معرفی و دانلود کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

عکس جلد کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

جو ویتالی در کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها، رازهای پنهان جذب هر آنچه در زندگی می‌خواهید، از پول و موفقیت تا عشق و شادی را بازگو می‌کند و درهای جدیدی از آگاهی به روی شما می‌گشاید. او در این کتاب، موانع روان‌شناختی و ذهنی را که باعث شکست و عقب‌ماندگی می‌شوند، مرور کرده و ده راهکار مؤثر را ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید ذهنتان را به تعادل برسانید.

درباره‌ی کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

کتاب موفق و پرفروش راز که در سال 2006 منتشر شد، از مفهومی به نام قانون جذب صحبت می‌کرد، مفهومی که نقش مهمی در موفقیت و دستیابی به خواسته‌های انسان داشت. بسیاری از مخاطبان این کتاب برای اولین‌بار بود که با قانون جذب آشنا می‌شدند و این احساس را پیدا کردند که این اثر کمبودی را که سال‌ها در خود حس می‌کردند، نشان می‌دهد. اکنون دلیل ناکامی‌هایشان را بهتر می‌فهمیدند. راز از نیرویی ذهنی سخن می‌گفت که می‌توانست مسیر رسیدن به خواسته‌ها را هموار کند.

هرکسی با تمرکز و قدرت ذهنی، و با تسلط بر ذهن ناخودآگاه، می‌تواند به هر آنچه بخواهد، بدون هیچ محدودیتی دست یابد. کتاب راز بلافاصله توجه زیادی را به خود جلب کرد و الهام‌بخش بسیاری از انسان‌ها شد. کمی بعد جو ویتالی (Joe Vitale) نویسنده‌ی محبوب و پرطرفدار کتاب‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی، کتابی به نام «عامل جذب» نوشت که در آن مراحل قانون جذب را فهرست می‌کرد. ویتالی اشاره می‌کند که اگر با کمک این فرمول موفق نشدید، احتمالاً موانعی ذهنی بر سر راه شماست که اجازه نمی‌دهد به خواسته‌تان برسید. او در کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها (The Key) سعی می‌کند همین مسأله را بگشاید و شیوه‌های کاربردی حل این مشکل را ارائه بدهد.

کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها رایج‌ترین موانع ذهنی، روان‌شناختی و ناخودآگاهی را که پیش‌روی موفقیت قرار می‌گیرند، نشان می‌دهد. جو ویتالی این‌ موانع را قفل‌هایی می‌داند که درهای ذهنی ما را می‌بندند و اجازه نمی‌دهند به‌سوی خواسته‌هایمان برویم. بنابراین در مسیر جذب، باید کلیدهایی پیدا کنیم تا از طریق آن‌ها درهای بسته‌ی ذهنی باز شوند یا به تعبیر خود ویتالی، از افکار منفی پاک‌سازی شویم. او ده راهکار ساده و مؤثر پیش پای ما می‌گذارد که کمک می‌کنند محدودیت‌های ذهنی خود را رفع کنیم. با استفاده از این شیوه‌ها، کم‌کم مشاهده می‌کنیم که گره‌های ذهنی‌مان باز شده و هیچ سد ذهنی‌ای قادر نیست جلوی حرکت و پیشرفت ما را بگیرد. در نتیجه می‌توانیم به هر چیزی که آرزو داریم، از خواسته‌های مادی مثل پول و ثروت تا امیال معنوی مثل عشق، دست پیدا کنیم.

کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها را فریده همتی به فارسی برگردانده و نشر لیوسا به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

  • اگر نتوانسته‌اید چیزهایی که واقعاً دوست دارید را جذب کنید یا به آن‌ها برسید، رازهای پنهانی که جو ویتالی در این کتاب تشریح می‌کند، درهای موفقیت را به روی شما خواهد گشود. (رابرت آنتونی، نویسنده)

  • یکی از قدرتمندترین منابعی که تاکنون خوانده‌ام. این کتاب کاملاً زندگی‌تان را تغییر می‌دهد، فوق‌العاده ساده است و می‌تواند شما را به هر آنچه می‌خواهید برساند. (پگی مک‌کال، نویسنده)

  • جو ویتالی خیلی ساده و واضح نشانمان می‌دهد که چطور موانع خودآگاه و ناخودآگاهی که در مسیر موفقیت هست را کنار بزنیم و به‌سوی خودشکوفایی بی‌حدومرز برویم. (دکتر ر. ف. برت، مشاور و مؤلف)

  • هرکسی که می‌خواهد آگاهانه و حساب‌شده زندگی کند، باید کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها را بخواند. (باب دایل، مربی و نویسنده)

کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی، خودسازی و مباحث مربوط به قانون جذب علاقه دارید، می‌توانید این کتاب را مطالعه کنید.

با جو ویتالی بیشتر آشنا شویم

جوزف ویتالی (متولد سال 1953) سخنران انگیزشی، کُوچ، آهنگساز و مؤلف آمریکایی است. ویتالی بیشتر با کتاب‌های «محدودیت صفر»، «عامل جذب» و «راز ثروت» شناخته می‌شود که جزو پرفروش‌ترین آثار سال بودند. همین‌طور در مستند «راز» که در سال 2006 ساخته شد، حضور داشت و اطلاعات سودمندی را ارائه کرد. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه مدتی کپی‌رایتر و نویسنده بود. از دهه‌ی 1990 بود که خود را به‌عنوان کارشناس قانون جذب معرفی نمود و برنامه‌های زیادی برای آموزش و کمک به مردم برگزار کرد. جو ویتالی بیشتر از 20 کتاب به چاپ رسانده. او چندین آلبوم موسیقی هم منتشر کرده که در آن‌ها به‌عنوان خواننده، آهنگساز و یا نوازنده حضور داشته است.

