معرفی و دانلود کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

برای دانلود قانونی کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

اگر عاشق شناکردن هستید و دوست دارید در این رشته‌ی ورزشی آبی و جذاب حرفه‌ای شوید،‌ کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا نوشته‌ی اسکات بی همان راهنمایی است که شما را در این مسیر همراهی و پشتیبانی خواهد کرد. با خواندن این اثر، مجموعه‌ای از فنون تخصصی و اصول مهم شنا را می‌آموزید و مهارت و تکنیک‌های خود را در این زمینه تقویت می‌کنید.

درباره‌ی کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

یادگیری شنا مثل آموختن پرواز است، راهی برای جدایی از زمین؛ آن یکی برای اتصال به آسمان و این یکی برای رها شدن در آغوش مهربان آب! وقتی به ورزش و مهارت شنا نگاهی متفاوت داشته باشید و آن را به‌مثابه‌ی یک حرفه بنگرید، کسب دانش و گسترش آموخته‌ها و تکنیک‌ها در این مسیر الزامی می‌شود. کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا (Swimming:steps to success) نوشته‌ی اسکات بی (Scott Bay) از جمله آثاری است که در جهت ورود شناگران به دنیای حرفه‌ای آن‌ها را همراهی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

یکی از مواردی که برای شناگران و مربیانشان همواره دشواری ایجاد می‌کند، ابهام در چگونگی امتیاز دادن به تکنیک مورد استفاده‌ی شناگر است. کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا نه‌تنها نکات بسیار باارزشی را در مورد چهار شنای رقابتی بیان می‌کند، بلکه در پایان هر فصل، به شرح و تعیین روش امتیازدهی در هر دریل می‌پردازد. علاوه بر این با بیان خطاهای رایج شنا، روش اصلاح آن را به شما می‌آموزد.

کتاب پیشِ رو از ده فصل تشکیل شده است. نخستین فصل، با موضوع شناور شدن، شما را با خود همراه می‌کند. هدف این بخش تغییر وضعیت شناگر از حالت عمودی به حالت افقی خنثی است. در دومین بخش کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا، چگونگی مهار آب را می‌آموزید تا بتوانید در آن پیشروی کنید. اسکات بی در بخش سوم تا ششم، اصول پایه‌ی چهار شنای رقابتی یعنی کرال سینه، کرال پشت، شنای قورباغه و شنای پروانه را شرح می‌دهد. محوریت مباحث بخش هفتم و هشتم بر برگشت‌ها و استارت‌ها استوار شده است. آب‌های آزاد و نجات‌غریق مضامینی‌اند که در فصل نهم در اختیار شما قرار داده شده و در نهایت، بخش دهم برای ادامه شنا و بهبود تکنیک‌‌های آن، راهنمایی‌های مؤثری را بیان می‌کند.

این کتاب با ترجمه‌ی علیرضا ایزدی، سپیده لطیفی، احمد باهمت تبریان و حدیث سبزی‌کاری طحانی در دسترس فارسی‌زبانان قرار گرفته است. نشر حتمی در راستای تقویت کتاب‌های استاندارد و تخصصی در حوزه‌ی علوم ورزشی این کتاب را روانه‌ی بازار کرده است.

در نکوداشت کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

  • این کتاب که دربرگیرنده‌ی توصیه‌هایی درباره‌ی فنون و آموزش استروک است، می‌تواند مانند یک سکوی پرتاب برای شما عمل کند. در نتیجه چه این کتاب را از روی کنجکاوی برگزیده و چه در جست‌وجوی این بوده‌اید که دریابید شنا چه پیشنهادی برای شما دارد، آموزش تفصیلی مربی اسکات بی برایتان لذت‌بخش خواهد بود. (رادی گینز، مدال‌آور سه طلای المپیک)

کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید گامی استوار و درست در مسیر حرفه‌ای شدن در شنا بردارید و صبوری لازم را برای آموختن دارید، این کتاب می‌تواند بهترین نقشه‌ی راه را پیش روی شما قرار دهد. کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا شاید همان کلید پیشرفت و پیروزی شما باشد تا مجموعه‌ی پیچیده‌ی حرکات شنا را به‌درستی و با مهارت انجام دهید.

در بخشی از کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا می‌خوانیم

پازدن درست از بخش‌های قدرتمند شنا کردن است. اولین پازدنی که باید بیاموزید پازدن تناوبی است که بخشی از شنای کرال سینه و کرال پشت می‌باشد. این مهارت با حرکات تناوبی پا جهت اعمال فشار به آب در جهت بالا و پایین انجام می‌شود. هر چقدر به سطح بیشتری اعمال فشار کنید بهتر است. معنی اصلی این
کار وارد کردن ضربه از ران می‌باشد همچنین استفاده از عضلات قوی میانی بدن برای ایجاد نیروی پیش‌برنده مفید بوده و این تکنیک در مراحل بعدی آموزش داده خواهد شد. در حال حاضر روی مبانی پازدن در جهت ایجاد نیروی پیش‌برنده تمرکز کنید.

پیشرفت دریل زیر به شما در کسب مهارت پازدن ضربه‌ای کمک می‌کند. اولین بخش از این پیشرفت به شما در تصویرسازی ذهنی موثر از عملکرد پاها نیز کمک می‌کند. یقینا موجوداتی که برای شناکردن خلق شده‌اند از بخش‌هایی از بدنشان استفاده می‌کنند که برای انجام حرکت طویل و روان ساخته شده است. برای مثال حرکات بدن ماهی، دلفین و یا دم وال. انسان‌ها از این ویژگی‌ها بی‌بهره‌اند زیرا بدن ما به جای مهره‌های مشبک از استخوان‌های محکمی که در پاهای ما نیز وجود دارد ساخته‌شده که بدن ما را برای حرکت در آب نامنعطف می‌سازد. این استخوان‌ها برای جبران این کمبود به شما در انجام حرکات دلخواه کمک می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: شناور شدن
فصل 2: مهار آب
فصل 3: شنای آزاد
فصل 4: کرال پشت
فصل 5: شنای قورباغه
فصل 6: شنای پروانه
فصل 7: برگشت‌ها
فصل 8: استارت‌ها
فصل 9: آب‌های آزاد و شنا برای حیات
فصل 10: ادامه شنا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا
نویسنده
مترجمعلیرضا ایزدی، سپیده لطیفی، احمد باهمت تبریان، حدیث سبزیکار طحانی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-600-355-483-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا

برای دریافت کتاب گام‌هایی برای موفقیت در شنا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.