معرفی و دانلود کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

عکس جلد کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان
قیمت:
۵۴۰۰۰ 27000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان نوشته‌ی ژروم فراری، رمانی پیچیده، درخشان و خارق‌العاده‌‌ای است که از عجز و سرگشتگی بشر در تمدن معاصر سخن می‌گوید. این کتاب جایزه معتبر ادبی لاندرنو را اخذ نموده است.

درباره‌ی کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان:

کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان (Un dieu un animal)، برای تمدن معاصر نوشته شده که میان سراب تاریک جنگ، ظلم، خشونت و وحشت، سرگردان و متحیر مانده‌اند. فراری (Jerome Ferrari) در این رمان روایت تلخی از تمدن را برای ما به نمایش می‌گذارد. تمدنی که بین اعتکاف و شرمندگی گیر کرده است. او با این رمان به شما می‌گوید: زمانیکه ایدئولوژی‌ها از ارزش‌های انسانی خالی می‌شوند تا چه اندازه می‌توانند خشن و دردناک باشند و آیا ایدئولوژی‌ها این توانایی را دارند که ارزش‌های خود را حفظ کنند یا خیر؟

رمان یک انسان، یک حیوان یکی از برجسته‌ترین آثار ژروم فراری است که در سال 2009 چاپ شد و جایزه‌ی لاندرنو را از آن خود کرد. این اثر رمانی هیجان‌انگیز و تکان‌دهنده درباره‌ی خشونت و تنهایی انسان، به ویژه بعد از ماجراهای یازده سپتامبر است.

خلاصه‌ی کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان:

داستان درباره‌ی مرد جوانی است که بعد از وقوع حادثه‌‌ای در روستایش، محل زندگی خود را ترک کرده و به یک گروه نظامی پیوسته که در خاورمیانه برای کشورهای گوناگون می‌جنگند. او تلخی‌ها و صحنه‌های نبردهای وحشتناک خاورمیانه را به چشم خود دید و در یک ایست بازرسی از مرگ جان سالم به در برد، سپس تصمیم گرفت به زادگاه خود بازگردد، روستای زیبا و کوچکی که هیچ چیز در آن تغییر نکرده است؛ اما جوان، دیگر آن آدم سابق نیست، او به بیگانگی و تبعید درونی دچار شده و در زادگاه خود احساس غریبگی می‌کند.

فراری در این کتاب صوتی از زندگی تباه شده‌ی مردی تنها صحبت می‌کند. مردی بسیار گوشه‌گیر که وحشت دارد روستای کوچکش قبر او شود. او می‌ترسد هم‌چون نیاکانش به درد پیری و فرتوتی دچار شود.

ژروم فراری را بیشتر بشناسیم:

ژروم فراری یکی از نویسندگان جوان، درخشان و مطرح ادبیات امروز فرانسه به شمار می‌رود که در سال 1968 چشم به جهان گشود. او به خاطر رمان خطابه‌ی سقوط رم جایزه‌ی گنکور را اخذ نمود. او در حال حاضر به تدریس فلسفه می‌پردازد و در جزیره کرس زندگی می‌کند.

آثار او بیشتر از این‌که به صورت رمان باشند، براساس حقایق و کنکاش در روح و روان انسان‌ها به نگارش درآمده‌اند و سبک آن‌ها با رمان‌های معمولی به شدت متفاوت است. فراری آثاری زیادی دارد که جوایز معتبر ادبی هم دریافت کرده‌اند، به عنوان نمونه جایزه‌ی گنکور که در سال 2012 به آخرین کتاب او با عنوان «مرثیه‌ای برای سقوط روم» داده شد. کتاب آن‌جا که ایمانم را رها کردم نیز چندین جایزه‌ی برجسته‌ی فرانسه را اخذ نموده و در انگلستان و فرانسه یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها شناخته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان می‌شنویم:

مادرت تو را با عشقی خاموش در آغوش گرفت و بعد هم پدرت. تو بوی آن‌ها را استشمام کردی، همان بو و عطر پدربزرگ‌ها، بوی تمام نیاکانی که هرگز آن‌ها را ندیده بودی، همان بویی که همواره نگران آن بودی که وجود تو را هم در برگیرد، همان بوی نم دار و بی مزه صابون مارسی، بوی شعله هیزم، بوی عرق سرد، ادوکلن و بدن خسته‌ای که حتا دوش روزانه و مالش لیف زبر هم نمی‌توانست آن را از بین ببرد.

همان بویی که از مدت‌ها قبل، سراسر خانه را فرا گرفته بود. بوی پیری و مرگ، بوی کسی که قبلا آن جا بازی می‌کرده است. اما این بو دیگر باعث ترس تو نبود، چون آن جا دیگر خانه تو نبود. و وقتی نوبت تو هم برسد، این بو در اطرافت پرسه می‌زند و در نهایت از بین می‌رود. زیرا این بو دیگر نمی‌تواند تو را بشناسد و کسی را بیابد تا قانون گذار را اجرا کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
46 دقیقه
بخش اول
40 دقیقه
بخش دوم
53 دقیقه
بخش سوم
66 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک انسان، یک حیوان
نویسنده
مترجمبهمن یغمایی، محمدهادی خلیل نژادی
راویپژمان ابوالقاسمی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۰۰۰ 27000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان

برای دریافت کتاب صوتی یک انسان، یک حیوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.