معرفی و دانلود کتاب راه خانه لوئیزیانا

عکس جلد کتاب راه خانه لوئیزیانا
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه خانه لوئیزیانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه خانه لوئیزیانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه خانه لوئیزیانا

کتاب راه خانه لوئیزیانا به قلم کیت دی کامیلو، داستان رازآلود و هیجان‌انگیز دختر 12 ساله‌ای را به تصویر می‌کشد که با زبان خودش ماجرای ناپدید شدنش را تعریف می‌کند. این رمان خواندنی نامزد جایزه‌ی بهترین اثر داستانی گودریدز در ادبیات نوجوان شده است.

درباره‌ی کتاب راه خانه لوییزیانا (Louisiana's Way Home):

روزی لوئیزیانا و مادربزرگش به صورت ناگهانی و با عجله خانه‌شان را ترک می‌کنند و پس از رخ دادن حوادثی غیرمنتظره در مکانی به نام «متل شب خوب با خواب خوب» اسکان پیدا می‌کنند. 2 روز پس از اقامتشان لوییزیانا می‌فهمد که مادربزرگش او را ترک کرده و تنها نامه‌ای برایش به جا گذاشته است.

مادربزرگ در آن نامه می‌گوید که برای از بین بردن نفرین جدایی که پدر شعبده بازش آن را گرفته بود نزد جن نبراسکا رفته است. البته در آن نامه‌ی عجیب رازی هم در مورد گذشته‌ی لوییزیانا نهفته است؛ رازی که هیچکس از آن خبر ندارد. دخترک در این داستان می‌گوید: می‌خواهم همه چیز را بنویسم و تعریف کنم تا اگر روزی کسی به ستاره‌ها نگاه کرد و گفت خدایا یعنی چه اتفاقی برای لوییزیانا افتاده است پاسخی برای سوالش داشته باشد.

افتخارات کتاب راه خانه لوئیزیانا:

- نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب داستانی گودریدز در ادبیات نوجوان
- برنده جایزه جایزه Whippoorwill (2019)

نکوداشت‌های کتاب راه خانه لوئیزیانا:

- این کتاب درک عمیقی از احساسات کودکان و نوجوانان را نشان می‌دهد. (هفته نامه ناشران)

- دی کامیلو در این رمان فریبنده و عمیقا متحرک، برخی از مهم‌ترین سوالات زندگی را بررسی می‌کند: خانه چیست؟ خانواده چیست؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که ما چه نوع آدمی باشیم؟ (ستاره تریبون)

- دی کامیلو قادر است به موضوعات پیچیده به روشی در دسترس و در نهایت امیدوار کننده بپردازد. هرگز غم و اندوه بدون راحتی و ترس بدون دلداری وجود ندارد. این کتاب به صورت متفکرانه نوشته شده و جایگاه بالایی در میان دیگر رمان‌های محبوب دی کامیلو دارد. (مجله کتابخانه مدرسه - مرور ستاره دار)

کتاب راه خانه لوییزیانا برای چه کسانی مناسب است؟

داستان‌ها نقش مهمی در رشد و پیشرفت کودکان و نوجوانان دارند. این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌های معمایی و رازآلود علاقه دارند، گزینه‌ی مناسبی است.

با کیت دی کامیلو بیشتر آشنا شویم:

او در 25 مارس سال 1964 در فیلادلفیا متولد شده و بیشتر آثارش از جمله ببر خیزان، جوایز گوناگونی را کسب کرده‌اند. از روی سومین رمان کیت دی کامیلو (Kate DiCamillo) انیمیشنی به نام دسپراکس ساخته شده است. وی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان داستان می‌نویسد.

در بخشی از کتاب راه خانه لوییزیانا می‌خوانیم:

مرد پشت پیشخوان روی یک صندلی نشسته بود که چرخ داشت و وقتی که من را دید، با صندلی‌اش از پشت پیشخوان بیرون آمد و درست مثل یک عنکبوت پاهایش را عقب و جلو می‌برد. هنگامی که با صندلی‌اش به سمت من می‌آمد، چرخ‌های آن صدای غیژغیژ بلندی می‌داد.

گفتم: «احوال شما؟» و بعد لبخند زدم و تمام دندان‌هایم را نشان دادم. «مامان ‌بزرگم بیرون داره بنزین می‌زنه».
آن مرد سرش را برگرداند و به مامان‌بزرگ و جورج لاترل نگاه کرد و سپس دوباره به من نگاه کرد.
گفت: «باشه».
بیشتر به چهره او دقت کردم.
موی زیادی درون بینی او بود.
گفتم: «این بسته‌های بادام ‌زمینی چند هستند؟»
این جمله را در حالی گفتم که هیچ پولی در جیبم نداشتم. مامان‌ بزرگ همیشه می‌گفت: «قیمت را به شکلی بپرس که انگار قصد خرید آن جنس را داری».
مرد جواب من را نداد.
گفتم: «شما ویک هستید؟»
«ممکنه».
«من لوئیزیانا الفانت هستم».
او گفت: «باشه».
او یک دستمال لکه‌دار زرد رنگ را از جیبش درآورد و با آن پیشانی‌اش را پاک کرد. دستان او به خاطر روغن و گریس کاملاً سیاه شده بود.
من گفتم: «من رو مجبور کردند که خونه‌ام رو ترک کنم».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه خانه لوئیزیانا
نویسنده
مترجمامیر حیدری باطنی، ناصر جنانی
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-255322-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه خانه لوئیزیانا

Nooshin Raeisi
۱۴۰۱/۱/۳۰
به نظر من کتاب جالبی نبود و من از خواندنش لذت نبردم. کتابی نیست که به دیگران پیشنهاد کنم مطالعه‌اش کنند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راه خانه لوئیزیانا

برای دریافت کتاب راه خانه لوئیزیانا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.