معرفی و دانلود کتاب فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!

عکس جلد کتاب فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!
قیمت:
۵۸۰۰۰ 29000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروش؛ تنها راه بقا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروش؛ تنها راه بقا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!

کتاب فروش؛ تنها راه بقا نوشته‌ی نویسنده‌ی موفق دنیای کسب‌وکار، گرنت کاردون است. نویسنده در این کتاب سعی دارد با آموختن راه‌وروش اصولی و کاربردی، مخاطب را در فروش بیشتر و در نتیجه، درآمد بالاتر یاری رساند. او همچنین به ما آموزش می‌دهد که چگونه در فرازوفرود‌های اقتصادی، کمیت فروش خود را حفظ کنیم.

درباره‌‌ی کتاب فروش؛ تنها راه بقا

فرقی ندارد مدیر یک شرکت بازرگانی بزرگ باشید یا فروشنده‌ی یک مغازه‌ی کوچک تغذیه‌ی سالم! تنها راه موفقیت شما در کسب‌وکار، در جوابی ساده خلاصه می‌شود: فروش بیشتر. گرنت کاردون (Grant Cardone) در کتاب ویژه‌ی خود یعنی فروش؛ تنها راه بقا (Sell Or Be Sold) به شما یادآور می‌شود که به جای توصیه‌ای حاشیه‌ای در دنیای تجارت، فقط به یک واقعیت بزرگ توجه کنید و آن این که: فروش تنها راه بقای شماست.

باقی ماندن در دنیای کسب‌وکار، مثل هر دانش و حرفه‌ای، قواعد مخصوص به خود را دارد. کتاب فروش؛ تنها راه بقا، با استفاده از تکنیک‌ها و رویکرد‌هایی که بارها امتحان خود را در دنیای تجارت پس داده‌اند ، به مخاطب یاد خواهد داد چطور محصول خود را بدون دغدغه و به‌راحتی به‌فروش برساند. به معنای دیگر، کاردون با تجربیات دست اول خود از شما یک هنرمند در دنیای فروش خواهد ساخت! در طی خواندن این کتاب، می‌آموزید چگونه فرایند فروش را کوتاه کنید، نزد خریدار اعتبار کسب کنید، از موقعیت‌های منفی نتیجه‌ی مثبت به دست آورید و بهترین فروش عمر خود را داشته باشید. در کنار همه‌ی این موارد، نویسنده‌ی کتاب فروش؛ تنها راه بقا، مهم‌ترین کلید حرکت در مسیر پرپیچ‌وخم تجارت، یعنی فروش در شرایط سخت اقتصادی را به دست شما می‌دهد.

اگر شما هم از آن دسته فروشندگانی هستید که از طرد شدن و شکست خوردن در دنیای کسب‌وکار ناامید شده‌اید، گرنت کاردون، مانند یک معلم دلسوز، راه و رسم دوباره روی پا ایستادن را یادتان می‌دهد.همچنین، اگر در فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید هستید، این کتاب قواعد شروع از صفر را به شما خواهد آموخت. در نهایت، گرنت کاردون با بیان ویژه‌ی خود، تمام روش‌های تبدیل شدن به یک فروشنده‌ی حرفه‌ای را به شما یادخواهد داد. با کتاب فروش؛ تنها راه بقا و نکات منحصر‌به‌فرد آن همراه باشید.این کتاب برای اولین بار در سال 2012 وارد بازار نشر جهانی شد. همچنین نسخه‌ی فارسی این کتاب به همت انتشارات آموخته و با ترجمه‌ی در دسترس علاقه‌مندان فارسی زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب فروش؛ تنها راه بقا

  • پس از یک عمر فروش، می‌توانم از صمیم قلب توصیه‌های گرنت کاردون را تأیید کنم. (هاروی مک کی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • نویسنده یک رویکرد جدید و نوآورانه برای به‌حداکثر‌رساندن ظرفیت‌های شخصی و موفقیت شما ارائه می‌دهد. درخشان، مبتکر و روشنگر. (Joseph W. Lineberry از شرکت مایکروسافت)

  • به نظرم کتاب فروش؛ تنها راه بقا باید در کتابخانه‌ی هر کارآفرین و مدیر‌عاملی پیدا شود، به‌عنوان منبعی برای چیزهایی که باید بدانید تا زندگی و حرفه خود را به اوج برسانید. (مایک برتولینی، کارآفرین)

  • کتاب گرنت کاردون فقط برای فروشندگان نیست. این کتاب به والدین، معلمان، مدیران، مربیان که نیاز به تأثیرگذاری و ایجاد انگیزه در رفتار دیگران دارند نیز کمک می‌کند. (دکتر تونی آلساندرا، نویسنده)

کتاب فروش؛ تنها راه بقا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده، به تمامی فعالان حوزه‌ی فروش، از مدیران شرکت‌های بزرگ تا کارکنان یک فروشگاه محلی پیشنهاد می‌شود. همچنین این کتاب هدیه‌ی جذابی‌ست برای افزایش دانش حرفه‌ای آموزگاران دنیای تجارت.

با گرنت کاردون بیشتر آشنا شویم

گرنت کاردون (متولد 1958) از کارشناسان آموزش فروش بین‌الملل و یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز در زمینه‌ی کسب‌وکار و موفقیت است. راه‌وروش کاری کاردون امروزه چراغ راه هزاران نفر در مسیر شغلی و حرفه‌ای‌شان قرار گرفته. حضور مستمر این نویسنده در صفحات نشریات و برنامه‌های مختلف آمریکایی مثل سی‌ان‌ان و وال‌استریت ژورنال بیانگر محبوبیت و موفقیت ویژه‌ی اوست. همچنین مخاطبان زیادی طرفدار پروپاقرص برنامه‌های رادیویی کرنت کاردون هستند. نکته‌ی مهم و منحصر به فرد در آموزش‌های کاردون، تأکید او بر اهمیت فروش و آموزش راه‌ورسم فروش به‌ویژه شرایط سخت و بد اقتصادی‌ست. همین بیان ویژه و ساده‌ی او در آموختن راه‌ورسم فروش، او را به یکی از کارآفرینان برتر قرن بیست‌ویک بدل کرده است.

