معرفی و دانلود کتاب قدرت استثنایی استرس

عکس جلد کتاب قدرت استثنایی استرس
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت استثنایی استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت استثنایی استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت استثنایی استرس

روبین اسپونر در کتاب قدرت استثنایی استرس به ارائه‌ی تکنیک‌هایی می‌پردازد که به‌کاربستن آن‌ها می‌تواند به شکل قابل‌ملاحظه‌ای استرس شما را کاهش دهد. این نویسنده‌ی شناخته‌شده‌ی استرالیایی علاوه بر کمک به کنترل استرس راه‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به شکل مثبتی از استرس‌تان استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب قدرت استثنایی استرس

اغلب می‌شنویم که استرس می‌تواند به جسم و روح آسیب برساند و باعث بی‌خوابی، کاهش یا افزایش وزن و افزایش فشار خون شود. استرس گاهی مانند ابر سیاهی است که نمی‌توانیم از آن فرار کنیم. حتی زمانی که فکر می‌کنیم آسمان آفتابی است، استرس به‌ناگهان رخ می‌نماید و ما را به واقعیت باز می‌گرداند. بااین‌وجود، خوب است بدانیم تمام استرس‌ها از نوع منفی و آسیب‌زا نیستند؛ از قضا استرس‌هایی وجود دارند که سازنده‌اند، شما را ارتقا می‌دهند و موجب پیشرفت‌تان می‌شوند.

قدرت استثنایی استرس (The Benefits of Stress)، همان کتابی است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از استرس که ذاتی منفی و آسیب‌زننده دارد، به صورت مثبت و سازنده بهره بگیرید. روبین اسپونر (Robyn Spooner) نشان می‌دهد که استرس می‌تواند در نهایت باعث رشد و شکوفایی شما شود و زندگی بهتری را برای شما به‌ ارمغان بیاورد.

روبین اسپونر در کتاب قدرت استثنایی استرس از مزایایی که استرس به همراه دارد و ما از آن غافلیم صحبت می‌کند. به‌عنوان مثال او اشاره می‌کند که استرس ما را پویا و فعال نگه می‌دارد و مانند افسردگی، باعث خمودگی و انفعال نخواهد شد. فرض کنید در یک موقعیت ترسناک گیر کرده‌اید و ممکن است جانتان در خطر افتاده باشد. استرس با افزایش ضربان قلب و گردش خونتان موجب می‌شود برای فرار از موقعیتی که در آن گرفتار شده‌اید تلاش کنید. در حقیقت، استرس یک واکنش طبیعی است که ما را نسبت به خطری که وجود دارد آگاه می‌کند تا بتوانیم به طور غریزی برای اجتناب از آن اقدام کنیم.

روبین اسپونر در کتاب خود از یک روش فوق‌العاده به نام بادی تاک (BodyTalk) استفاده می‌کند. وی بادی تاک را چنین تعریف می‌کند که یک رویکرد کوانتومی و نوعی انرژی‌درمانی برای مراقبت‌های بهداشتی است. بادی تاک که می‌توان آن را نزدیک به مفهوم زبان بدن دانست (اما فراتر از آن است)، از تکنیک‌های قدرتمند و مبتنی بر انرژی برای رسیدگی به مسائل خاص یک فرد استفاده می‌کند تا بدن او بتواند خود را درمان کند. بادی تاک به مدیریت استرس کمک می‌کند.

نویسنده در کتاب قدرت استثنایی استرس با مخاطبان خود شش تکنیک برای موفقیت روزانه در میان می‌گذارد که در بیست‌ویک روز قابل‌ اجرا هستند. بعد از این سه هفته مخاطبان خواهند دید که چه تغییر شگرفی در زندگی آن‌ها پدید آمده است. هدف روبین اسپونر در این اثر، ارائه‌ی اطلاعاتی است که افراد را در سفر مراقبت از خود، یا همان خودمراقبتی، توانمند می‌کند.

کتاب پیش رو از نُه فصل تشکیل می‌شود. فصل اول به پاردوکس مفهوم استرس اشاره دارد؛ همان پارادوکسی که پس از متوجه شدن مفهوم آن قادر خواهید شد از جنبه‌ی مثبت اضطراب بهره ببرید. در بخش دوم به تأثیرات محیطی توجه می‌شود. شفای بدن، تسلط بر ذهن، متعادل کردن احساسات، الهام بخشیدن به روح، سازماندهی زمان، مدیریت پول و آیین‌های موفقیت روزانه، بخش‌های دیگر کتاب قدرت استثنایی استرس هستند.

آرزو خسروپور مترجم کتاب حاضر است و انتشارات طاهریان آن را به‌ چاپ رسانده است.

