معرفی و دانلود کتاب قصه‌های پولساز: داستان گویی برگ برنده کسب و کار

عکس جلد کتاب قصه‌های پولساز: داستان گویی برگ برنده کسب و کار
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پولساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌های پولساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌های پولساز: داستان گویی برگ برنده کسب و کار

کیندرا هال در کتاب قصه‌های پولساز که یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال است، شما را از اهمیت داستان‌سرایی در کسب‌وکارتان آگاه می‌سازد و شیوه‌های اثرگذاری بر مشتری را از طریق قصه‌گویی برایتان آشکار می‌کند.

درباره‌ی کتاب قصه‌های پولساز:

همه‌ی ما از دوران کودکی علاقه‌مند به قصه گفتن و قصه شنیدن بوده‌ایم، اما هرگز توجه نکرده‌ایم که داستان‌سرایی کاربردی بسیار فراتر از سرگرم کردن افراد دارد! بله واقعیت همین است: قصه‌ها کارکردهایی به مراتب بیشتر از سرگرمی دارند؛ در واقع حتی می‌توان گفت که سرگرمی آخرین و جزئی‌ترین کاربردی‌ست که قصه به انسان‌ها ارائه می‌دهد.

پژوهشگران رشته‌هایی همچون روانشناسی و علوم رفتاری، این روزها مطمئن شده‌اند که هیچ‌چیزی جز داستان‌سرایی بر مغز و روان انسان‌ها اثر نمی‌گذارد؛ انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند که همواره در طول زندگی خود با افراد زیادی ارتباط برقرار می‌کنند و لذت می‌برند، داستان‌ها هم صورت ساختاریافته‌ای از ارتباطات می‌باشند.

چه موافق باشیم چه نباشیم، بسیار از باورها و عملکردهای ما مطابق داستان‌هایی که از کودکی شنیده‌ایم و دوستشان داشته‌ایم، و یا مهم‌تر از آن، داستان‌هایی که در ذهنمان ساخته‌ایم شکل گرفته است. کیندرا هال در کتاب قصه‌های پولساز (Stories that stick) از این حقیقت در راستای ارائه‌ی راهکارهایی جهت موفقیت در کسب و کار نیز بهره برده است.

همواره شنیده‌اید که قصه‌ها، جدیدترین و بهترین ابزار موفقیت در کسب‌و‌کار محسوب می‌شوند که قدرت انجام هر کاری را نیز دارند؛ از کمک به رهبران برای داشتن ارتباطی بهتر با کارکنان گرفته تا ایجاد انگیزه در تیم‌های فروش، جذب مشتریان بیشتر و دور کردن رقبا! در عصر حاضر بیشتر کسب و کارها در شرایطی قرار گرفته‌اند که رقبا می‌توانند بدون هیچگونه زحمتی ایده‌ها و خلاقیتشان را کپی کنند و وارد بازار نمایند. بنابراین در چنین شرایطی الزامی‌ست که بدانیم چگونه می‌توان توجه مشتریان را جلب نمود تا محصولاتمان در ذهنشان ماندگار شوند.

هال در این کتاب به شما ثابت می‌کند که پیشرفت و موفقیت افراد در زمینه‌ی فروش و مذاکره، صددرصد به این بستگی دارد که در قصه گفتن چقدر مهارت دارند! در واقع مهارت شما در داستان‌سرایی، ضامن فروش بالای محصولاتتان است. شاید از خود بپرسید این حرف دقیقا چه معنایی دارد؟ کیندرا هال در اثر حاضر به این سوال پاسخ می‌دهد.

جنس رقابت در عصر جدید همواره به معنای جنس ارائه کیفیت بهتر نیست. برنده‌ها افرادی هستند که با شرح داستان‌هایی صحیح، زاویه دید تازه‌ایی ارائه می‌دهند که باعث لذت بردن مخاطب می‌شود. با مطالعه‌ی این کتاب با همه‌ی ارکان سازنده‌ی یک کسب‌وکار موفق آشنا خواهید شد.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌های پولساز:

- کیندرا هال، در کتاب خود، قصه‌سرایی را برای همه آسان کرده است. مجبور نیستید نویسنده‌ای عالی باشید تا قصه‌هایی فوق‌العاده تعریف کنید؛ فقط باید بدانید چطور قصه‌هایی بگویید که می‌چسبند! (اسکات استراتن، نویسنده‌ و سخنران/ قصه‌گوی تالار مشاهیر)

- هال قدرت قصه‌سرایی فوق‌العاده‌ای دارد. اگر می‌خواهید برای مشتریان و تیم خود الهام‌بخش باشید، رؤیایی خلق کنید که به دل مخاطبان‌تان بنشیند و بازاریابی خود را بهتر کنید، مطالعه‌ی این کتاب برایتان ضروری‌ست. (راند فیشکین، مؤسس اسپارکتورو)

- صمیمی، تأثیرگذار و قدرتمند... به‌ شدت پیشنهاد می‌شود! (جی بیر، مؤسس کانوینس اند کانورت، نویسنده‌ی مشترک ماشه‌ی گفت‌وگو)

کتاب قصه‌های پولساز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کسب و کارتان به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گیرد، همین حالا این کتاب را مطالعه کنید!