گرنت کاردون اکنون همراه خانواده‌ی خود در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب فروش؛ تنها راه بقا می‌خوانیم

سال‌ها پیش به من می‌گفتند به کالیفرنیا نروم چون شهر بسیار گرانی است و ساکنانش بسیار عجیب‌اند. افرادی که هیچ‌وقت در کالیفرنیا زندگی نکرده بودند به من چنین چیزی می‌گفتند!

همین اتفاق برای فروش نیز رخ داده و باعث شده این حرفه و خود این توانایی بدنام باشد ‌و این اتفاقی تأسف‌بار است، چون برای پیشرفت در زندگی، همه به این توانایی نیاز دارند و این حرفه، آزادی و منافع اقتصادی زیادی در اختیار افراد می‌گذارد. افراد این اطلاعات اشتباه را منتقل می‌کنند که فروش سخت است، که زندگی کردن با درآمدی که از حق کمیسیون به دست می‌آورید سخت است، فروش کار پَستی است، باید ساعت‌های زیادی کار کنید و اینکه حرفه‌ی قابل اتکایی نیست، نمی‌توانید روی درآمدش حساب کنید و اینکه شغل «واقعی» محسوب نمی‌شود! تأسف‌برانگیز است، چون فروش به‌عنوان یک حرفه، آزادی و منافع اقتصادی زیادی عایدتان می‌کند.

بخش بزرگی از نتیجه‌گیری‌های افراد درباره‌ی فروش مبنای واقعی چندانی ندارد. مطمئنم هر تصویر منفی که درباره‌ی فروشندگان دارید بر اساس گذشته‌اند، و این یعنی ارتباط به‌خصوصی با زمان حال ندارند، چون در گذشته اتفاق افتاده‌اند. اگر در حال صحبت درباره‌ی فروش، ترغیب و مذاکره هستم، شاید ‌تجربه‌ای در ذهن‌تان تداعی شود یا چیزی را که درباره‌ی فروشندگان شنیده‌اید، به یاد بیاورید ‌و از گفت‌وگوی فعلی خارج شوید. در چنین حالتی، اطلاعات‌تان را از روی تصمیم، توصیه یا نظرتان در گذشته می‌گیرید. تمام ذهنیتی که از گذشته دارید ارزش کمی در زمان حال دارند و قطعاً هیچ ارزشی در ایجاد آینده ندارند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
مقدمه
دیگران درباره‌ی این کتاب چه می‌گویند...
درباره‌ی نویسنده
فصل 1: فروش؛ سبکی از زندگی
فصل 2: فروشندگان دنیا را به پیش می‌برند
فصل 3: حرفه‌ای یا مبتدی؟
فصل 4: افراد عالی
فصل 5: مهم‌ترین فروش
فصل 6: افسانه‌ی قیمت
فصل 7: پول خریدارتان
فصل 8: شما با مردم سر و کار دارید
فصل 9: جادوی توافق
فصل 10: اعتماد
فصل 11: بخشیدن، بخشیدن، بخشیدن
فصل 12: پیله کردن به مشتری
فصل 13: اقدام بزرگ
فصل 14: پایگاه قدرت
فصل 15: زمان
فصل 16: طرز برخورد
فصل 17: بزرگ‌ترین فروش زندگی‌ام
فصل 18: فرآیند بی‌نقص فروش
فصل 19: موفقیت در فروش
فصل 20: نکات آموزش فروش
فصل 21: در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید
فصل 22: نکاتی مهم برای غلبه بر بزرگ‌ترین مشکلات فروش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروش؛ تنها راه بقا: اگر ایده یا محصولتان را نفروشید، کلاهتان پس معرکه است!
نویسنده
مترجمشایان تقی نژاد
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-665045-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۵۸۰۰۰ 29000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروش؛ تنها راه بقا

فاطمه تاجیک
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتابای گرنت کاردون محشره باید هزاران بار خوند و هزاران نکته از هر صفحه کتابش یاد گرفت
کتاب دیگه که پیشنهاد میکنم ازین نویسنده بخونید کتاب قانون ده برابره که واقعا عالیه
تو این کتاب گرنت کاردن، دید مارو نسبت به فروش تغییر میده و مارو با تمام جنبه‌های فروش در زندگی آشنا میکنه. میگه که فروش دیگه به
معنی تبادل کالا و ارز نیست، بلکه به معنی متقاعد کردن برای حمایت از ایده، نظر و محصولتونه. اون سعی می‌کنه باورهای رایجی مثل کثیف بودن شغل فروشندگی و دروغ گو بودن فروشنده هارو با دلیل و مدرک زیر سوال ببره و میگه ک فروش برای بقا ضروریه.
سمیه فیض ابادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
سلام خدمت دوستان عزیز
این کتاب از عالی هم عالی‌تر هستش
خوندنش رو از دست ندیدن اگر میخواین فروشنده‌ای عالی تو هر کاری باشین
ممنونم از کتابراه امیدوارم کتاب‌های بیشتری مثل این کتاب برامون بزارن
حسین محمدوند هلیلا
۱۴۰۲/۱۱/۱
واقعا که باید بلد باشی بفروشی تا به موفقیت برسی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب فروش؛ تنها راه بقا

برای دریافت کتاب فروش؛ تنها راه بقا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.