معرفی و دانلود کتاب عمه ذرت - سطح 4

عکس جلد کتاب عمه ذرت - سطح 4
قیمت:
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عمه ذرت - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عمه ذرت - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عمه ذرت - سطح 4

کتاب عمه ذرت - سطح 4 اثری از لاله جعفری است که در مجموعه‌ی پرطرفدار و ارزشمند «کلاس اوّلی، کتاب اوّلی» منتشر شده است. این کتاب در سطح چهار نوشته شده و برای کودکانی مناسب است که تعداد زیادی از دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان را یاد گرفته‌اند و حال با داستان‌هایی که در این کتاب طراحی شده قرار است به سطح تازه‌ای از دانش و سواد ورود پیدا کنند. کتاب از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و کودکان را شیفته‌ی خود می‌کند.

درباره‌ی کتاب عمه ذرت - سطح 4

کتاب عمه ذرت یکی از آثار لاله جعفری است که برای دانش‌آموزان کلاس اوّلی منتشر شده است. کتابی بسیار زیبا، جذاب، گیرا و سرشار از عشق و ذوق که به عنوان یک اثر کمک‌درسی به یکی از بهترین دوستانِ کودکان تبدیل خواهد شد. این کتاب در سطح چهار تدارک دیده شده و برای آن دسته از دانش‌آموزانی است که تا پایان درس شماره‌ی هجده کتاب فارسی پیش رفته‌اند. مطالب و داستان‌های کتاب عمه ذرت براساس حروف الفبایی است که تا این مقطع فرا گرفته‌ شده‌اند. لاله جعفری با بهره بردن از حروفی که تا سطح چهار به دانش‌آموزان آموزش داده شده کلمات و جمله‌بندی‌های متنوعی طراحی کرده است. هدف از تألیف چنین کتابی کمک به کودکان برای ارتقای دانش خود است. آن‌ها با رجوع به این کتاب آموزه‌هایی که در مدرسه فرا گرفته‌اند را به صورت کامل فرا می‌گیرند. همچنین، این کتاب سعی دارد از همان سنین کم به کودک نشان دهد که چقدر خواندن کتاب و مواجهه با داستان‌های گوناگون می‌تواند هیجان‌انگیز و جذاب باشد.

هر نویسنده و انتشاراتی می‌داند که یک کتاب کودک سرگرم‌کننده و آموزشی برای آنکه بتواند کودکان را به سوی خود جذب کند، باید از ظاهر و قالب اغواگر و گیرایی برخوردار باشد. به همین دلیل، کتاب عمه ذرت سرشار از رنگ‌های دل‌ربا، جملات جذاب، داستان‌های پراتفاق و همچنین طراحی‌های گرافیکی دل‌نشین است. این کتاب پر رنگ‌ولعاب سعی کرده همان اندازه که از بار آموزشی بهره‌مند است، از ابعاد سرگرمی نیز استفاده کند. پس برای دانش‌آموزان کتاب عمه ذرت نه تنها خسته‌کننده نیست بلکه لحظات لذت‌بخشی را برای تمام کلاس اوّلی‌‌ها رقم خواهد زد.

درباره‌ی مجموعه کلاس اوّلی، کتاب اوّلی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب عمه ذرت - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان کلاس اوّل دبستان که تا پایان درس شماره 18 پیش رفته‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب عمه ذرت - سطح 4 می‌خوانیم

عمع ذرت دلش نیامد تنهایی ذرت بخورد. کمی فکر کرد. بعد با صدای خیلی بلندی گفت؛
بدون ژولی، ذرت هرگز. خانه‌اش دور است که باشد. من یک دوچرخه‌ی خوب دارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عمه ذرت - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353861-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عمه ذرت - سطح 4

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عمه ذرت - سطح 4

برای دریافت کتاب عمه ذرت - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.