معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین

عکس جلد کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین

کتاب قصه های پریان: پرداخت بهای سنگین اثری‌ست جذاب که داستان یک پری بدجنس را روایت می‌کند؛ بله، گاهی پری‌ها هم بدجنس می‌شوند! یک پری با قلبی تاریک از سرزمین پریان بیرون رانده شده و مصمم به انتقام گرفتن است. آیا او بهای سنگینی برای اعمال بد خود خواهد پرداخت؟ این داستان یکی از جلدهای مجموعه داستان کودک قصه‌های پریان است و به مفهوم طمع و آز می‌پردازد.

درباره مجموعه کتاب قصه‌های پریان:

مجموعه کتاب قصه‌های پریان داستان‌هایی کودکانه به قلم جمعی از نویسندگان اوم بوک است. این اثر با تصویرگری فوق‌العاده در قالب داستان‌هایی تخیلی عمیق‌ترین مفاهیم انسانی را برای کودکان ترسیم می‌کند. در هر قصه با پری‌های مهربانی همراه می‌شویم که در سرزمین پریان ساکن هستند و به هرکسی که به یاری آن‌ها نیاز داشته باشد، کمک می‌کنند. در دل هر قصه، پیام آموزشی خاصی همچون شجاعت، طمع نکردن، یاری رساندن به دیگری و... نهفته است.

کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 10 سال می‌توانند از کتاب قصه های پریان: پرداخت بهای سنگین (Fairy Stories: a Heavy Price to Pay) بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین می‌خوانیم:

پادشاه خندید. پری بدجنس که گیج شده بود، پیش اژدها برگشت و اکسیر شادمانی را به او داد.

اژدها با ناراحتی گل سوسن را به پری بدجنس داد و گفت: «بهای سنگینی برای این اکسیر شادمانی می‌پردازم.» ناگهان پری بدجنس نصیحت جادوگر را به یاد آورد و متوجه اشتباه خودش شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین
نویسنده
مترجمزهرا آزاد
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-7805-08-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین

برای دریافت کتاب قصه‌های پریان: پرداخت بهای سنگین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.