معرفی و دانلود کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن: اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن

عکس جلد کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن: اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن
قیمت:
۵۶,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن: اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن

دردهای مزمن جسمی و استرس‌های ویرانگر روحی به سراغ شما نیز آمده‌اند؟ نه دارو و نه جلسات درمانی کمکی به شما نکرده‌اند؟ پس راهی نمی‌ماند جز این‌که با کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن همراه شده و تکنیک جدید و اثرگذار نیک اورتنر را به کار ببندید تا سلامتی جسمی و روانی را به خود هدیه بدهید. شناخت ارتباط میان ذهن و جسم و بهره‌گیری از آن برای خودیاری و تجربه‌ی یک زندگی سالم‌تر، موضوعات اصلی این راهنمای انرژی‌درمانی به شمار می‌روند.

درباره‌ی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

«درد» از جمله مکانیزم‌های اصلی بدن در مواقعی است که یک عامل داخلی یا خارجی سازوکار آن را مختل کرده. در چنین شرایطی، احساس درد به زنگ خطری می‌ماند که نشان می‌دهد مشکلی پیش آمده و به کمک دارو یا هر روش درمانی دیگر باید به کمک جسم بشتابید و او را در نبرد با عامل بیماری یا مشکل جسمانی یاری کنید. خب، می‌بینید که درد در حقیقت نعمتی است که اگر وجود نداشت، معلوم نبود آمار مرگ‌و‌میر چه جهشی پیدا می‌کرد. بااین‌حال، درد مزمن، به این معنا که در مدت زمانی طولانی، مکرراً ادامه داشته باشد، بیش از آن‌که یک نعمت خدادادی به حساب بیاید، نوعی فاجعه محسوب می‌شود! بیماری‌های جسمانی مزمن زندگی فرد را مختل کرده و ممکن است او را از انجام ساده‌ترین امور روزانه‌اش بازدارند. همین‌طور کلافگی و ناامیدی یا حتی افسردگی را با خود به دنبال بیاورند.

در جهان امروز و با وجود پیشرفت و گسترش علم، به‌جای اینکه دردهای مزمن و تعداد افراد مبتلا به آن‌ها کاهش یابند، برعکس، بر تعداد آن‌ها افزوده شده است. اگر شما یا اطرافیانتان نیز از چنین دردهایی رنج می‌برید و با مصرف داروهای شیمیایی، یا عمل‌های جراحی به نتیجه‌ی مطلوبی نرسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تکنیک جدیدی را امتحان کنید که نیک اورتنر (Nick Ortner) جزئیات آن را در کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن (The tapping solution for pain relief) برایتان شرح داده. روشی که در واقع، پلی میان طب شرقی و غربی به شمار می‌رود و «آزادسازی احساسات» یا EFT نامیده می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

نویسنده طی مباحث گوناگون کتاب، ابتدا شما را با حوزه‌ی علم درد آشنا کرده، سپس ارتباط میان درد، مغز و احساسات انسان را برایتان آشکار خواهد کرد. در ادامه، ارتباط تنگاتنگ میان ذهن و جسم را برای شما اثبات و علل اصلی درد را به شما معرفی خواهد کرد. تأثیر ضربه زدن بر نواحی دردناک بدن، دردهای واهی که ممکن است اصلاً منشأ جسمانی نداشته باشند، اثربخشی ضربه‌درمانی در کمترین زمان ممکن، رهایی از اضطراب‌های مزمن و مشکلات روحی و روانی، استفاده از ضربه‌درمانی برای رهایی از مشکلات روحی، تغییر دیدگاهتان نسبت به جسم، شناسایی انواع مختلف رویداد و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد ذهن و جسم، کشف رویدادهای احساسی شاخص در زندگی‌تان، تشخیص احساسات مرتبط با بیماری‌های مزمن و... برخی از موضوعاتی هستند که نیک اورتنر در لابه‌لای صفحات کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن بیان و بررسی کرده است.

