معرفی و دانلود کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن

عکس جلد کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن

کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن اثری دیگر از کیت دی کامیلو،‌ نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و فینالیست جایزه‌ی کتاب ملی است. او در این اثر به سراغ یوجینای جدی رفته که از اتلاف وقت متنفر است اما هدیه‌ای غافلگیرکننده نگاهش را نسبت به دنیا تغییر می‌دهد... .

درباره‌ی کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن

یوجینا لینکلن یک فرد اهل عمل است که هیچ زمانی برای تلف کردن ندارد. او از کارهای بیهوده مثل رفتن به شهربازی یا تماشای تلویزیون خوشش نمی‌آید و دیگران را برای اینکه کارهای بی‌فایده انجام می‌دهند سرزنش می‌کند. بله، او واقعا آدم سرسخت و محکمی است. یوجینا حتی بعد از اینکه آکاردئونی زیبا مقابل خانه‌اش ظاهر می‌شود، تصمیم می‌گیرد کاری به کار ساز نداشته باشد و وانمود می‌کند انگار هیچ هدیه‌ای دریافت نکرده است.

نقش اول کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن (Eugenia Lincoln and the Unexpected Package) هیچ علاقه‌ای به صرف وقت با موسیقی ندارد. او ابتدا نسبت به آکاردئون بی‌تفاوت بود اما وقتی حضور ساز بیش از حد اذیتش کرد، آستین‌ها را بالا زد تا هر جور شده خودش را از دیدن آن راحت کند: فروختن ساز، نابودی، واگذاری،‌ بخشش و .... . اما همه‌ی نقشه‌های او با شکست مواجه می‌شوند. یوجینا که از این وضع خسته شده فکر می‌کند شاید کمی اتلاف وقت آنقدرها هم چیز بدی نباشد و تمرین موسیقی را شروع می‌کند، اما با نتیجه‌ی تصمیمش کاملا غافلگیر می‌شود!

شایان ذکر است اثر جذاب پیش‌رو توسط هادی متعمدنیا به فارسی ترجمه شده و می‌تواند علاوه بر ایجاد لحظاتی پرنشاط، درس‌هایی عمیق درباره‌ی چیستی زندگی نیز به شما هدیه دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ داستان کودک قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو

مجموعه‌ای از داستان‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده که توسط کیت دی کامیلو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز به تالیف درآمده‌اند! مجموعه‌ی قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو (Tales from Deckawoo Drive) به روایت ماجراهایی می‌گذرد که ساکنان یک شهر پشت سر می‌گذارند. هر جلد داستان مستقلی از دیگر کتاب‌ها دارد با این حال گاه با شخصیت‌هایی آشنا دوباره دیدار می‌کنیم. استقلال ماجراهای هر قصه همزمان با وجود اشتراکات بسیار، لذت مضاعفی به مطالعه‌ی مجموعه می‌بخشد. همچنین مهارتی که کامیلو در خلق طنز منحصربه‌فرد هر شخصیت نشان داده ستودنی است و می‌تواند حتی جدی‌ترین خوانندگان را نیز بخنداند!

تاکنون هفت جلد از مجموعه‌ی قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو به چاپ رسیده که چهار جلد آن توسط انتشارات پرتقال به زبان فارسی برگردانده و منتشر شده‌اند:

  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر
  • قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 2: راکن را بگیر خانم پوله
  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی‌نی لینکلن؟
  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن
  • Stella Endicott and the Anything-Is-Possible Poem
  • Franklin Endicott and the Third Key
  • Mercy Watson Is Missing!

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن

  • اثری که نمی‌توان به سادگی از کنارش گذشت. (نشریه‌ی اسکول لایبرری)

  • خودتان را برای ماجرای سرگرم‌کننده و جذاب دیگری از جاده‌ی دیکاوو آماده کنید! (برررسی‌های کراکوس)

  • خوانندگان جلدهای قبلی از تغییرات یوجینا و رستگاری نسبی‌اش غافلگیر خواهند شد. پس اگر بعد از خواندن جلد قبل احساس یا فکر بدی نسبت به یوجینا پیدا کرده‌اید این داستان را از دست ندهید! (بوک لیست)

کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 7 تا 12 سال مخاطب این داستان آموزنده و طنزآمیز هستند؛ اما سایر گروه‌های سنی نیز از مطالعه‌ی آن لذت خواهند برد.

با کیت دی کامیلو بیشتر آشنا شویم

کیت دی کامیلو (Kate DiCamillo) یکی از درخشان‌ترین نویسندگان آمریکایی به‌شمار می‌رود تاکنون دو مرتبه مدال نیوبری را از آن خود کرده است. عناوینی همچون نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، فینالیست جایزه‌ی کتاب ملی و برگزید‌ه‌ی عنوان سفیر ملی ادبیات کودک و نوجوان بخشی از افتخارات او هستند. آثار این نویسنده، تا امروز بیش از چهل میلیون نسخه در جهان به‌فروش رسیده است.

در بخشی از کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن می‌خوانیم

یوجینیا گفت: «لطفاً می‌شود این‌قدر درباره‌ی آکاردئون و شور و شعف حرف نزنی. به‌هیچ‌وجه دلم نمی‌خواهد آکاردئون زدن را یاد بگیرم.»

نی‌نی آهی کشید.

یوجینیا ادامه داد: «محض رضای خدا چرا یک کار مفید انجام نمی‌دهی نی‌نی؟ برو خانه‌ی واتسون‌ها و بگو بیایند مرسی را از خانه‌ی من ببرند. من هم توی این فاصله به روزنامه‌ی گیزفورد زنگ می‌زنم.»

نی‌نی گفت: «چشم خواهر.» و دوباره آه کشید.

یوجینیا رفت به آشپزخانه و شماره گرفت.

«عصر به‌خیر، می‌خواستم در ستون آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده در بخش وسایل فروشی، یک آگهی بدهم. بله، بله. ممنون. می‌خواهم توی روزنامه بنویسید: فروشی، آکاردئون نو، دست‌نخورده. با قیمت مناسب. برای خرید به خیابان دیکاوو پلاک پنجاه‌ و دو مراجعه کنید.»

یوجینیا حس بهتری داشت. تصمیم درستی گرفته بود. کارهای لازم را انجام داده بود. به‌زودی از شر آکاردئون و دکمه‌های براقش خلاص می‌شد؛ درس خوبی برای کسانی بود که چنین بسته‌ی غیرمنتظره‌ای را برایش فرستاده بودند. (حالا هرکس که می‌خواست باشد.)

یوجینیا به اتاق نشیمن برگشت. فرانک داشت جلد و _ ه دانشنامه را می‌خواند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن
نویسنده
مترجمهادی معتمدنیا
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-600-462-570-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن

برای دریافت کتاب قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.