معرفی و دانلود کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر

عکس جلد کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر

کیت دی کامیلو در کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر، قصه‌ی مردی را به تصویر می‌کشد که همه‌ی تلاشش را می‌کند تا به آرزویش دست یابد. او می‌خواهد به یک گاوچران ماهر تبدیل شود تا بتواند در دهکده‌اش عدالت را برقرار کند. این کتاب نامزد دو جایزه‌ی ادبی شده است.

درباره‌ی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر:

جناب نینکر در سینما مشغول به فعالیت است اما آرزوی دیگری در سر می‌پروراند: رویای گاوچران شدن! او برای رسیدن به خواسته‌اش کلاه، کمند و چکمه‌ی گاوچرانی تهیه کرده و خود را برای ایجاد عدالت آماده کرده است! با این حال هنوز چیزی کم دارد: اسب؛ او به اسبی به نام مِی‌بِلین علاقه‌مند می‌شود، اسب نیز آقای نینکر را خیلی دوست دارد.

می‌بلین از اینکه دیگران از او تعریف و تمجید کنند، بسیار خوشش می‌آید و عاشق اسپاگتی و خوراکی‌های شیرین است. علاوه بر این، او جزء اسب‌هایی به شمار می‌رود که بسیار زود تنهایی را احساس می‌کند. با این حال زمانی که آقای نینکر این خصوصیت آخر را از یاد می‌برد، اتفاق عجیبی روی می‌دهد...

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان کودک قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو

مجموعه‌ای از داستان‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده که توسط کیت دی کامیلو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز به تالیف درآمده‌اند! مجموعه‌ی قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو (Tales from Deckawoo Drive) به روایت ماجراهایی می‌گذرد که ساکنان یک شهر پشت سر می‌گذارند. هر جلد داستان مستقلی از دیگر کتاب‌ها دارد با این حال گاه با شخصیت‌هایی آشنا دوباره دیدار می‌کنیم. استقلال ماجراهای هر قصه همزمان با وجود اشتراکات بسیار، لذت مضاعفی به مطالعه‌ی مجموعه می‌بخشد. همچنین مهارتی که کامیلو در خلق طنز منحصربه‌فرد هر شخصیت نشان داده ستودنی است و می‌تواند حتی جدی‌ترین خوانندگان را نیز بخنداند!

تاکنون هفت جلد از مجموعه‌ی قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو به چاپ رسیده که چهار جلد آن توسط انتشارات پرتقال به زبان فارسی برگردانده و منتشر شده‌اند:

  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر
  • قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 2: راکن را بگیر خانم پوله
  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی‌نی لینکلن؟
  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن
  • Stella Endicott and the Anything-Is-Possible Poem
  • Franklin Endicott and the Third Key
  • Mercy Watson Is Missing!

افتخارات کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر:

- نامزد جایزه انتخاب خوانندگان جوان پنسیلوانیا در سال 2016
- نامزد جایزه کتاب مینه سوتا برای ادبیات نوجوانان سال 2015

نکوداشت‌های کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر:

- استفاده دی کامیلو از زبان مبتکرانه و رنگارنگ و تصاویر گواش ون دوسن، آن را به یک داستان اثربخش تبدیل می‌کند. (Booklist)

- تصاویر کارتونی سیاه و سفید ون دوسن طنزی دل‌انگیز ارائه می‌دهد که این کتاب را به انتخاب خوبی برای خوانندگان تبدیل می‌کند. شخصیت‌پردازی این داستان پرسرعت مطمئناً خوشایند خواهد بود. (School Library Journal)

- شخصیت‌های عجیب و غریب دی کامیلو با احساسات لطیف خود صحبت می‌کنند و کلمات جذابی را به کار می‌برند. این‌ها در کنار تصاویر ون دوسن، یک معصومیت شیرینی به آنان بخشیده است. (Kirkus Reviews)

- دی کامیلو بدون زحمت به ریتم‌های زیبای دنیای Mercy (شخصیت داستانی) بازمی‌گردد و هر فصل را با شعور، گرما و خوش‌قلبی روایت می‌کند. ون دوسن نیز متن را قدم به قدم مطابقت می‌دهد و آثار هنری کاریکاتور شده و جذابی را ارائه می‌دهد. (Publishers Weekly)

- دی کامیلو زمانی که به ارتباط خوب و بد میان انسان و حیوان می‌پردازد، همیشه در بهترین حالت خود است و ون دوسن دقیقاً می‌داند که بهتر است لروی را چگونه به ما نشان دهد. (The New York Times Book Review)

کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر (Leroy Ninker saddles up) برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان دوست‌داستنی برای کودکان 7 تا 12 سال بسیار جذاب و شیرین خواهد بود.

با کیت دی کامیلو (Kate DiCamillo) بیشتر آشنا شویم:

او در 25 مارس سال 1964 در فیلادلفیا متولد شد و دوران کودکی و نوجوانی خود را در کلرمونت فلوریدا گذراند. کیت دی کامیلو که دوست دارد به عنوان یک قصه‌گو شناخته شود، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان داستان می‌نویسد. اغلب آثار او همچون ببر خیزان، جوایز بسیاری را به دست آورده است و از سومین رمانش به نام افسانه دسپراکس انیمیشنی به همین نام ساخته شده است.

او در سال‌های 2014 و 2015 به عنوان سفیر ملی ادبیات جوانان فعالیت داشته است. اولین رمان دی کامیلو به طرز شگفت‌انگیزی به اثری پرفروش تبدیل شد و افتخار نیوبری را کسب کرد. دومین رمانش به عنوان نامزد نهایی جایزه ملی انتخاب شد و آخرین رمان او به نام فلورا و اولیس مدال نیوبری در سال 2014 را از آنِ خود کرد.

در بخشی از کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر می‌خوانیم:

لروی گفت: «بله؛ اما اول باید ازش تعریف کنی. می‌دانی چطور باید از اسب‌ها تعریف کنی؟»

دختر گفت: «البته که می‌دانم.» دختر دستش را روی بینی می‌بلین گذاشت؛ به چشم‌های می‌بلین زل زد و گفت: «تو خیلی خوشگل هستی. تو خوشگل‌ترین اسبی هستی که تا حالا دیده‌ام، البته من تا حالا اسب ندیده‌ام؛ راستی، چه سم‌های قشنگی داری.»

می‌بلین گوش‌هایش را تکان‌تکان داد و از خوشحالی صدایی از خودش در آورد.

پسری فریاد زد: «استلا، استلا مواظب باش. اسب‌ها می‌توانند خیلی خطرناک باشند. اگر حواست نباشد، ممکن است یک‌دفعه با پاهای عقبی‌شان لگد بزنند.»

استلا به لروی گفت: «برادرم فرانک است. او همیشه نگران است.»

می‌بلین سرش را بلند کرد و بو کشید و پرسشگرانه شیهه‌ای کشید.

استلا به می‌بلین گفت: «این بوی نان برشته است. خانم واتسون هر روز صبح نان برشته درست می‌کند. تا حالا نان برشته‌ی کره‌ای خوردی؟ خیلی خوشمزه است.»

لروی نینکر گفت: «صبر کن ببینم، این‌جا خیابان دیکاوو نیست؟»

استلا گفت: «چرا، خیابان دیکاوو است.»

لروی گفت: «من قبلاً این‌جا آمده‌ام.»

تا لروی این جمله را گفت، زنی از ورودی خانه‌ی کناری بیرون آمد که چاقوی کره‌خوری توی دستش بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر
نویسنده
مترجمهادی معتمدنیا
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-462-463-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر

برای دریافت کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.