جملات برگزیده کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

  • شادمان بودن جایزه‌ى بزرگ بازى زندگى است و شما مى‌توانید برنده‌ى این جایزه باشید!

  • اگر همه‌ى ما بر این فرض باشیم آنچه به عنوان واقعیت مورد پذیرش قرار گرفته است به‌راستى واقعى است، امید زیادى به پیشرفت وجود نخواهد داشت.

  • چیزهایى وجود دارند که شما مى‌دانید، اما نمى‌دانید که آن‌ها را مى‌دانید. به محض شناسایى چیزهایى که تاکنون مى‌دانستید، ولى نمى‌دانستید که مى‌دانید، مى‌فهمید که مى‌توانید شروع کنید.

  • ما مجموعه‌اى همه‌ى تجربیات خویش هستیم، به همین دلیل گفته مى‌شود که گذشته‌ها ما را محصور کرده‌اند. وقتى در زندگى خود استرس یا ترس را تجربه مى‌کنیم، اگر درست دقت کنیم درمى‌یابیم که در واقع، علت آن یک خاطره است.

  • علت همه‌ى عواطف منفى، اختلال در نظام انرژى بدن است.

در بخشی از کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها می‌خوانیم

اگر احساس مى‌کنید در بخشى از زندگى خود دچار درماندگى هستید، اگر ماشین، خانه، شغل، همسر، یا هر چیز دلخواه دیگر را جذب نمى‌کنید، علت اصلى آن مى‌تواند عفو نکردن باشد. شاید فرد دیگرى را نبخشیده‌اید. شاید خود را نمى‌بخشید. مسئله این نیست که فرد بخشوده نشده چه کسى است. نگاه داشتن احساسات، خاطرات یا داستان‌هاى گذشته، بى‌تردید انرژى شما را دربند مى‌کشد و توانایى شما را براى جذب خواسته‌هایتان محدود مى‌کند. در این شرایط آنچه باید انجام دهید، بخشودن است. من غالبا با این مورد درگیرى داشتم. مى‌ترسیدم اگر برخى از افراد را ببخشم، درسى را که به من داده‌اند یاد نگیرم و دوباره جذب آن‌ها شوم. اما وقتى این اعتقاد را بررسى کردم، فهمیدم این تنها یک باور است واقعیت ندارد، حقیقى نیست، درست نیست.

مراجعه‌کننده‌اى را به یاد آوردم که مبلغ زیادى به من بدهکار بود. او بدهى خود را پرداخت نکرد و مشخص بود قصد دارد پولى را که بدهکار است، بالا بکشد. در آن روزها هنوز ذهن من طورى برنامه‌ریزى شده بود که این کار را جنایت مى‌دانست. فکر مى‌کردم که او و تمام جهان علیه من هستند. من درباره‌ى بدهکارهایى که در طول تاریخ دیون خود را نپرداخته‌اند و از این مسئله جان سالم به در برده‌اند، کتاب‌هاى زیادى خوانده بودم و حس مى‌کردم اگر در کار تجارت فردى طمعکار یا یک جانى نشوم، شکست خواهم خورد. با این حال، نتوانستم تبدیل به چنین انسانى شوم، زیرا چنین انسانى را دوست نداشتم. من مانند آن‌ها نشدم. بنابراین با درد و رنج زندگى کردم.

فهرست مطالب کتاب

مکتب فرد خوش‌بین
پیشگفتار
بخش اول: کلید
راز گمشده
کلید
کائنات چگونه عمل مى‌کند
قانون جذب
راه گریزى نیست
آیا همیشه اقدام کردن ضرورى است؟
چگونه مى‌توان یک میلیون دلار جذب کرد؟
چرا امور مادى
آستانه‌ى استحقاق شما
توقع معجزه
افکار بزرگ داشته باشید
بخش دوم: روش‌ها
روش پاک‌سازى (گام اول): شما اینجا هستید
روش پاک‌سازى (گام دوم): راه تغییر دادن باورهاى درونى
روش پاک‌سازى (گام سوم): تفکرات بى‌پایه
روش پاک‌سازى (گام چهارم): داستان‌هاى هیپنوتیزمى
روش یادگیرى (گام پنجم): دوستت دارم
روش پاک‌سازى (گام ششم): رقص استپ رفع مشکلات
روش یادگیرى (گام هفتم): نویلایز کنید
روش پاک‌سازى (گام هشتم): لطفا مرا ببخش
روش پاک‌سازى (گام نهم): صحبت‌هاى بدن
روش پاک‌سازى (گام دهم): پیام حیاتى
بخش سوم: معجزات
پرسش و پاسخ مربیگرى معجزه
بینش‌هاى پنجگانه‌ى تجلى پول
مربیگرى معجزه چیست؟
ضمیمه رهایى احساسى 101

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها
نویسنده
مترجمفریده همتی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-5138-21-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

ام البنین منصوری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب محشر خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها

برای دریافت کتاب کلید: راز گمشده جذب خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.