معرفی و دانلود کتاب قانون جذب در روابط

عکس جلد کتاب قانون جذب در روابط
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب در روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون جذب در روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون جذب در روابط

کتاب قانون جذب در روابط اثر مایکل لوسیر، به بررسی علمی قانون جذب و راه و روش‌های صحیح استفاده از آن به‌طور آگاهانه می‌پردازد. نیرویی نامرئی در ناخودآگاه و زندگی ما جریان دارد که اگر آن را به سمت‌وسوی صحیح سوق بدهیم منجر به جذب اتفاقات مثبت بیشتر به زندگی‌مان می‌شود و روابطی سالم و قدرتمند را برای ما رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب قانون جذب در روابط

آیا تابه‌حال به این موضوع توجه کرده‌اید که گاهی اوقات چیزها، بدون این‌که برای‌شان تلاش کنید، در جای درست خودشان قرار می‌گیرند؟ به عنوان مثال ممکن است یک دوست فوق‌العاده و یا شریک زندگی خود را تنها با قرار گرفتن در زمان و مکان مناسب ملاقات کنید! از سوی دیگر بعضی افراد ممکن است به طور مداوم روابط ناسالم را تجربه و احساس کنند بدشانسی آن‌ها ابدی است.

ممکن است از آن آگاه نباشید، اما نیروی بسیار قدرتمندی در زندگی شما در جریان است. این نیرو قانون جذب نامیده می شود و در حال حاضر افراد، مشاغل، موقعیت‌ها و روابط مختلفی را به زندگی شما جذب می کند که خوب یا بد بودن آن‌ها وابسته به نگرش، انرژی و طرز فکر شماست. مایکل لوسیر (Michael Losier) در کتاب قانون جذب در روابط (Law of Attraction)، به شما یاد می‌دهد که چگونه از قانون جذب به شیوه‌ای مؤثر و به نفع خودتان استفاده کنید و آن را به نیروی مثبتی تبدیل سازید که زندگی شما را تغییر می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب قانون جذب در روابط

قانون جذب را می‌توان این‌گونه تعریف کرد: «هر چیزی را که توجه و انرژی خود را به آن متمرکز کنید، چه مثبت و چه منفی، به زندگی خود جذب می کنید.» با مطالعه‌ی کتاب قانون جذب در روابط می‌آموزید که چطور به شکلی فعالانه و آگاهانه از این نیرو در زندگی خود استفاده کنید و به صورت جهت‌دار آن را به عنوان اهرمی در راستای اهداف و برنامه‌هایتان استفاده کنید. مایکل لوسیر از نوعی فرمول سه مرحله‌ای برای استفاده از قانون جذب در روابط می‌نویسد که آسان، ساده و مؤثر است و با انواع مثال‌ها، تمرین‌ها و نکات مختلف تکمیل می‌شود.

انتشارات لیوسا کتاب قانون جذب در روابط را با ترجمه‌ی فریده همتی منتشر و به چاپ رسانیده است. نسخه‌ی صوتی و الکترونیکی این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های موفقیت و خودسازی کتابراه هم‌اکنون در دسترس علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.

کتاب قانون جذب در روابط برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمام کسانی که به قانون جذب و استفاده از آن به طور آگاهانه علاقمند هستند توصیه می‌شود. همچنین اگر از مطالعه در حوزه‌ی خودسازی، خودیاری و تقویت ارتباطات سالم لذت می‌برید، کتاب قانون جذب در روابط برای شماست.

در بخشی از کتاب قانون جذب در روابط می‌خوانیم

توجه کرده‌اید که وقتى با افراد خاصى روبه‌رو مى‌شوید نمى‌توانید به هیچ‌وجه خودتان را با آن‌ها وفق دهید؟ در این موارد مى‌گویید، آن‌ها چیزى شنیده‌اند. درحالى‌که مسئله این است شما صرفا همدیگر را نمى‌شناسید.

هنگامى که احساس مى‌کنید با کسى سریعا تطبیق پیدا مى‌کنید (جور مى‌شوید)، به این معنى است که با شیوه‌ى ارتباطى او سازگار هستید بنابراین رابطه برقرار مى‌کنید. هنگامى که نمى‌توانید خودتان را با کسى وفق دهید، علت این است که شما دو نفر شیوه‌هاى ارتباطى متفاوتى دارید و بنابراین هر یک از شما گفته‌ها، تفکرات و احساسات فرد دیگر را درست تفسیر نمى‌کند.

آیا همه‌ى اعضاى خانواده‌ى شما شیوه‌ى ارتباطى مشابهى دارند؟ شاید نه این هم دلیل دیگرى است بر اینکه آن‌ها را با مطالب کتاب آشنا کنید. تصور کنید که وقتى بفهمید دیگران دوست دارند چه اطلاعاتى از شما بگیرند (یا چگونه با آن‌ها برخورد کنید)، چه اتفاقى خواهد افتاد؟ من با اطمینان مى‌گویم که خانه‌اى شادتر درست خواهید کرد.

در مورد محل کار چطور؟ آیا همه‌ى مشتریان و مراجعان شما شیوه‌ى ارتباطى مشابهى دارند؟ البته که ندارند. توانایى یک فروشنده براى وفق دادن خود با مشترى به معنى شناختن شیوه‌هاى ارتباطى مشترى یا مراجع است و منجر به رابطه‌اى خوب مى‌شود و در نتیجه فروش او هم خوب خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ى نویسنده
کاربرد این کتاب در زندگى
چرا این کتاب را نوشتم؟
این کتاب چگونه رابط شما را بهبود مى‌بخشد
روش استفاده از این کتاب
چرا ایجاد رابطه قانون دارد؟
بخش اول: سه موقعیت ارتباطى
بخش دوم: خودسنجى شیوه‌ى ارتباطى NLP
بخش سوم: برنامه‌نویسى نورونى زبانى
بخش چهارم: تطبیق دادن گفتگوها
بخش پنجم: چهار روش براى ایجاد رابطه‌ى بهتر
بخش ششم: ایجاد رابطه در همه‌ى ابعاد زندگى
بخش هفتم: فنون خاصى که معلمان و مربیان مى‌توانند براى ایجاد رابطه و تسریع یادگیرى به کار ببرند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون جذب در روابط
نویسنده
مترجمفریده همتی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-600-340-087-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون جذب در روابط

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قانون جذب در روابط

برای دریافت کتاب قانون جذب در روابط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.