اگر به هر دلیلی با دردهای مزمن جسمی یا تنش‌های روحی و روانی مواجه‌اید یا این که صرفاً قصد دارید روش ضربه‌درمانی و تأثیرگذاری آن را بیشتر بشناسید، مطالعه‌ی اثر حاضر می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. پروین تاجیکی وظیفه‌ی برگردان این کتاب حیطه‌ی انرژی‌درمانی را به عهده داشته و نشر مانیان نیز چاپ آن را به انجام رسانده است

نکوداشت‌های کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

  • سال‌ها در زمینه‌ی قدرت انتخاب و توانایی عمل، به مردم سراسر جهان آموزش داده‌ام. پیشنهاد می‌کنم کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن را تهیه کرده و جایی را در برنامه‌ی مطالعاتی خود به آن اختصاص دهید. نتایج مثبتی که تاکنون دیگران از خواندن این کتاب دریافت کرده‌اند، گویای اثرگذاری آن است. (آنتونی رابینز، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • دردهای مزمن در ایالات متحده، ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده‌اند و موجب شده‌اند تا افراد بی‌شماری به مصرف بی‌رویه‌ی داروهای مسکن روی بیاورند و اعتیاد را نیز تجربه کنند. بااین‌حال، راه‌های دیگری نیز برای مقابله با چنین دردهایی وجود دارند. راه‌هایی که هم اثبات‌شده هستند و هم قابل‌اطمینان! خبر خوب این‌که راه‌حل مؤثر و کارآمد دردهای مزمن در کتاب نیک اورتنر بیان شده. کتابی که یک برنده‌ی واقعی است. (کریستین نورتروپ، پزشک و نویسنده)

  • تردید خود را برای مطالعه‌ی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن کنار بگذارید. من با نیک اورتنر مدت‌ها همکاری داشتم. با راهنمایی‌هایی که در کتاب اخیر او ارائه شده، نتایجی شگفت‌انگیزی را به دست آوردم. (دکتر وین دایر، نویسنده)

  • باور دارم که نکته‌ها و راهکارهای نیک اورتنر در عین ساده و کاربردی بودن، تأثیراتی جادویی دارند! او در کتاب خود به ما نشان می‌دهد که چطور می‌توان به طرزی شگفت‌انگیز، مشکلات خود را از طریق ضربه‌درمانی حل کنید. (لوئیز هی، نویسنده)

  • اگر سال‌هاست با دردهای مزمن، اضطراب و خستگی ناشی از آن‌ها زندگی می‌کنید، برای درمان خود کافی است تنها به نیک اورتنر مراجعه کنید. هیچ‌کس بهتر از او نمی‌تواند راه تسکین و آرامش را به شما آموزش بدهد. من به‌شخصه مزایا و اثرات مفید ضربه‌درمانی را تجربه کرده‌ام و باور دارم این روش ساده می‌تواند به شما نیز کمک کند. حتماً آن را امتحان کنید. شما چیزی برای از دست دادن ندارید. بااین‌وجود، یک زندگی سرشار از سلامتی و نشاط انتظار شما را می‌کشد. (کریس کار، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • چنان‌چه شما هم با دردهای مزمن دست‌به‌گریبان هستید و گاهی برای درمان آن‌ها احساس ناامیدی می‌کنید، یا حتی راهکارهای زیادی را برای مقابله با آن‌ها امتحان کرده‌اید اما بازهم برایتان کارساز نبوده‌اند، مطالعه‌ی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این اثر، نیک اورتنر یک راهبرد قابل‌درک را برای برقراری ارتباط میان بدن، عواطف و انواع استرس‌ها ارائه می‌کند. اثری که او عرضه کرده، یک راهکار عملی و آسان را نشان می‌دهد که پیشرفتی بسیار مهم در زمینه‌ی پزشکی و روان‌شناسی محسوب می‌شود. (روت بوچینسکی، روان‌شناس دارای مجوز، رئیس مؤسسه‌ی ملی کاربرد بالینی پزشکی رفتاری)

  • یک مرجع خواندنی که نشان می‌دهد چطور می‌توان علائم دردهای مزمن را از بین برد. در دورانی که کلینیک‌ها و اورژانس‌ها جای سوزن انداختن ندارند، مطالعه‌ی چنین کتابی می‌تواند بسیار سودمند باشد. اثری که به بیماران قدرت شفابخشی می‌دهد. هنگامی که مخاطبان به اهمیت آموزه‌های کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن پی ببرند، سیستم پزشکی ما متحول خواهد شد. (کیم دِرامو، پزشک)

  • درد واضح‌ترین زبان طبیعت است برای این‌که به شما بگوید بهتر است چه کاری را انجام دهید. درد مزمن موجب می‌شود، بیمار در دریافت زبان طبیعت و بررسی علل درد با مشکل مواجه شود. بااین‌وجود، یک و نیم میلیارد از مردم جهان با درد مزمن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها میلیاردها دلار را صرف پرداخت هزینه‌ی داروهایی می‌کنند که نه‌تنها دردهایشان را کاهش نمی‌دهند، بلکه قدرت تفکر و ذهن آن‌ها را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن آموزه‌هایی مؤثر و عملی را برای یک و نیم میلیارد انسان روی زمین ارائه می‌دهد. برخی آن را یک معجزه و موهبت الهی می‌دانند. (دیوید فاینشتاین، پزشک و نویسنده)

کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن مناسب چه کسانی است؟

در صورتی که خواهان افزایش اطلاعات خود در زمینه‌ی سلامت جسمی و روحی، خودیاری، انرژی‌درمانی و بهبود بیماری‌های فیزیکی و روانی هستید یا این که دردهای مزمن وارد زندگی روزمره‌ی شما هم شده‌اند، توصیه می‌کنیم هرچه زودتر مطالعه‌ی کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن را آغاز کنید.

در بخشی از کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن: اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن می‌خوانیم

وحشتناک بود! این جمله‌ای است که کتی شیپلی در وصف عذاب کشیدن طی سه‌سال‌ونیم دندان‌درد و عفونت مداومی که خیلی وقت‌ها وحشتناک بود، گفت. وی علاوه بر انجام کارهای بزرگ دندانپزشکی مثل پیوند استخوان و غیره، ماه‌ها با آنتی‌بیوتیک و داروهای مسکن زندگی کرده بود. با گذشت زمان و ادامه یافتن درد، او متوجه شد که ظاهراً پزشکی رایج نمی‌تواند درد او را درمان کند. او ناامیدانه برای برگشت به زندگی‌، شروع به تحقیق در مورد روش‌های مکمل کرد و سرانجام برای شرکت در سمیناری که من یکی از اساتیدش بودم، بلیط یک پرواز را رزرو کرد.

روز اول دوره، بعد از استراحت و ناهار احساس پشیمانی کرد و نگران بود مبادا دردش هرگز از بین نرود؛ اما در هر صورت برگشت و روی صندلی‌ خود نشست تا برنامه بعدی که از آن من بود را گوش دهد. وقتی داوطلبی خواستم که هم درد جسمانی داشته باشد و هم بخواهد در مورد مشکل خود روی صحنه حرف بزند و درعین‌حال ضربه‌ زدن را نیز امتحان کند، درحالی‌که نه در مورد ضربه‌ زدن و نه در مورد من هرگز چیزی شنیده باشد، دستش را بلند کرد.

وقتی روی صحنه آمد، ما با ضربه‌ زدن روی اضطراب ناشی از صحنه و همین‌طور امتحان کردن این روش عجیب، شروع کردیم. بعد از آن من سؤالی که در مورد درد بسیار قدرتمند است را از او پرسیدم: «وقتی دندان‌درد شروع شد چه اتفاقی داشت در زندگی‌ات می‌افتاد؟»