با کیندرا هال بیشتر آشنا شویم:

او بیش از هر چیز یک قصه‌گو و قصه‌شناس است، و عمده‌ی فعالیت‌هایش نیز در همین رابطه است. هال مدیر شرکتی به نام Steller Collective است که در زمینه‌ی کاربردهای استراتژیک قصه‌گویی در حیطه‌های گوناگون کاری تحقیق می‌کند. آخرین آثار کیندار هال (Kindra Hall) را می‌توان در Inc.com و Entrepreneur.c و به عنوان سردبیر مجله SUCCESS مشاهده کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب قصه‌های پولساز:

- کوتاه‌ترین فاصله بین بشر و حقیقت یک قصه است. (آنتونی دوملو)
- نفوذ در سیستم عصبی از طریق داستان به منظور جذب، اثرگذاری و ایجاد تحول داستان، زبان مغز است. (‌لیزا کرون)
- قدرت داستان‌گویی دقیقاً این است: پر کردن شکاف‌ها درست در جایی که اوضاع فروپاشیده است. (پائولو کوئلیو)

در بخشی از کتاب قصه‌های پولساز می‌خوانیم:

مادربزرگ پدری‌ام طرفدار پروپاقرص ورزش بود. حتی وقتی حافظه‌اش ضعیف شده بود می‌توانست اسم و ملیت همه بازیکنان هر دو تیم مینه‌سوتا توئینز و مینه‌سوتا وایکینگز را به یاد بیاورد. در آخر ضعف حافظه‌اش به حدی شده بود که نوه‌هایش را به‌سختی می‌شناخت اما هنوز می‌توانست بازیکنی را از شکل راه رفتنش روی زمین تشخیص دهد.

یکشنبه‌هایی که با مادربزرگم بودم آغاز آشنایی من با فوتبال آمریکایی بود. سال‌ها بعد، وقتی من و مایکل با هم قرار می‌گذاشتیم، او هم ترجیح می‌داد یکشنبه‌ها روی مبل لم بدهد و فوتبال ببیند. برای اینکه جلوی غر زدنم به فوتبال تماشا کردنش را بگیرد، شروع می‌کرد به گفتن داستان‌هایی دربارۀ همان بازی؛ داستان معاملات پشت پرده، کینه‌ها، خیانت‌ها و تضعیف کردن‌ روحیه‌ها. به محض اینکه داستان را می‌فهمیدم، دیگر هیچ‌کس نمی‌توانست من را از پای تلویزیون بلند کند. باور کنید حتی گاهی خود مایکل هم نمی‌توانست این کار را بکند. طبیعتاً فقط بعضی از لحظات بازی داد زدن را می‌طلبد، نه کل بازی. ولی من دائم در حال داد زدن بودم «حقت همینه، تونی رومو، به‌خاطر‌ اینکه جسیکا سیمپسون رو رها کردی!، سینتز؟! سینتز؟! این دیگه چه اسمیه؟! فکر کنم به‌خاطر‌ ضربه‌ای که به فاور زدی می‌ری جهنم.» حتی صدایم را از دست می‌دادم و در مسابقات سوپر بول چهل‌وسه، موقع بازی کاردینالز و استیلرز نزدیک بود دعوا کنم.

چه بگویم؟ من به‌راحتی از باخت تیمی ناراحت یا از پیروزی‌اش غرق شادی می‌شوم. البته فقط من این‌طور نیستم. در مسابقات سوپر بول بسیاری از مردم درگیر داستان می‌شوند و اگر اهل شرط‌بندی باشید، این داستان شکل دیگری هم خواهد داشت.

سوپر بول 2014 بین سیاتل سی‌هاکس و دنور برانکوز، برای آن‌هایی که شرط‌بندی می‌کنند، بازی سختی بود. دوسوم آن‌ها روی تیم برانکوز شرط بسته بودند؛ انتخاب اشتباهی که برایشان گران تمام شد. بدترین روز آن‌ها در تاریخ سوپر بول رقم خورد؛ سیاتل تیم دنور را در هم کوبید و طی بزرگ‌ترین اتفاق غیرمنتظره تاریخ بازی‌ها، قهرمانی سوپر بول چهل‌وهشت را از آن خود کرد. در این بین دنور هم رکورد زد و تنها تیمی شد که طی سه دهه گذشته کمتر از ده امتیاز در سوپر بول به ‌دست آورد. وای.

این بازی برای بیشتر شرط‌بندهای ‌آمریکا یک فاجعه بود. درحالی‌که کارشناسان شرط‌بندی در این بازی اشتباه کردند، اما یک نفر توانست پیش‌بینی‌ای ‌کند که دقیقاً درست از آب درآمد: او به‌ درستی پیش‌بینی کرد که کدام تبلیغ محبوب‌ترین تبلیغ رسانه‌ای 2014 خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه: اسلوونی، جی‌اف‌کی، و داستان ربوده شدن همسرم
بخش اول: قدرت تسخیرکننده داستان‌گویی
فصل اول: فاصله‌های کسب‌وکار و پل‌هایی که این فاصله‌ها را پر می‌کنند (و آن‌ها که پر نمی‌کنند)
فصل دوم: داستان مغز
فصل سوم: چه عاملی به داستان کیفیت می‌بخشد؟
بخش دوم: چهار داستان ضروری داستان‌هایی که هر کسب‌وکاری باید بگوید
فصل چهارم: داستان ارزش
فصل پنجم: داستان بنیان‌گذار
فصل ششم: داستان هدف
فصل هفتم: داستان مشتری
بخش سوم: داستان خودتان را خلق کنید یافتن، پرداختن و روایت کردن داستان
فصل هشتم: یافتن داستان
فصل نهم: خلق ماهرانه داستان
فصل دهم: داستان خودتان را روایت کنید
نتیجه‌گیری
ضمیمه: راهنمای چهار داستان
سپاسگزاری
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌های پولساز: داستان گویی برگ برنده کسب و کار
نویسنده
مترجممریم شبیری
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات284
زبانفارسی
شابک978-964-468-914-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌های پولساز

Saeid Moghaddam
۱۴۰۱/۴/۱۶
نکات ریز و کاربردی ریز و مهمی داره که اگه استفاده بشه عالی میشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌های پولساز

برای دریافت کتاب قصه‌های پولساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.