معرفی و دانلود کتاب لاک پشت رو لاک پشت

عکس جلد کتاب لاک پشت رو لاک پشت
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لاک پشت رو لاک پشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لاک پشت رو لاک پشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لاک پشت رو لاک پشت

کتاب لاک پشت رو لاک پشت، اثری جسورانه و منحصربه‌فرد از جان گرین، رمان‌نویس و بلاگر مشهور اهل آمریکاست. او در این داستان که موفق به دریافت جوایز گوناگونی از جمله جایزه‌ی بهترین کتاب نیویورک تایمز شده است، به سراغ شخصی‌ترین دغدغه‌ی روانی خود رفته است: او.سی.دی یا همان اختلال وسواس فکری و عملی!

درباره کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت:

این رمان که جان گرین (John Green) آن را از شخصی‌ترین آثار خود نامیده، درباره‌ی دختر نوجوانی به نام آزا است که در پی رخ دادن اتفاقاتی، درگیر ماجراهای مرموزِ مردی ثروتمند به نام راسل پیکت شده و همراه دوستش دیزی برای حل معمای او وارد عمل می‌شود...

کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت (Turtles All the Way Down) داستانی ماجراجویانه و شیرین را با استفاده از تکنیک‌های پست‌مدرنی چون مولف مداخله‌گر روایت می‌کند. مطالعه‌ی این رمان تجربه‌ای بی‌نهایت فرح‌بخش برای شما خواهد بود.

بد نیست بگوییم که شخصیت اصلی داستان از اختلالی روانی به نام او.سی.دی رنج می‌برد. فرد درگیر با این بیماری، دچار وسواس‌های عجیب و غریبی‌ست که بعضاً منجر به بروز رفتارهایی نامتعارف نیز می‌شوند. گرین که خود سال‌ها با این بیماری دست و پنجه نرم کرده، به خوبی تجربیات خود در این زمینه را در کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت منعکس نموده است.

افتخارات کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت:

- نامزد جایزه لینکلن
- نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب نوجوانِ گودریدز
- بهترین کتاب سال NPR
- بهترین کتاب سال نیویورک تایمز
- بهتیرین کتاب سال وال استریت ژورنال
- برنده‌ی جایزه‌ی آلاباما

نکوداشت‌های کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت:

- بی‌نهایت شگفت‌آور و ترغیب‌کننده. (نیویورک تایمز)
- یک اثر مدرنِ کلاسیک دیگر. (گاردین)
- هوشمندانه و امیدبخش. (وال استریت ژورنال)
- یک داستان بی‌نهایت قدرتمند درباره معضلات روانی. ( Shelf Awareness)

کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت مناسب چه کسانی است؟

خوانندگان نوجوان و علاقه‌مندان به داستان‌های روانشناسانه از مطالعه‌ی این کتاب لذت خواهند برد.

با جان گرین بیشتر آشنا شویم:

وی نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال 1977 متولد شد. گرین در زمینه‌ی وبلاگ‌نویسی هم فعالیت‌های زیادی داشته. بیشتر رمان‌های این نویسنده درباره نوجوانان و دغدفه‌های آنان است. گرین در سال 2012 کتابی به نام نحسی ستاره‌های بخت ما نوشت که موفقیت‌های بسیاری برایش به دنبال داشت و تا به امروز بیش از 10 میلیون نسخه از آن فروش رفته است؛ اقتباس سینمایی موفقی هم از روی این رمان صورت گرفت که باعث افزوده‌ شدن بر شهرت نویسنده شد. از دیگر آثار مهم گرین، می‌توان به کتاب در جست‌و‌جوی آلاسکا اشاره کرد.

در بخشی از کتاب لاک‌پشت رو لاک‌پشت می‌خوانیم:

از بچگی عادت داشتم ناخن شست دست راستم رو به انگشت وسطی‏م فشار بدم و الان جای پینه‌ی عجیبی روی اثر انگشتمه. بعد از سال‌ها سماجت تو این عادت، می‌تونم خیلی راحت یه شکاف توی پوست ایجاد کنم؛ برای همین با یه بانداژ می‌پوشونمش تا از عفونتش جلوگیری کنم. ولی بعضی وقت‏ها نگران می‏شم مبادا همین الان عفونت کرده باشه و چرکش رو باید بیرون بکشم و به فکرم می‏زنه که دوباره زخم رو باز کنم و فشار بدم تا خون ازش بیرون بزنه. وقتی شروع می‌کنم به فکر کردن درباره‌ی پاره کردن پوست، جداً نمی‌تونم انجامش ندم. شرمنده که دو بار فعل منفی به کار بردم، ولی دو بار منفی کردن ‌اوضاعیه که تنها راه فرار ازش نفی فعل منفی‌یه. به هر حال، خواستم حس کنم که ناخن شستم داره توی پوست انگشتم می‏ره و می‌دونستم مقاومتم هم بگی‏نگی بی‌فایده‏ست، پس زیر میز سلف بانداژ دستم رو باز کردم و ناخن شستم رو فرو کردم توی پینه‌ی روی پوستم تا این‌که فهمیدم شکاف سر باز کرده.

دیزی گفت: «هولمزی!» بهش نگاه کردم. «ناهار تموم شده و تو حتا حرفی از موهام نزدی.» موهاش رو که هایلایت قرمزِ ناجورِ صورتی‌طور شده بود تکون داد. آره. موهاش رو رنگ کرده بود.

از بحرش اومدم بیرون و گفتم: «یاغی می‌زنه.»

آره می‌دونم. موهام می‌گن: «خانم‌ها، آقایان و همین‌طور مردمی که شایستگی لقب خانم و آقا رو ندارن، دیزی رامیرز عهدش رو نمی‌شکنه ولی قلب شما رو می‌شکنه.» شعار من درآوردی زندگی دیزی این بود: «قلب‌ها رو بشکن قول‌ها رو هرگز.» همش تهدید می‌کرد هجده ساله‌ که بشه این رو می‌ده روی قوزک پاش خالکوبی کنن. دیزی پیش مایکل برگشت و من پیش افکارم. صدای معده‌م بیش‌تر شده بود. بهم حالت تهوع دست داد. بدجور از مایعات بدن عقم می‌گیره و بالا می‌یارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لاک پشت رو لاک پشت
نویسنده
مترجمامیرمحمد جوادی
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-964-453-121-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لاک پشت رو لاک پشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لاک پشت رو لاک پشت

برای دریافت کتاب لاک پشت رو لاک پشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.