معرفی و دانلود کتاب قدرت

عکس جلد کتاب قدرت
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت

شما به دنیا آمده‌اید تا زندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. راندا برن نویسنده‌ی مشهور کتاب‌ راز که موجی نو در سرتاسر دنیا به راه انداخت، در کتاب قدرت از شگفتی‌ها سخن می‌گوید. شگفتی‌هایی درباره‌ی کائنات و سرچشمه‌ی قدرتی که به طرزی خارق‌العاده زندگی شما را تحت‌ِتأثیر قرار خواهد داد. بدون شک عشق قدرتمندترین نیرو در جهان هستی محسوب می‌شود و این‌گونه است که معجزه آغاز می‌گردد.

درباره‌ی کتاب قدرت

هرچند قانون جذب آموزه‌‌ای بسیار کهن و باستانی است، اما در دوران معاصر به‌عنوان تفکری نوین به مخاطبان عرضه شده و افراد بسیاری برای اولین بار در فیلم و کتاب راز با این عبارت آشنا شدند. راندا برن (Rhonda Byrne) پس از موفقیت جهانی این اثر، کتاب قدرت (The Secret of Power) را برای خوانندگان آثارش به ارمغان آورد و در آن به مباحثی درباره‌ی سرچشمه‌ی قدرت و تأثیراتش بر زندگی ‌پرداخت.

برن در مقدمه‌ی کتاب خود این مسئله را بازگو می‌کند که زندگی از آنچه تصور می‌کنیم، بسیار آسان‌تر است و اگر به درک قدرت درون خود نائل شویم، معجزه‌ی زندگی را تمام و کمال تجربه خواهیم کرد. نویسنده از کتاب قدرت به‌عنوان راهنمایی برای شناختن بزرگ‌ترین نیروی کائنات یاد می‌کند؛ نیرویی که می‌توانیم با آن هر چیزی را که بخواهیم داشته باشیم. آنچه که ما را به اهدافمان می‌رساند، قدرت باور است. اگر فرد به توانایی‌های خود باور داشته باشد و از این نیرو استفاده کند، می‌تواند ارتباطات سالمی را با دیگران پایه‌گذاری کند و از سلامت جسمی و روحی برخوردار شود.

پس از معرفی قانون جذب، نویسنده به مباحثی همچون نیروی عشق، قانون عشق و نکات قدرت می‌پردازد. راندا برن خواننده را از قدرت احساس آگاه می‌سازد و از آن به‌عنوان نیروی محرکه یاد می‌کند. چگونگی تغییر دادن مسائل منفی و از بین بردن احساسات بد، دیگر مسائلی هستند که برن به آن‌ها پرداخته. او همچنین کلیدهایی برای استفاده از قدرت معرفی کرده و در بخش‌های متعدد کتاب خود، به قدرت شگفت‌آور عشق پرداخته است. او معتقد است هر چه بیشتر به دیگران عشق بورزیم، خود ما نیز عشق بیشتری دریافت خواهیم کرد.

کتاب قدرت اولین بار در سال 2010 و پس از کتاب راز منتشر شد. انتشارات کدیور این کتاب را با ترجمه‌ی خشایار کیافر در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب قدرت مناسب چه کسانی است؟

کتاب قدرت به دوستداران کتب موفقیت و خودسازی توصیه می‌شود.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن نویسنده و تهیه‌کننده‌ی تلویزیون، متولد ملبورن استرالیا می‌باشد که مجله‌ی تایم او را به‌عنوان یکی از صد انسان تأثیرگذار در دنیا معرفی کرده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی آغاز کرد که از میان این برنامه‌ها می‌توان به برنامه‌ی بشقاب‌پرنده‌ها در استرالیا و برترین آگهی‌های بازرگانی دنیا اشاره کرد. او پس از مرگ پدرش بسیار افسرده بود و با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کرد. پس از خواندن کتاب «دانش ثروتمندشدن» اثر والاس دی واتلز که دخترش آن را به او هدیه داد، زندگی‌اش متحول شد و کار روی پروژه‌ی «راز» را آغاز کرد.