لحظه‌ای درنگ کرد، بعد به‌محض این‌که به خاطر آورد حدود همان زمانی که دندان‌درد وی شروع شد، مادرش در جریان یک سفر به شهر لاس‌وگاس فوت کرده بود، نفسش به شماره افتاد. واضح بود که کتی تا آن لحظه‌ روی صحنه در مقابل سه هزار نفر، بین دندان‌درد و مرگ مادرش ارتباطی ندیده بود. روی خاطرات مربوط به فوت مادرش و همچنین غم او و سایر احساسات مربوط به آن حادثه، مقداری ضربه زدیم. بعد از 25 دقیقه ضربه‌ زدن، درد کتی تقریباً به‌طور کامل از بین رفت.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه نویسنده
مقدمه مترجم
فصل اول: علم درد
درد، مغز و احساسات
وقتی درد به بیماری تبدیل می‌شود
اثبات ارتباط بین ذهن و جسم
علت اصلی درد
جهت‌گیری منفی مغز
ضربه‌ زدن روی مسکن‌های طبیعی بدن
درد مزمن در اندام‌های خیالی
درد مزمن و عفونت... از بین رفت!
ضربه‌ زدن می‌تواند برای همه نتیجه‌بخش باشد
فصل دوم: تسکین سریع درد
ضربه‌ زدن مستقیم روی درد
روش تصمیم
تغییر از «منفی» به «مثبت»
نکته: با من همراه باقی بمانید...
پیشرفت خود را دنبال کنید
اهداف ضربه‌ زدن
درخت ضربه‌ زدن: اهداف خود را مشخص کنید
تسکین درد واقعاً امکان‌پذیر است
فایل صوتی ضمیمه: ضربه‌ زدن روی درد
فصل سوم: آزاد کردن تنش‌ها و استرس‌های مزمن
آرام کردن احساس «غیرقابل‌ تحمل بودن شرایط»
نگاهی تازه به استرس
استرس مزمن در مقابل استرس سالم
حکم نهایی در مورد استرس
الگوی استرس خود را شناسایی کنید
مدیریت کردن استرس روزمره
ایجاد یک رابطه جدید با بدن خود
نتایج شگفت‌انگیز می‌تواند برای همه اتفاق بیفتد!
خودِ آینده شما
فصل چهارم: شناسایی تأثیر جسمانی و احساسی رویدادهای زندگی
انواع مختلف «رویداد»
قدرت رویدادهای فیزیکی
معادله درد
ضربه‌ زدن روی یک رویداد فیزیکی
لایه‌برداری از رویدادهای احساسی
کشف رویدادهای احساسی کلیدی در زندگی خود
خودِ آینده شما؛ یادآوری جنبه‌های مثبت
رفتن به عمق بیشتر
فصل پنجم: ضربه‌ زدن روی تشخیص بیماری
یک تشخیص چطور بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد
آزاد کردن خاطره تشخیص خود
شوک احساسی این تشخیص
کشف احساسات مربوط به تشخیص بیماری
بیرون کشیدن باورها درمورد احتمالات
باورهای جدید، فرصت‌های جدید
باورهای محدودکننده حول‌وحوش یک تشخیص
کشف باورهای مربوط به تشخیص خود
خودِ آینده شما
فصل ششم: نشان دادن احساسات و آزاد‌سازی آن‌ها
دستیابی به احساسات عمیق‌تر
نشان دادن احساسات بد
احساس امنیت به خاطر نشان دادن احساسات خود
احساس پشتِ درد شما چیست؟
پیوند خشم و درد مزمن
ارتباط برقرار کردن با خشم خود
وقتی احساسات متعددی پشتِ درد وجود دارد
اجازه دهید با بدن شما گفتگویی داشته باشیم!
فصل هفتم: آزاد کردن بار احساسی باقی‌مانده از دوران کودکی
ناملایمات دوران کودکی چطور روی بدن اثر می‌گذارند؟
T بزرگ و t کوچک
حتی داشتن دوران کودکی شاد به معنای مشکل نداشتن نیست
رها کردن گذشته: روش آرامش شخصی
وقتی کلمات دردناک به ما می‌چسبند
رها کردن خاطرات دردناک دوران کودکی
رها شدن از گذشته
فصل هشتم: از بین بردن مقاومت در برابر تغییر
قدرت خرابکارانه ذهن ناخودآگاه
وقتی ما به درد تبدیل می‌شویم
آیا درد به بخشی از هویت شما تبدیل شده است؟
خلاص شدن از درد چه چیزی با خود به همراه دارد؟
جنبه‌های منفی خلاص شدن از درد چیست؟
ایجاد مرزهای سالم
کجا لازم است مرز تعیین کنید؟
چگونه مرزهای سالم ایجاد کنیم؟
درد چگونه روابط را تحت تأثیر قرار می‌دهد
نمونه یک فرآیند ضربه‌ زدن برای پاک‌سازی رنجش و تعیین مرز
فصل نهم: ایجاد یک رابطه جدید با خود، بدن و زندگی خود
کلیدی برای بهبود دائمی‌ درد
یادگیری مجددِ دوست داشتن و پذیرش خود
به این فرآیند بیشتر از ترس خود اعتماد کنید
اگر درد از بین برود، چه می‌کنید؟
وقتی درد زندگی شما را اداره می‌کند
زانوهای فهمیده؛ بدن شما و ورزش
بدن خود را تقویت کنید
ایجاد یک رابطه جدید با ورزش
قدم برداشتن به سمت یک آینده جدید
فصل دهم: خلق آینده‌ای بدون درد و سرشار از سلامتی و فراوانی
کارهای کوچکی که از آن لذت می‌بردید را انجام دهید
مثبت‌ها را شاخ و برگ دهید
آینده شما شبیه به چیست؟
حمایت بگیرید!
همه‌چیز در حال تغییر است... بدون هیچ تلاشی!
رؤیای خود را خلق کنید
فرصت‌ها بی‌پایان هستند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن: اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن
نویسنده
مترجمپروین تاجیکی
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات292
زبانفارسی
شابک978-622-7725-56-8
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

برای دریافت کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.