معرفی و دانلود کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر

عکس جلد کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر
قیمت:
۸۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر

کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر مجموعه راهکار‌هایی را در اختیار شما قرار خواهد داد که با کمک آن به حداکثر توانمندی در شنای سرعتی دست پیدا کنید. بلیت لوکرو نویسنده‌ی این کتاب جامع و کاربردی، مخاطبان خود را از قابلیت‌هایی که هر عضله در سرعت بخشیدن به شنا ایفا می‌کند، آگاه خواهد کرد. با درس‌های این کتاب آموزنده و با به کار بستن تمرینات پرفایده‌ی آن علاوه‌ بر شناخت بهتر از ظرفیت‌های بدن، رکورد شنای سرعتی خود را نیز جابه‌جا خواهید کرد!

درباره‌‌ی کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر

عضلات بدن ابزار‌های اصلی یک شناگر حرفه‌ای برای اجرای حرکات در آب هستند. ابزار‌هایی که بعضی از تکنیکی‌ترین ورزشکاران نیز همچنان به اوج ظرفیت‌های قدرتی آن دست پیدا نکرده‌اند. کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر (Strength Training for Faster Swimming) به شما می‌آموزد تا از این ابزار‌های حیاتی برای ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای خود مراقبت کنید و با بالا بردن توانمندی و نیرو‌ی تک‌تک عضلات و اندام‌های دخیل در فرایند شنا، از آسیب و ضعف آن‌ها جلوگیری کنید. در نهایت، بلیت لوکرو (Blythe Lucero)، مربی حرفه‌ای شنا و نویسنده‌ی این کتاب کاربردی، به خوانندگان کمک خواهد کرد تا حداکثر توانمندی بدن خود در شنای سرعتی را بازیابی کنند.

برای داشتن شنای حرفه‌ای آن هم برمبنای سرعت، تنها آشنایی با اصول و قواعد شنا و شناخت حرکت‌ها و اجرای صحیح تکنیک‌ها کافی نیست. بار‌ها مشاهده شده که بهترین شناگران با ارائه‌ی حرکات نمایشی حجم آب را پیش چشم تماشاگران خود شکافته و به پیش رفته‌اند اما همین گروه از شناگران در صورتی که قرار به ثبت حرکت در رکورد زمانی کوتاه‌تری باشد، از پس اجرای حرکت و رسیدن به نقطه‌ی پایان بازمانده‌اند. اما راز یافتن سرعت در آب چیست؟ راز اصلی پیش رفتن در آب آن هم با کمترین سرعت نه در تکینک و مهارت حرکتی است و نه شکل و خط جریان بدن در آب. در حقیقت راز اصلی سرعت در شنا، داشتن توان و قدرت است. بدن ماهرترین شناگران دنیا نیز برای برآمدن از پس شنای سخت سرعتی، نیاز به انرژی بالا و به‌کار‌بستن حداکثر قدرت و توان در عضلات دارد.

معرفی و دانلود کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر

کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر این‌جاست تا نقطه‌ی اتصال میان سرعت و قدرت بدن به هنگام شنا را بازشناسی کند و با ارائه‌ی تمرینات قدرتی درست و اصولی، روز‌به‌روز بر مهارت شما در شنای سرعتی بیفزاید. در حقیقت آن‌چه که بلیت لوکرو در اثر خود به شما ارائه می‌دهد، نحوه‌ی بالا بردن هماهنگی عضلات و توالی حرکات در پیش راندن بدن در آب است. با تمرینات اصلاحی این اثر، علاوه‌ بر آن که خواهید توانست قدرت و در نتیجه سرعت بدن خود در شنا را بالا ببرید، می‌آموزید تا با بهبود حرکات بدن در اجرای تکنیک‌های شنا نیز ماهر‌تر شوید. همچنین تمرینات کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر، به شما یاری می‌دهد تا هم در بالا بردن قدرت عضلات به صورت تکی مهارت پیدا کنید و هم در به‌کارگیری چند عضله در کنار هم به توانایی لازم برسید. درس‌نوشته‌های این کتاب خواندنی ضمن تخصصی بودن، از تنوع و جامعیت بالایی نیز برخودارند. توسعه‌ی نیرو و ثبات آن، قابلیت سازگاری و جهت‌گیری و همچنین برنامه‌ریزی تمرینات گوشه‌ای از موضوعات گسترده‌ی این کتاب است. همچنین نویسنده‌ی این اثر در انتهای مباحث کاربردی خود به شما ابزاری برای سنجش پیشرفت خواهد داد که بتوانید نحوه‌ی تأثیر تمرینات این کتاب را به طور عملی نیز شناسایی کنید.

در نهایت، کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر به شما کمک خواهد کرد تا مهارت‌ شنای خود را در تمامی ابعاد وسعت دهید؛ زمان شنای خود را بهبود ببخشید و رکورد تازه‌ای در طول تمرینات شنای سرعتی به ثبت برسانید. این اثر در سال 2011، با استقبال مخاطبان جهانی مواجه شد و اکنون نیز با تلاش‌های ناشر محبوب کتاب‌های ورزشی، انتشارات حتمی و ترجمه‌ی سیدمحمدرضا نجفی، شیما مجاور حائری و محمد علی‌پور در دستان شما قرار گرفته است.

کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر را به تمامی مربیان ورزشی و ورزشکاران رشته‌ی شنا به ویژه شنای سرعتی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر می‌خوانیم

هدف تمرینات قدرتی، ایجاد تدریجی سرعت بیشتر شنا در طول دوره حرفه‌ای شناگران بر طبق فصل و از مسابقه‌ای به مسابقه دیگر است. چون آزمون نهایی اثربخشی برنامه تمرینات قدرتی، عملکرد مسابقه‌ای است، ما باید برنامه خود را با توجه به تاریخ مسابقات طراحی کنیم. برای اطمینان از اینکه شناگر به‌خوبی برای مسابقه آماده است، برنامه تمرین قبل از روز مسابقه با درجه‌ای استراحت همراه باشد. اما، با مسابقات شنای برنامه‌ریزی شده به‌صورت یکبار در هفته در طول فصول دبیرستان (مدرسه) و دانشکده و یکبار در هر دو هفته برای شناگران گروه سنی، برنامه‌ریزی برای مسابقات مشکلات مداوم تمرین را نشان می‌دهد. علاوه بر این، هنگام مطابقت مکرر استراحت قبل از مسابقات شنا، رسیدن به اثر جمعی تمرین مشکل است.

فهرست مطالب کتاب

فصل ا‌ول: چه چیزی شناگران را سریع می  ‌سازد؟
فصل دوم: اهمیت دادن به تمرینات قدرتی
فصل سوم: عضلات درگیر در شنا
فصل چهارم: مراحل رشد و تمرینات قدرتی
فصل پنجم: بیایید اختصاصی‌ تر صحبت کنیم
فصل ششم: مبانی
فصل هفتم: روتین‌ های تمرینات قدرتی و تمرینات ایستگاهی
فصل هشتم: سنجش پیشرفت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر
نویسنده
مترجمسید محمدرضا نجفی، شیما مجاور حائری، محمد علیپور
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-355-239-5
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر

برای دریافت کتاب قدرت بیشتر شنای سریع‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.