کتاب قدرت استثنایی استرس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به افراد علاقه‌مند به آثار روان‌شناسی و کسانی که به‌ دنبال دوری از اضطراب هستند پیشنهاد می‌شود.

با روبین اسپونر بیشتر آشنا شویم

روبین اسپونر نویسنده و پزشک متولد و ساکن استرالیا است. وی با داشتن بیش از ده سال تجربه در حرفه‌ی درمان‌های طبیعی به‌عنوان متخصص زبان بدن، علاقه زیادی به توانمندسازی افراد با استراتژی‌های ساده‌ی مراقبت از خود دارد. بیش از ده سال است که روبین اسپونر به زنانی که تحت فشار استرس هستند و از مشکلات سلامتی روان رنج می‌برند کمک می‌کند تا روحیه‌ی خود را بازیابند.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدرت استثنایی استرس

  • هیچ چیز به اندازه ملایمت قوی نیست و هیچ چیز به اندازه قدرت واقعی ملایم نیست. (سنت فرانسیس دی سیلز)

  • خوشبختی زمانی است که آنچه فکر می‌کنید، آنچه می‌گویید با آنچه انجام می‌دهید هماهنگ باشند. (ماهاتما گاندی)

  • راز سلامتی هم برای ذهن و هم برای جسم، سوگواری برای گذشته، نگرانی در مورد آینده، یا پیش‌بینی مشکلات نیست، بلکه زندگی عاقلانه و جدی در لحظه حال است. (بودا)

  • خدایا به من آرامشی عطا کن تا بپذیرم چیزهایی را که نمی‌توانم تغییر دهم، شهامتی عطا کن تا چیزهایی را که می‌توانم تغییر دهم و خردی عطا کن تا تفاوت را بدانم. (راینهولد نیبور)

در بخشی از کتاب قدرت استثنایی استرس می‌خوانیم

بادی تالک یک رویکرد کوانتومی برای مراقبت‌های بهداشتی است. از تکنیک‌های قدرتمند و مبتنی بر انرژی برای رسیدگی به مسائل خاص یک فرد استفاده می‌کند تا بدن بتواند خود را درمان کند. این سیستم کل‌نگر ملایم و دگرگون‌کننده بیش از 20 سال پیش توسط دکتر جان ولتهایم، متخصص کایروپراکتیک، طب سوزنی، حرکت‌شناس و استاد ریکی استرالیایی که اکنون در ایالات‌متحده زندگی می‌کند و کار خود را در آنجا با انجمن بین‌المللی بادی تاک (ibaglobalhealing.com) ادامه می‌دهد، تأسیس شد.

بادی تالک یک نوع انرژی درمانی است که از توانایی بدن برای التیام خود در همه سطوح استفاده می‌کند: جسمی، ذهنی، احساسی و معنوی. بدن ما شبکه‌های پیچیده‌ای از سیگنال‌ها را در خود جای داده است که ما را سالم نگه می‌دارد. با این حال، زمانی که ما از استرس و بیماری رنج می‌بریم، این ارتباطات درونی می‌تواند کار خود را متوقف کند و بهبود سلولی به خطر بیفتد. این شبیه به شمع معیوب در خودرو است، زمانی که مدارهای انرژی نمی‌توانند وصل شوند تا موتور روشن شود.

پزشک بادی تالک با استفاده از تکنیک بازخورد عضلانی همراه با پروتکل سیستم بادی تالک بر اولویت هر خواسته متمرکز می‌شود. اطلاعات خاصی برای رسیدگی به هرگونه عدم تعادل و شروع روند بهبودی قابل دسترسی است. این سیستم جامع تصدیق می‌کند که افکار، احساسات، تجربیات، محیط و بسیاری از عوامل دیگر مانند تهاجمات ویروسی و ناراحتی‌های میکروبی بر رفاه ما تأثیر می‌گذارد. پزشک واجد شرایط می‌تواند مشکلات مربوط به هر قسمت از بدن را که به اندازه سالم‌ترین ظرفیت خود کار نمی‌کند شناسایی کند و سپس ارتباطات پر انرژی را بازیابی کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: پارادوکس استرس
بخش 2: تأثیرات محیطی
بخش 3: شفای بدن
بخش 4: تسلط بر ذهن
بخش 5: متعادل کردن احساسات
بخش 6: الهام بخشیدن به روح
بخش 7: سازمان‌دهی زمان
بخش 8: مدیریت پول
بخش 9: آیین‌های موفقیت روزانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت استثنایی استرس
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-622-284-279-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت استثنایی استرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت استثنایی استرس

برای دریافت کتاب قدرت استثنایی استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.