فیلم مستند راز در سال 2006 در معرض دید عموم قرار گرفت و دیری نپایید که در هر نقطه از جهان، سخن از راز بود. کتاب راز نیز در همان سال به انتشار رسید و به بیش از پنجاه زبان ترجمه شد و میلیون‌ها نسخه از آن در دنیا به فروش رفت. هرچند عموم مردم استقبال بی‌نظیری از آثار او به جای آوردند، اما بسیاری از متخصصان و همچنین خوانندگان کتاب‌های وی معتقدند که این آثار به جز برای نویسنده و دست‌اندرکاران فیلم راز و آثار متعاقبش، برای کس دیگری ثروت و خوشبختی به همراه نمی‌آورد و انتقادات جدی نسبت به ادعاهای او خصوصاً درباره‌ی مسائل مربوط به علم کوانتوم دارند. از دیگر کتاب‌های راندا برن می‌توان به «قهرمان» و «جادو» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدرت

  • راز همان احساس است. (نویل گودار)
  • نیروهای طبیعی درون ما درمانگر واقعی بیماری‌ها هستند. (بقراط)
  • تهی‌دستی مربوط است به احساس نیازمندی. (رالف والدو امرسون)
  • اینکه این قدرت چه هست را نمی‌توانم بگویم؛ همه‌ی چیزی که می‌دانم این است که وجود دارد. (اکساندر گراهام بل)
  • قدرت برای خوشحالی، برای خوبی، برای هر چیزی که ما در زندگی نیاز داریم، در درون هر یک از ما وجود دارد. قدرت آنجاست- قدرت نامحدود! (رابرت کولیر)

در بخشی از کتاب قدرت می‌خوانیم

همه چیز در کائنات مغناطیسی است و هر چیزی یک بسامد مغناطیسی دارد. احساسات و افکار شما نیز دارای یک بسامد مغناطیسی هستند. احساسات خوب یعنی اینکه شما روی یک بسامد مثبت عشق قرارگرفته‌اید. احساسات منفی یعنی اینکه شما روی یک بسامد منفی قرارگرفته‌اید. هر احساسی که داشته باشید، چه بد باشد و چه خوب، بسامد شما را تعریف می‌کند و مانند آهنربا افراد، پیشامدها و موقعیت‌هایی که روی همان بسامد قرار دارند را جذب می‌کنید.

اگر احساس اشتیاق می‌کنید، بسامد اشتیاق شما، افراد، موقعیت و پیشامدهایی که اشتیاق شما را زیاد می‌کنند، جذب خواهد کرد. اگر شما احساس ترس می‌کنید، بسامد ترس شما، افراد، اتفاقات و موقعیت‌هایی را جذب خواهد کرد که ترس شما را افزایش دهد. شما هرگز در مورد بسامدی که در آن قرار دارید در شک نخواهید بود زیرا این بسامد همیشه دقیقاً همان چیزی است که احساس می‌کنید. شما می‌توانید در هرلحظه بسامد خود را با تغییر احساستان تغییر دهید و همه چیز در اطرافتان تغییر خواهد کرد، زیرا شما در بسامد جدید هستید.

