معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد

یکی از راه‌های آموزش مؤثر به کودکان، ترکیب آموزش با بازی و سرگرمی است. تکنیکی که شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد به کار گرفته‌اند تا آموزش حرف «ض» از الفبای فارسی را برای کودکان آسان کنند. این کتاب به تقویت مهارت روخوانی در بچه‌های اول دبستانی کمک بسیاری می‌کند. گفتنی‌ست این جلد ذیل مجموعه کتاب‌های خودم می‌خوانم منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد

ترویج کتاب‌خوانی و افزایش لذت مطالعه یکی از اهداف بزرگ هر ملتی است. برای وصول به این هدف، کودکان نوآموز بهترین جامعه‌ی هدف شمرده می‌شوند. آینده در دستان آن‌هاست و وظیفه‌ی ماست که در قدم‌های ابتدایی یاری‌رسانشان باشیم. توانایی خواندن و نوشتن اصلی‌ترین مهارت‌هایی است که کودک در مقطع اول دبستان می‌آموزد. این مهارت گرچه در ابتدا دشوار می‌نماید، اما با تمرین‌های مناسب می‌تواند به لذت و سرگرمی تبدیل شود.

شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد آموزشی خوب پیرامون حرف «ض» ارائه می‌دهند. سحر حقگو با تصویرگری‌های خوبش، حافظه‌ی تصویری کودکان را برای به‌خاطر سپردن کلماتی که در آن حرف «ض» به کار رفته، تقویت می‌کند. نویسندگان سپس وارد حوزه‌ی متن می‌شوند. ارائه‌ی متن‌های کوتاه داستانی و شعرهای کودکانه یکی از تکنیک‌های آموزشی است که در کتاب فضانورد به کار گرفته شده است. به‌عنوان مثال، قصه‌ای کوتاه درباره‌ی رضا آمده که جوجه‌ای ضعیف و مریض دارد که بعضی‌وقت‌ها مورد تهدید گربه‌ی همسایه قرار می‌گیرد. در این قسمت مخاطبِ خردسال بارها با حرف «ض» در کلمات مختلف آشنا می‌شود.

کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد در بخش سرگرمی، کودکان را تشویق می‌کند تا سه‌‌ضلعی‌ها و چهارضلعی‌ها را بشمارند. در این تمرین، بچه‌ها ضمن آشنایی با اشکال هندسی، متوجهِ به‌کار رفتنِ حرف «ض» در کلمات «سه‌ضلعی» و «چهارضلعی» می‌شوند.

این کتاب به یک بار آموزش بسنده نمی‌کند و بنای آموزش را بر تکرار و تمرین‌های تعاملی گذاشته است. در این روند یادگیری، کودک فعالانه در تمرین‌ها و روخوانی ایفای نقش می‌کند و ناخودآگاه حروف و کلمات را به ذهن می‌سپارد.

این کتاب از سوی نشر افق روانه‌ی بازار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی می‌کنند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «حلزون»، «موز»، «طوطی»، «صندلی» و «عروسک» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد برای چه کسانی مناسب است؟

نوآموزان زبان فارسی و کودکانی که درصدد یادگیری حروف الفبا هستند، مخاطبان اصلی این کتاب می‌باشند.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد می‌خوانیم

وضع هوا

مرضیه و راضیه به مادرشان اصرار کردند که آن‌ها را به پارک ببرد. مادر به آسمان نگاه کرد و گفت: «وضع هوا مناسب نیست. حاضرم به‌جای پارک، شما را به سینما ببرم.» مرضیه و راضیه گفتند: «نه... سینما نه! برویم پارک.» مادر راضی شد و آن‌ها را به پارک برد. مرضیه و راضیه در پارک بازی می‌کردند و خوش‌حال بودند. ناگهان هوا ابری شد. ابرهای ضخیمی آسمان را پوشاندند. باران شدیدی گرفت. آن‌ها تا به خانه برسند، مثل موش آب‌کشیده شده بودند.

کبابِ اضافی

یک هفته بود که مریض بودم. خیلی ضعیف شده بودم. دیشب پدرم مرا به یک چلوکبابی برد. او برای خودش و من چلوکباب سفارش داد. برای من یک سیخ اضافیِ کباب هم گرفت و گفت: «بخور تا قوت بگیری.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-066-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 39: فضانورد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.