معرفی و دانلود کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

عکس جلد کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی به قلم استیون جی روگلبرگ، برای نخستین بار اصطلاحات و واژگان تخصصی این رشته را از A تا Z به طور کامل شرح می‌دهد.

در دنیای امروز با توجه به گسترش سریع علم روانشناسی صنعتی و سازمانی، لزوم داشتن یک فرهنگ واژگان تخصصی جهت از بین بردن نیاز در این رشته تخصصی احساس می‌شود.

کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی (Encyclopedia of industrial and organizational psychology) که خلاصه و ترجمه‌ای از کتاب دایرة‌المعارف روانشناسی صنعتی و سازمانی استیون جی روگلبرگ (Steven G Rogelberg) است، در میان کتاب‌های مختلفی که در این حیطه به چاپ رسیده‌اند، جامع‌ترین کتابی است که می‌تواند ابهامات دانش‌پژوهان را در شناخت واژگان تخصصی این رشته برطرف نماید و به صورت ساده و روان این خلاء مطالعاتی را پر کند.

در بخشی از کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی میخوانیم:

رهبران در طول زندگی خود مانند هر انسان دیگری با تغییر و تحولات مختلفی روبرو می‌شوند. تغییر در ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها یک امر معمول است. اما رهبران همواره آرزو دارند که معنویت را با کار خود ادغام نمایند. اکثر رهبران معتقدند که این ادغام می‌تواند تأثیر مثبتی در روابط آن‌ها با پیروانشان داشته باشد و بر میزان تأثیر گذاری و نفوذ آن‌ها بیفزاید.

به علاوه شواهد نیز نشان می‌دهند که معنویت علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به منافع شخصی رهبران شود، به بهبود سلامت و رفاه کارکنان نیز کمک می‌کند. به طوری که در اثر جاری شدن معنویت در محیط کار تعهد کارکنان و میزان بهره‌وری آن‌ها افزایش یافته و میزان غیبت از کار و یا تغییر شغل در آن‌ها به طور چشم‌گیری کاهش می‌آید. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که سازمان‌هایی که بر حضور معنویت در سازمان خود تمرکز می‌کنند، عملکرد بهتری دارند.

البته این تمرکز می‌تواند هم بر ارزش‌های کارکنان باشد و هم بر رابطه میان کارکنان و سازمان ایجاد تعهد کاری در کارکنان. مطالعات نشان می‌دهند که در سازمان‌هایی که روح معنویت در محیط کاری جاری است نه تنها از بهره‌وری و خلاقیت و انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار هستند، بلکه از این امر به عنوان یک مزیت رقابتی نیز می‌توانند استفاده کنند. محققین ادعا می‌کنند که هر یک از افراد و اعضای سازمان با خود معنویت شخصی و منحصر به فرد خود را به محیط کار می‌آورند.

در واقع هر انسانی از تجربیات متعالی در محیط کار خود استقبال می‌کند. رهبران رواحانی و معنوی با ارائه یک دیدگاه متعالی و فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های انسانی به رهبران خود انگیزه داده و در آن‌ها تعهد و وفاداری و انگیزه ایجاد می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی
نویسنده
مترجمحسین شکرکن، لیلا پیری، کبری سبزعلی یمقانی
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات292
زبانفارسی
شابک978-600-459-261-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های دیکشنری و لغت نامه
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

Mehdi Dehkan
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتاب جامع هست به درد من خورد تو یادگیری مفاهیم پایه امیدوارم خوشتون بیاد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی

برای دریافت کتاب فرهنگ واژگان روانشناسی صنعتی و سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.