شما می‌توانید هر موقعیتی را در زندگی‌تان به دست آورید و هر نتیجه ممکنی از آن موقعیت می‌تواند اتفاق بیافتد. هر نتیجه‌ای می‌تواند اتفاق بیافتد زیرا شما می‌توانید درباره‌ی آن موقعیت هر احساسی داشته باشید. یک رابطه می‌تواند روی بسامد خوشحالی، لذت، هیجان، رضایت و هر احساس خوبی باشد. همچنین یک رابطه می‌تواند روی بسامد کدورت، ناامیدی، آزار، ناخوشایندی، افسردگی و هر احساس بدی باشد. هر نتیجه‌ای از این رابطه می‌تواند اتفاق بیافتد. احساسی که شما دارید، دقیقاً تعیین می‌کند که برای این رابطه چه اتفاقی خواهد افتاد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
قدرت چیست؟
نیروی عشق
عشق نیرویی است که شما را به حرکت وا می‌دارد
قانون عشق
نیروی جذب کننده‌ی عشق
شما آهنربا هستید
افکار مثبت و منفی
درباره‌ی چیزی که دوست دارید صحبت کنید
نکات قدرت
قدرت احساس
سرشت شما احساس است
احساس شما سوخت شماست
احساس خوب و احساس بد
خوب یعنی خوب
احساس شما نشان می‌دهد که از خود چه منتشر می‌کنید
همه چیز به احساس شما مربوط است
نکات قدرت
بسامد احساسات
اگر بتوانید حسش کنید دریافتش می‌کنید
خلبان خودکار احساساتتان را خاموش کنید
نیروی عشق بهانه پذیر نیست
هر چیز کوچکی به‌حساب می‌آید
نقطه سرازیری
نکات قدرت
قدرت و آفرینش
ابراز کن - دریافت کن
قوه تخیل
نکات قدرت
احساس کردن آفرینش است
زمینه‌های احساس
نقطه‌ی آفرینش
چطور چیزی منفی را تغییر دهیم
چگونه احساسات بد را از بین ببریم
در مقابل احساس بد مقاومت نکنید
نکات قدرت
زندگی از شما پیروی می‌کند
چیزهایی که دوست دارید را انتخاب کنید
قانون شخص- شما
برای قانون جذب فقط بله وجود دارد
زندگی شما- داستان شما
دنیای حقیقی
داستان واقعی
نکات قدرت
کلید قدرت
کلید عشق
عشق یک هوشیاری است
چطور ذهنتان را روی عشق متمرکز نگه دارید
کلید سپاسگزاری
سپاسگزاری، افزایش دهنده‌ی بزرگ
سپاسگزاری پلی است به سوی عشق
کلید بازی
چگونه بازی کنیم
نکات قدرت
کلید عشق
کلید سپاسگزاری
کلید بازی
پول و قدرت
عشق قدرت را می‌چسباند
چطور احساس خود را به پول تغییر دهید
هر فرصتی را برای بازی کردن بقاپید
به پول بله بگویید
حرفه و تجارت
عشق راه‌های نامحدودی دارد تا دریافت کنید
قوانین عشق
نکات قدرت
قدرت و روابط
هر چیزی که به دیگران می‌دهید، به خودتان می‌دهید
به شخص مقابل بستگی ندارد
عشق یعنی آزادی
راز روابط
مربیان احساس
قانون جذب یک تجارت چسبنده است
غیبت کردن نیز چسبنده است
واکنش شما آن را انتخاب می‌کند
نیروی عشق یک سپر است
عشق نیرویی است که به همه چیز متصل می‌شود
نکات قدرت
قدرت و سلامت
چه چیزی را باور دارید؟
دنیای درون بدن شما
قدرت قلب شما
چطور از قدرت عشق برای سلامت کامل استفاده کنیم؟
زیبایی از عشق بیرون می‌آید
شما در واقع همان سنی هستید که احساس می‌کنید
عشق حقیقت است
عشق در پشت هر معجزه‌ای هست
نکات قدرت
قدرت و شما
فیلم زندگی‌تان را تماشا کنید
نمادهای سری شما
زندگی جادویی است
عشق برای شما همه کار می‌کند
چه تفاوتی ایجاد می‌کند؟
شما به زندگی معنا می‌دهید
عشق قدرت جهان است
نکات قدرت
قدرت و زندگی
برای عشق زندگی
هدف زندگی شما
نکات قدرت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت
نویسنده
مترجمسید خشایار کیافر
ناشر چاپیانتشارات کدیور
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-8141-58-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت

علی بیات
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب با اشاره به میزان توانایی انسان در انجام کلیه امورات زندگی شخصی، کار، موفقیت‌های روز افزون و تصمیم دریاری هم نوعان خود باب یک زندگی ایده آل و رسیدن به خواسته‌های هدفمند او را بازگو می‌کند و توجه به راهکارهای ارائه شده در این کتاب زمینه ظهور و بروز خواسته‌های انسان را محقق خواهد کرد. من به دوستان خود مطالعه این کتاب ارزشمند را نوصیه نمودم.
Sajjad
۱۴۰۳/۱/۲۳
عالیه این کتاب فقط کافیه بهش عمل کنید اون موقع واقعا زندگیتون دگرگون میشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قدرت

برای دریافت کتاب قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.