معرفی و دانلود کتاب فراتر از راز

عکس جلد کتاب فراتر از راز
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فراتر از راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فراتر از راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فراتر از راز

کتاب فراتر از راز نوشته‌ی لیزا لاو، علاوه بر تکنیک‌هایی برای راهنمایی شما، تلاش می‌کند تفاوت میان استفاده از قانون جذب برای خواسته‌های نفسانی را، از کاربرد آن برای خواسته‌های معنوی شفاف سازد.

در سال 2011 شاهد تغییرات گسترده‌ای در جهان بودیم. در عرض چند سال، رکود اقتصادی، نشت مواد نفتی، سونامی، زلزله و شورش در کشورهای مختلف رخ داد. از دیدگاه قانون جذب، چه چیزی در حال وقوع است؟ حقیقت، رویدادی مثبت را نشان می‌دهد. این رویدادها به ما فرصت می‌دهند از قانون جذب در جهت خلق جهانی نو برای بشریت استفاده کنیم. جهانی که قانون جذب در آن در راستای مشارکت، اصول معنوی و خدمت به دیگران مورد استفاده قرار گیرد، نه برای رسیدن به اهداف مصرف‌گرایانه و مادی.

کتاب فراتر از راز (Beyond the secret) به نگرانی‌هایی مانند ملاحظات مادی می‌پردازد و در تلاش است تا به شما بیاموزد که چطور از قانون جذب در راستای تعلیمات معنوی بهره گیرید. اگر باور داریم که رازی در زندگی وجود دارد و ارزش کشف کردن دارد، بدون شک، راز نه تنها قانون جذب نیست، بلکه راز معنویت و خداست؛ خداوندی که می‌خواهد انسان‌ها ثروتی معنوی و نه مادی را جذب کنند. قبل از آنکه استفاده از قانون جذب را بیاموزیم، ضروری است معنای زیستن را آموخته و به خواسته‌های خدا توجه کنیم. تنها در این صورت است که از قانون جذب به صورت کامل بهره‌مند می‌شویم و جهانی دوست داشتنی‌تر ،عاشقانه‌تر و زیباتر خلق می‌کنیم. باید بگوییم این کتاب، یک موهبت است. معنویت به شکل‌های گوناگون راهبر این کتاب بوده است و نگارش آن چیزی از معجزه کم ندارد.

تمام آنچه طی پنجاه سال اخیر به سمت خود جذب کرده‌ایم، توسط سیستم باوری به ما دیکته شده است. این سیستم به‌طور روزافزون بر دیدگاه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حتی مذهبی ما تأثیر گذاشته و هدف اصلی ما را مصرف‌گرایی عنوان می‌کند. این باور تا حدودی توسط ویکتور لبو، اقتصاددان برجسته توصیف شده است. او در سال 1955 مفهوم زندگی را اینگونه تعریف کرد:

«اقتصاد پررونق ما می‌طلبد که مصرف‌گرایی را به عنوان روش زندگی انتخاب کنیم، خرید و استفاده از کالاها را به‌ عنوان آیین خود بپذیریم و ارضای نیازهای نفسانی و معنوی خود را از طریق مصرف‌گرایی تأمین نماییم. معیار وضعیت اجتماعی، پذیرش اجتماعی، اعتبار و… اکنون در الگوهای مصرفی ما نهفته‌اند. مفهوم و ارزش زندگی ما امروزه در میزان مصرف‌گرایی ما تعریف شده است. هر چه فشار برای سازگاری با هنجارهای اجتماعی بیشتر باشد، انسان بیشتر تمایل دارد فردگرایی و خواسته‌های خود را در پوشاک، خوراک، خانه، خودرو و عادات خود نشان دهد.»

با چنین اصولی که از چند دهه قبل بر سبک زندگی غلبه کرده است، بررسی دلیل بکارگیری قانون جذب برای خلق مصرف‌گرایی گران‌قیمت و افراطی، ساده است. ما هر چه ‌خواستیم، خریدیم و به سرعت دور ریختیم، سپس بیشتر خواستیم و حتی نیندیشیدیم که این الگوها می‌توانند جهان ما را به‌سوی ویرانی سوق دهند.

ممکن است عده‌ای بدون شناخت کامل این اصول معنوی، در استفاده از قانون جذب با موانع جدی روبه‌رو شوند. همان‌طور که در تعالیم دینی مختلف آمده است: «ابتدا در جستجوی قلمروی بهشت باشید، سپس همه موهبت‌ها به سمت شما روانه خواهند شد». این کتاب نوشته‌ی لیزا لاو (Lisa Love) نیز به شما توصیه می‌کند راز معنویت را دریابید و سپس از قانون جذب بهره بگیرید تا به خواسته‌ها و نیازهای خود دست یابید. این کتاب در تلاش است تا با ارائه رهنمودهای لازم به ما کمک کند ارباب معنویِ غول چراغ جادوی قانون جذب شویم؛ تنها با درک کامل اصول ارائه شده در این کتاب می‌توانید این انرژی جادویی را صرف صحیح‌ترین مسیر برای انسان‌ها و کائنات نمایید.

