معرفی و دانلود کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟

عکس جلد کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟

چه اتفاقی می‌افتد اگر به حرف خواهر یا برادر بزرگترتان گوش ندهید؟ کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ قصه‌ی دختری را روایت می‌کند که همیشه مطیع خواهرش بوده اما یک روز تصمیم می‌گیرد او را ترک کرده و راهی سفر شود... . این اثر طنز نوشته‌ی کیت دی کامیلو، نویسنده‌ی پرفروش و برنده‌ مدال نیوبری است.

درباره‌ی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟

کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ (Where are you going, Baby Lincoln?) ماجرای دو خواهر را روایت می‌کند که رابطه‌شان مثل همه‌ی برادر/خواهرهای دنیاست. دختر بزرگتر یعنی یوجینا خیلی دوست دارد به بقیه بگوید چه کاری انجام دهند و بچه‌ی کوچک‌تر یعنی نی نی لینکلن جواب می‌دهد: «چشم.» اما طاقت نی نی یک روز طاق می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به سفری غیرمنتظره برود با اینکه تا حالا بدون باید و نبایدهای خواهر بزرگترش هیچ کاری را انجام نداده است.

درواقع نی نی لینکلن نمی‌داند چه وسیله‌ای را بردارد یا حتی به کجا برود! تنها چیزی که می‌داند علاقه‌اش به سفر در جاده‌هاست و از این بابت ذوق‌زده است. اما مدتی که می‌گذرد نگرانی‌ها سراغش می‌آیند: چه اتفاقی می‌افتد اگر کسی به او حمله کند؟ ممکن است هرگز به خانه برنگردد؟ آیا او رابطه‌اش با یوجینا، خواهر بزرگتر را برای همیشه از دست داده است؟ برای فهمیدن پایان ماجرا شما را به مطالعه‌ی کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ با ترجمه‌ی هادی معتمدنیا دعوت می‌کنیم. این اثر خواندنی را نشر پرتقال در اختیارتان قرار داده و از خواندن آن لذت خواهید برد.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان کودک قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو

مجموعه‌ای از داستان‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده که توسط کیت دی کامیلو، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز به تالیف درآمده‌اند! مجموعه‌ی قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو (Tales from Deckawoo Drive) به روایت ماجراهایی می‌گذرد که ساکنان یک شهر پشت سر می‌گذارند. هر جلد داستان مستقلی از دیگر کتاب‌ها دارد با این حال گاه با شخصیت‌هایی آشنا دوباره دیدار می‌کنیم. استقلال ماجراهای هر قصه همزمان با وجود اشتراکات بسیار، لذت مضاعفی به مطالعه‌ی مجموعه می‌بخشد. همچنین مهارتی که کامیلو در خلق طنز منحصربه‌فرد هر شخصیت نشان داده ستودنی است و می‌تواند حتی جدی‌ترین خوانندگان را نیز بخنداند!

تاکنون هفت جلد از مجموعه‌ی قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو به چاپ رسیده که چهار جلد آن توسط انتشارات پرتقال به زبان فارسی برگردانده و منتشر شده‌اند:

  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 1: اسبت را زین کن آقای نینکر
  • قصه‌ھایی از جاده‌ی دیکاوو 2: راکن را بگیر خانم پوله
  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی‌نی لینکلن؟
  • قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 4: یک بسته‌ی غیرمنتظره برای یوجینیا لینکلن
  • Stella Endicott and the Anything-Is-Possible Poem
  • Franklin Endicott and the Third Key
  • Mercy Watson Is Missing!

نکوداشت‌های کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟

  • دنباله‌ای دوست‌داشتنی و شیرین بر داستان‌های جاده‌ی دیکاوو. (بررسی‌های کراکوس)

  • بازگشتی ماهرانه به سنت گذشته‌ی ادبیات،‌ یعنی استفاده از شخصیت‌های بزرگسال برای روایت قصه‌‌های کودکانه. (Horn Book)

  • این داستان مسلما الهام‌بخش افرادی خواهد بود که مشغول برداشتن اولین گام‌های استقلال خود هستند. (بوک لیست)

  • یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز کیت دی کامیلو این است که گاهی بزرگسالان را قهرمان داستان‌های کودکانه‌اش می‌کند و نتیجه‌ی تصمیمش عالی می‌شود! (Shelf Awareness for Readers )

  • افرادی که خواهر و برادر بزرگتر دارند به سرعت با نی نی لینکلن ارتباط می‌گیرند و می‌توانند با او همذات‌پنداری کنند. (مجله اسکول لایبرری)

کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 7 تا 12 سال مخاطب این داستان سرگرم‌کننده هستند اما سایر گروه‌های سنی نیز از مطالعه‌ی آن لذت خواهند برد.

با کیت دی کامیلو بیشتر آشنا شویم

کیت دی کامیلو (Kate DiCamillo) یکی از درخشان‌ترین نویسندگان آمریکایی و متولد سال 1964 است. او افتخاراتی از جمله کسب مدال نیوبری (دو مرتبه)، معرفی به‌عنوان نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، رسیدن به فینال جایزه‌ی کتاب ملی و برگزیده شدن به‌عنوان سفیر ملی ادبیات کودک و نوجوان را در کارنامه‌ی فعالیت‌های خودش دارد. آثار کیت دی کامیلو تابه‌حال بیش از چهل میلیون نسخه در جهان به‌فروش رفته است.

در بخشی از کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ می‌خوانیم

استلا گفت: «چه عالی! من هم سفر را دوست دارم و خیلی سفر رفته‌ام؛ اما فکر نمی‌کنم تا حالا به یک سفر مهم رفته باشم. بیشتر سفرهای من خانوادگی بوده‌اند، یعنی کل خانواده سوار ماشین می‌شویم، مادرم رانندگی می‌کند، پدرم می‌خوابد، فرانک هم راه را نشان می‌دهد. وقتی ما خانوادگی سفر می‌کنیم، توی رستوران غذا می‌خوریم؛ من همیشه هات‌داگ سفارش می‌دهم و فرانک اصلاً چیزی نمی‌خرد چون یک عالمه ساندویچ کره‌ی بادام زمینی با خودش می‌آورد. داداشم فکر می‌کند ساندویچ کره‌ی بادام زمینی سالم‌تر است. شما هم کره‌ی بادام زمینی دوست دارید؟»

نی‌نی گفت: «آره، من خیلی کره‌ی بادام زمینی دوست دارم.»

نی‌نی کمی نگران شد. یادش آمد که چیزی برای خوردن برنداشته است. چمدانش را از دستی به دست دیگر داد و حس ‌کرد که کتاب اسپیگوت بی‌نظیر در فضای خالی چمدان به سمت چپ سُر خورد.

استلا گفت: «یک چیز مهم درباره‌ی مسافرت‌های ما این است که فرانک همیشه مسیریابی می‌کند؛ همیشه. من هم گاهی دوست دارم که نقشه دستم باشد و مسیریابی کنم؛ اما هیچ‌وقت به من اجازه نمی‌دهند.»

نی‌نی گفت: «می‌فهمم. یوجینیا هم اگر بود، هیچ‌وقت اجازه نمی‌داد که نقشه دست من باشد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟
نویسنده
مترجمهادی معتمدنیا
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-600-462-552-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟

برای دریافت کتاب قصه‌هایی از جاده‌ی دیکاوو 3: کجا می‌روی نی نی لینکلن؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.