و مشتری به شما عرضه خواهد کرد.

برای اینکه فروشنده‌ی موفقی باشید و به سود بالایی برسید، قبل از هر چیز باید روانشناس باشید! بله، باید روانشناس باشید تا خریداری را که برای اولین‌بار وارد مغازه یا وب‌سایت شما می‌شود، هم راضی نگداشته و هم به یک مشتری وفادار و دائمی تبدیل کنید. شاید ساده به نظر برسد اما قضیه خیلی پیچیده‌تر از این حرف‌هاست! شما باید با رفتارشناسی اقشار مختلف جامعه، گروه هدف و مشتریان اصلی خود را شناسایی کرده و براساس اصول روانشناختی بتوانید واکنش مشتری را در قبال رفتارهای اقتصادی خود پیش‌بینی کنید.

اگرچه بخش مهمی از کتاب را تعاریف و مسائل تئوری تشکیل می‌دهد اما نویسندگان کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری هرگز از ارائه‌ی راهکارهای کاربردی غافل نبوده‌اند. با شنیدن این کتاب هم فرصت آشنایی با علم بازاریابی و نیز جلب مشتری را خواهید داشت و هم به عنوان تولیدکننده و فروشنده، تکنیک‌هایی را می‌آموزید که موجب رشد و رونق فعالیت اقتصادی شما می‌شوند.

از آنجایی که نمی‌توان مرز دقیقی بین علوم انسانی کشید، برای درک کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری ناچارید کمی هم درمورد فرهنگ و جامعه‌شناسی بیاموزید. وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور شما را با چیستی فرهنگ و تأثیر آن بر رفتار اقتصادی مشتریان آشنا می‌کنند تا بتوانید رفتار خریداران خود را با دقت بیشتری مدیریت کنید. همچنین می‌آموزید که چطور سبک‌های زندگی افراد، که البته تنوع بالایی دارند، بر انتخاب ایشان اثرگذار خواهد بود. پس می‌بینید که بدون شناخت جامعه و ذهنیت افراد، حتی خرید و فروش یک کالای ساده هم دشوار به نظر می‌رسد.

کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری مملو از نکات علمی، ساده و کاربردی است که وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور برای درک بهتر دنیای بازاریابی و اصول آن در اختیار فروشندگان خرد یا کلان و نیز پژوهشگران اقتصاد و مدیریت مالی قرار داده‌اند. کتاب حاضر را نشر صوتی شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده که آن را با صدای مائده سرشوقی می‌شنوید.

کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مباحث اقتصادی و حوزه‌های مدیریت و بازاریابی علاقمند هستید، شنیدن کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری آموزه‌های بسیاری برایتان دارد. این کتاب شما را با جنبه‌های روانشناختی کسب‌و‌کارتان آشنا خواهد کرد. دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب‌و‌کار و همین‌طور مدیران اجرای شرکت‌ها با شنیدن این کتاب نکته‌های مفیدی را خواهند آموخت.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری می‌شنویم

طی تحقیقاتی که در قرن بیست‌ویک صورت گرفته، این نتیجه حاصل شده است که نگرش تأثیر بسیار زیادی در زمینه بازاریابی و شناخت رفتار مصرف کنندگان دارد. نگرش از طریق عمل یادگیری حاصل می شود. افراد درباره مذهب، سیاست، لباس، موسیقی، غذا و تفریباً هر چیزی نگرش خاص دارند۔

انسان برای نگرش خود دارای الگو می‌شود و تغییر چنین الگویی مستلزم تعدیلاتی است که به زحمت می توان از عهده‌ی آن برآمد. با توجه به اینکه رفتار مصرف‌کننده رفتارهایی است که مصرف‌کننده قبل از خرید، حین خرید و پس از خرید از یک محصول یا خدمت از خود بروز می‌دهد یک
عامل اساسی در پیش‌بینی و تداوم رفتار مصرف‌کننده نگرش مصرف‌کننده درباره کالا یا خدماتی است که قصد خرید و استفاده از آن‌ها را دارد و نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. درواقع محرک‌ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده‌ها دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
فصل اول: مبانی رفتار مصرف کننده
15 دقیقه
فصل دوم: فرهنگ مصرف کننده
16 دقیقه
فصل سوم: نگرش‌ها
11 دقیقه
فصل چهارم: سبک زندگی
6 دقیقه
فصل پنجم: شخصیت مصرف کننده
5 دقیقه
فصل ششم: گروه‌های مرجع
9 دقیقه
فصل هفتم: تصمیم‌گیری مصرف کننده
4 دقیقه
فصل هشتم: جنسیت و سن
4 دقیقه
فصل نهم: پاره فرهنگ و طبقه اجتماعی
10 دقیقه
فصل دهم: ادراک مصرف کننده
21 دقیقه
فصل یازدهم: انگیزش مصرف کننده
12 دقیقه
فصل دوازدهم: یادگیری مصرف کننده
2 دقیقه
فصل سیزدهم: نام و نشان تجاری مصرف کننده
4 دقیقه
فصل چهاردهم: رفتار مصرف کننده و بازار الکترونیکی
12 دقیقه
فصل پانزدهم: 30 فرمان در مشتری مداری
7 دقیقه
فصل شانزدهم: 100 فرمان در مذاکرات تجاری
5 دقیقه
فصل هفدهم: 74 فرمان در بازاریابی و فروش تلفنی
7 دقیقه
فصل هجدهم: 40 فرمان در مدیریت شکایات مشتریان
5 دقیقه
فصل نوزدهم: 75 فرمان در مدیریت ارتباط با مشتریان
4 دقیقه
فصل بیستم: 67 فرمان در فروشندگی حرفه‌ای
5 دقیقه
فصل بیست و یکم: 48 فرمان در مدیریت خشم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری
نویسنده، ،
راویمائده سرشوقی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

برای دریافت کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.