در بخشی از کتاب فراتر از راز می‌خوانیم:

خود من جوان‌تر که بودم از قانون جذب استفاده می‌کردم تا حضور شرارت و شیطان را در زندگی انکار کنم. داستانش را برایتان تعریف می‌کنم: دهه 1980 بود، مدت زمان زیادی نبود که قانون جذب را آموخته بودم. با استفاده از این قانون تمرین می‌کردم که هر جا می‌روم ماشین را قفل نکنم. به سادگی با به کار بردن عبارات تأکیدی مثبت و تمرکز بر این‌که من و اموال من همیشه ایمن هستند، با خیال راحت ماشین را پارک می‌کردم و به کارهایم می‌رسیدم. از قضا در آن زمان یکی از هم‌اتاقی‌های من خانمی‌ متدین و معتقد بود. او هر از گاهی شاهد تمرین‌ها و تمرکزهایم بود. تا اینکه ‌یک روز مرا به کناری کشید و گفت: «هرگز خدای خودت را نیازمای. او نیازی به آزمودن ندارد». جوان بودم و با خود گفتم: «عجب تفکر محدودی دارد. او نیز باید در کلاس‌های قانون جذب شرکت کند. شاید کمی ‌ذهنش باز شود».

مدت‌ها گذشت و امروز که به بلوغ فکری بیشتری رسیده‌ام، متوجه شده‌ام که او راست می‌گفت، نباید خدایم را بیازمایم. بلکه باید دیگران و در درجه اول خود را مورد آزمون قرار دهم. حال می‌فهمم آن روزها همیشه در ‌ترس از بی‌ثباتی و عدم امنیت زندگی می‌کردم و می‌خواستم اثبات کنم که قوی هستم. این من بودم که آن تفکرات را در ذهنم پرورانده بودم. امروز می‌دانم همه ما می‌توانیم در دنیایی سراسر عشق و آزادی زندگی کنیم، اما شرط عقل احتیاط است. در دین اسلام جمله‌ای رایج است که آن را خیلی دوست دارم. مسلمانان اندیشمند می‌گویند: «با توکل بر خدا، زانوی اشتر را ببند». شاید هم‌اتاقی من نیز همین را می‌خواست به من بگوید که به خداوند اعتماد داشته باش، اما در خودرویت را نیز قفل کن.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ای بر نسخه ویرایش‌ شده
مقدمه: راز
قدردانی
دیباچه: داستان من
بخش اول: جذب معنوی - ده مرحله اصلی
سطح اول: ارتباط با معنویت
فصل اول: مرحله اول - همسویی با معنویت
فصل دوم: مرحله دوم - نادیده گرفتن نفس
فصل سوم: مرحله سوم - روح خود را درگیر کنید
فصل چهارم: تکنیک‌های مرحله اول
سطح دوم: پرورش درک ذهنی
فصل پنجم: مرحله چهارم - صرف زمان برای همسویی با معنویت
فصل ششم: مرحله پنجم - نگاه کردن و گوش دادن
فصل هفتم: مرحله ششم - نظم بخشیدن به افکار
فصل هشتم: تکنیک‌های مرحله دوم
سطح سوم: تجلی آنچه معنویت می‌خواهد
فصل نهم: مرحله هفتم - در احساسات خود رخنه کنید
فصل دهم: مرحله هشتم - بر سایه‌های دیگران نور بتابانید
فصل یازدهم: مرحله نهم - تاریکی‌های وجودتان را بزدایید
فصل دوازدهم: مرحله دهم - خواسته‌هایتان را عملی کنید و سخت نگیرید!
فصل سیزدهم: تکنیک‌های مرحله سوم
بخش دوم: زندگی بر اساس خواسته‌های معنویت
کاربردهای عملی
فصل چهاردهم: معنویت و شما
فصل پانزدهم: معنویت و دیگران
نتیجه‌گیری: قانون جذب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فراتر از راز
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات254
زبانفارسی
شابک978-964-2366-85-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فراتر از راز

