معرفی و دانلود کتاب قلب مدفون

عکس جلد کتاب قلب مدفون
قیمت:
106000 تومان - 11.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قلب مدفون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قلب مدفون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قلب مدفون

اگر داستان‌های فانتزی نبودند،‌ هیچگاه خیالمان قدرت پرواز نداشت... کتاب قلب مدفون روایتی هیجان‌انگیز و افسانه‌ای از فرانسیس هاردینگ است که شما را به دل ماجراجویی‌های جذاب و خطرناک می‌برد. این کتاب داستان پسر نوجوانی را روایت می‌کند که همراه با دوست صمیمی‌اش به دنیای مخوف زیر دریاها سفر می‌کند. قلب مدفون یک اثر متفاوت از دنیای افسانه‌هاست که در سال 2019 نامزد جایزه انجمن علمی تخیلی بریتانیا شد.

درباره کتاب قلب مدفون:

چه کسی می‌داند که زیر دریاها چه چیز انتظار آدم‌ها را می‌کشد؟ نیروهای شیطانی، خدایان مرده و یا ...؟

کتاب قلب مدفون (Deeplight) روایتگر دنیای جادویی زیر دریاهاست و شما را با دو دوست صمیمی برای یافتن راز سربه‌مهر و مدفون در اعماق دریا همراه می‌کند.

داستان از یک جزیره به نام «میریاد» آغاز می‌شود که ساکنان آن، سال‌ها خدایان بی‌رحم و ترسناک را می‌پرستیدند. اما، در طی یک هفته جنگی میان خدایان شکل می‌گیرد و همه آن‌ها و بسیاری از مردم جزیره می‌میرند. جنازه خدایان غول‌پیکر در انتهای دریاها فرو می‌رود و حالا پس از سی سال،‌ این افسانه در میان ساکنان جزیره مشهور است که هر کس بتواند به اعماق آب‌ها سفر کند و تکه‌ای از بدن خدایان را بردارد،‌ به ثروت و قدرت بی‌کرانی دست می‌یابد.

در میانه این قصه‌های اسرارآمیز که میان مردم درجریان است، هارک و جلت که دو دوست بسیار صمیمی هستند،‌ یک ماجراجویی جذاب را همراه با هم آغاز می‌کنند. اما در میان این ماجراجویی، جلت تا مرز غرق شدن نیز پیش می‌رود. درنهایت هارک با تکه شی اسرارآمیزی که آن را از ته دریا پیدا می‌کند موفق می‌شود که جلت را نجات دهد. اما هیچکدام نمی‌دانند این اتفاق چه آینده‌ای را برایشان رقم می‌زند...

فرانسیس هاردینگ (Frances Hardinge) کتاب قلب مدفون را با قلمی جذاب و گیرا،‌ برای نوجوانان نوشته است و با خواندن آن در دنیای افسانه‌ها غرق می‌شوید.

نکوداشت‌های کتاب قلب مدفون:

- این فانتزی هولناک و هیجان‌انگیز، برای همه نوجوانانی که به‌دنبال ماجراجویی هستند،‌ جذاب خواهد بود. (Booklist)
- هاردینگ در خلق داستان‌های تکان‌دهنده و تاریک،‌ بسیار قدرتمند است. (Wall Street Journa)
- یک فانتزی خیره‌کننده،‌ ماجراجویی بی‌نظیر و داستان ملایم برای نوجوانان! (Publishers Weekly)

جوایز و افتخارات کتاب قلب مدفون:

- نامزد جایزه انجمن علمی تخیلی بریتانیا در سال 2019
- نامزد جایزه Lodestar در سال 2020

کتاب قلب مدفون مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه نوجوانانی که به ماجراجویی و داستان‌های افسانه‌ای علاقه دارند،‌ پیشنهاد می‌شود.

با فرانسیس هاردینگ بیشتر آشنا شویم:

نویسنده توانا و محبوب رمان قلب مدفون،‌ فرانسیس هاردینگ نام دارد که در 1973 در انگلستان به دنیا آمد. او دوران کودکی خودش را در یک خانه بزرگ و موهوم در دهکده‌ای کوچک و خلوت گذراند و همان خانه،‌ الهام‌بخش داستان‌های ترسناک و ماجراجویانه‌اش شد. فرانسیس تحصیلات خود را در رشته زبان انگلیسی در دانشگاه آکسفورد گذرانده است و امروزه به‌عنوان یکی از برترین نویسندگان کودک و نوجوان شناخته می‌شود. این نویسنده جوایز بسیاری را برای کتاب‌های خودش دریافت کرده که معروف‌ترین آن‌ها جایزه کتاب Costa در سال 2015 است.

در بخشی از کتاب قلب مدفون می‌خوانیم:

هارک همین‌جور مات‌ومبهوت مانده بود. حس عجیبی داشت، خالی و سبک بود.

آبی که کره را در خود کشیده بود زیر سایه‌ صخره تاریک بود. موج‌ها آرام به هم تنه می‌زدند و بعد از هم جدا می‌شدند و آب درخشان میانشان پخش می‌شد. تورِ کف روی آب کشیده می‌شد و حرف‌هایی را به زبان دریا هجی می‌کرد، حرف‌هایی که اگر هارک به‌اندازه‌ی کافی بهشان چشم می‌دوخت، شاید می‌توانست بخواندشان.

نسیمی که زیر صخره‌ برآمده می‌وزید، خیلی خنک و آرامش‌بخش بود. آب‌چاله‌های خنکی که هارک وسطشان ایستاده بود خوشایند بودند و پاهایش را قلقلک می‌دادند. حس خلأ و سبکی در وجودش گسترده شد و تا نوک انگشتانش رسید. ذهنش ساکت بود.

دارم چیکار می‌کنم؟

هارک محکم خودش را تکان‌تکان داد. چند وقت بود که همین‌جوری آنجا ایستاده بود؟ نمی‌دانست. باید همین حالا دست‌‌به‌‌کار می‌شد، وگرنه جلت...

سکوت توی سرش نجوا کرد: شاید همین حالا هم دیگه دیر شده باشه. می‌توانست در آن سکوت بغلتد و آن‌وقت واقعاً دیر می‌شد، دیگر کاری از دستش برنمی‌آمد...

هارک با خودش گفت: جلت اون پایینه. فکرت رو به کار بنداز! لحظه‌های ارزشمند مثل حلقه‌های زنجیر که روی قرقره می‌سرید شتابان از دستش می‌گریختند.

به‌طرف چرخ بزرگ دوید و نزدیک‌ترین پره‌اش را گرفت و آن‌قدر کشید تا بازوهایش درد گرفتند. با تمام قوا زور زد تا بالاخره موفق شد زنجیر را یک سانتی‌متر جابه‌جا کند، اما به‌محض اینکه دستش کمی شل شد، زنجیر دوباره سر خورد و برگشت پایین. کره سنگین‌تر از آن بود که هارک بتواند بدون وزنه‌ی تعادل تنهایی بکشدش بالا.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قلب مدفون
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات520
زبانفارسی
شابک978-622-274031-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
106000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قلب مدفون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قلب مدفون

برای دریافت کتاب قلب مدفون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.