معرفی و دانلود کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم

عکس جلد کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم

این داستان درباره‌ی دختربچه‌ای به نام آیلین است که با هم‌کلاسی جدیدش آنا دوست می‌شود. در کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم، ماجرای دو دوست صمیمی را می‌خوانید که در کنار هم لحظات زیبایی را می‌گذرانند؛ تااین‌که یک روز آیلین متوجه می‌شود آنا به غیر از او دو دوست دیگر هم دارد. باید دید بعد از این اتفاق دوستی آن‌ها همچنان ادامه پیدا می‌کند، یا نه؟

درباره‌ی کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم

در این کتاب با دختربچه‌ای به نام «آیلین» آشنا می‌شوید که تازه با آنا، هم‌مدرسه‌ای تازه‌اش، دوست شده است. آن‌ها در کنار هم حسابی خوش می‌گذرانند و از بازی‌کردن با هم لذت می‌برند؛ تا اینکه یک روز آیلین به خانه‌ی آنا می‌رود و با دیدن دوستان دیگر او غمگین می‌شود. او فکر می‌کند شروع یک دوستی جدید به معنای پایان دوستی آن‌هاست. به نظر شما فکرهای آیلین درست است و آنا واقعا او را فراموش خواهد کرد یا همه‌چیز فقط حاصل یک فکر اشتباه بوده؟

کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم (Lets Make Friends) ترجمه‌ی فهیمه رحمتی است که از سوی انتشارات عارف کامل منتشر شده و کودکان علاقه‌مند به کتاب‌ها و داستان‌های آموزنده می‌توانند آن را بخوانند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 6 تا 12 سال می‌آموزد با دوستانشان تعامل سازنده‌تری داشته باشند و نگاه خود را نسبت به مفهوم دوستی عمیق‌تر کنند.

در بخشی از کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم می‌خوانیم

آنا گفت: «خنده‌دار است. آیلین چرا تو هم نمى‌آیى و با آن‌ها بازى کنى؟» آیلین پیشنهاد او را رد کرد و به طرف خانه دوید. او نه مى‌توانست آنا را دوست دیگران بداند و نه احساسى براى دوست جدید پیدا کردن داشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-89-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم

برای دریافت کتاب غریبی نکن بیا دوست باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.