Gholamali Khavari
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کتاب خوبیه ولی اشکالاتی اساسی هم داره؛ البته من نمیدونم این مطالب فقط نوشته‌های نویسنده ست یا نظریات مترجم هم دخالتی داره؛ مهمترین مشکل کتاب اینه که فکر میکنه اگر بخواهیم ب زندگی مدنظرمون برسیم به بقیه آسیب میرسه؛ درحالیکه قانون جذب یکی از قویترین قوانین معنوی هست؛ در قانون جذب شما خواسته‌های رو از خودتون راهی معنوی یعنی بوسیله‌ی خداوند خلق میکنید یعنی نه تنها خواسته هامون رو از دارایی‌های کسی دیگه غصب نمیکنیم بلکه با خلق اون خواسته باعث گسترش جهان میشیم. همه‌ی ما دیدیم وقتی کسی وضع زندگیش خوب میشه به بقیه هم کمک میکنه تا پیشرفت کنن
کاربر M.sh
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
یه کتاب علمی روانشناسی و فرا روانشناسی که بخوبی قانون جذب رو از بعد معنوی بررسی کرده واسه ماهاییکه درک فقط مادی جذب سخته از بعد معنوی توضیح میده جواب خیلیا که درمورد قانون جذب شک دارن بخصوص مذهبیا توی این کتابه که با خواندنش متوجه میشن راز فراتر از چیزای مادیه و بعد معنوی نقش واقعی رو داره
Hamed A
۱۳۹۹/۸/۱۲
محتوای کتاب بیشتر روی مباحث تئوری راز از نگاه معنوی تمرکز داره. تقریبا توضیحات کاملی ارائه شده اما راه کارها و تکنیک‌های مطرح شده در کتاب شفاف نیست. انتظار داشتم اقداماتی که نیاز هست در هر مرحله کامل توضیح داده بشه. شاید در ترجمه ویرایشی صورت بگیره قابل درک تر باشه.
سعیدرضا کیانی
۱۳۹۸/۱/۱۱
این کتاب حاصل زندگی واقعیه که دلسوزانه نوشته شده توسط کسی که نشر این علم رو خالصانه رسالت خودش میدونه. بنابر این اگر بخواهیم وقتی به آخر خط می‌رسیم دستآوردهامون بجای اینکه بندهای ما باشن رهایی بخش ما باشن می‌تونیم از این کتاب استفاده کنیم
hana nosrati
۱۳۹۹/۹/۲۴
این خانم قانون جذب رو فقط در تجسم و عبارات تاکیدی و... میبینه و بر مبنای همین دیدگاه غلط خیلی از اوقات موضع گیری می‌کنه در این کتاب شما حس رو جذب می‌کنی و کاملا احساس کردم کتاب رو‌ی مسلمان متعصب ترجمه و سانسور کرده.
HolaEF
۱۳۹۹/۸/۹
کتابراه عاشقتم... بیشتر اگه میشه از قانون جذب رایگان کنید... عاشقتم کتابراه... 💚💚💚💚البته خودم کلی کتاب برای قانون جذب خریدم ولی تا دیدم رایگانش کردید از ذوق دارم دیوونه میشم ممنونم💚😍
علی مرادی
۱۳۹۹/۸/۹
با سلام
کتاب خوبی
مخصوصا که تجربیات زندگی شخصی نویسنده هم اضافه شده، و یک بعد دیگه از کتاب راز را نشان میدهد
با سپاس از کتابراه
آنیل آنیل
۱۳۹۹/۸/۹
مثل بیشتر کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی.
در کل مناسب بود
قانون جذب نیاز به اعتقاد و اعتناد کامل داره
نازنین شریفی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بیشتر دیدگاههای نویسنده را قبول داشتم لذت بردم از خط به خط این کتاب ممنون کتابراه عزیز
Vahideh null
۱۳۹۹/۹/۱۷
به سمت معنویت سوق دادن وجه مثبت کتاب هست ولی مشکل اینه که راهکار نداده
مهسا محقق نیاپور
۱۳۹۹/۹/۱۴
خیلی مطالب کتاب عالی بودن و آدم رو به سمت معنویت سوق میداد. با تشکر از کتابراه⚘
فاطمه شراهی
۱۳۹۹/۸/۱۶
سراصبر باید تو یه فرصت عالی و بدون دغدغه خوندش و کمک خوبیه
Arezo A
۱۳۹۹/۸/۱۲
بلاخره کتابی که راجع قانون جذب بود و مطالب کاربردی داخلش داشت رو پیدا کردم
روح الله ریحانی کلوانق
۱۳۹۸/۱۱/۷
خیلی کتاب زیبایی بود
شهین مفاخری
۱۳۹۹/۸/۹
ممنون از کتابراه که چنین کتاب‌های مفیدی رو رایگان میزاره
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب فراتر از راز

برای دریافت کتاب فراتر از راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.