معرفی و دانلود کتاب لوازم جانبی تصویربرداری: بسته‌ی ویژه‌ی ضبط صدا

عکس جلد کتاب لوازم جانبی تصویربرداری: بسته‌ی ویژه‌ی ضبط صدا
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لوازم جانبی تصویربرداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لوازم جانبی تصویربرداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لوازم جانبی تصویربرداری: بسته‌ی ویژه‌ی ضبط صدا

معصومه تن‌قطاری در کتاب لوازم جانبی تصویربرداری به شرح و توضیح درباره‌ی ابزار و وسایلی می‌پردازد که امروزه بخش جدایی‌ناپذیری از دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری به شمار می‌آیند. این کتاب اطلاعاتی کارآمد را در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب لوازم جانبی تصویربرداری

با توجه به پیشرفت فناوری و تغییرات در بازار، امروزه انواع مختلفی از لوازم جانبی تصویربرداری در دسترس هستند که به شما کمک می‌کنند تا عکس‌های بهتر و باکیفیت‌تری بگیرید. کیفیت و امکانات این تجهیزات روز‌به‌روز در حال گسترش و پیشرفت است. معصومه تن‌قطاری در کتاب لوازم جانبی تصویربرداری به سراغ این لوازم رفته و اطلاعات سودمندی را درباره‌ی آن‌ها در اختیار شما می‌گذارد.

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی تصویربرداری، لنز است. لنز‌های مختلف با زوایای دید و فوکوس‌های مختلف وجود دارند و به شما امکان می‌دهند تا عکس‌های متنوع را با کیفیت‌های گوناگون ثبت کنید. همچنین فیلترهای مختلف نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین نتیجه را در عکس‌های خود بگیرید. فیلترهای UV، ND و CPL ازجمله فیلترهای محبوب هستند که برای محافظت از لنز و بهبود کیفیت عکس‌ها استفاده می‌شوند.

از دیگر از لوازم جانبی تصویربرداری می‌توان به فلاش اشاره نمود. وسیله‌ای که به شما کمک می‌کند تا در شرایط نوری ضعیف، عکس‌های با کیفیت‌تری بگیرید. همچنین از فلاش می‌توان برای ایجاد نورپردازی‌های خاص و خلاقانه در عکس‌ها نیز استفاده کرد. مانیتور، کیف حمل دوربین، ریموت کنترل، باتری اضافی، کارت حافظه و… نیز از دیگر تجهیزاتی هستند که در شمار لوازم جانبی تصویربرداری قرار می‌گیرند. همچنین معصومه تن‌قطاری در این کتاب فصلی را به ابزار صدابرداری اختصاص داده است و از ارتباط میان این دو گونه تجهیزات با یکدیگر سخن می‌گوید.

مطالعه‌ی کتاب لوازم جانبی تصویربرداری می‌تواند به شما کمک کند با وسایل کاربردی این حوزه آشنا شوید و بدین ترتیب بتوانید عکس‌های با کیفیت‌تری بگیرید و امکانات بیشتری را برای خلاقیت در عکس‌های خود در دست داشته باشید. این کتاب به همت انتشارات نارون دانش تهیه و منتشر شده است.

کتاب لوازم جانبی تصویربرداری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در حوزه‌ی عکاسی و تصویربرداری فعالیت دارید، مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب لوازم جانبی تصویربرداری: بسته‌ی ویژه‌ی ضبط صدا می‌خوانیم

سطح غیر‌حرفه‌ای تا نیمه‌حرفه‌ای که توسط تولیدکنندگان زیادی ساخته می‌شوند، دارای فرستنده و گیرنده‌هایی با امکانات و برد محدود هستند. گیرنده این سیستم‌ها می‌تواند با یک PX decoder همراه باشد یا هوشمند‌تر بوده و آن را داخل خودش داشته باشد.

فرستنده می‌تواند به یک یا بیش از یک گیرنده، تبلت یا گوشی هوشمند متصل شود و تصاویر دوربین را روی آن‌ها به نمایش بگذارد. در عین‌حال، شاید بتواند از طریق SDI یا HDMI هم اتصال کابلی با مانیتوری دیگر داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مختصری درباره فیلتر‌های اپتیکی
فصل دوم: انتقال و مانیتورینگ تصاویر-کنترل از راه دور
فصل سوم: ضبط کننده‌های خارجی-حافظه‌های حالت جامد
فصل چهارم: ‌منبع انرژی دوربین
فصل پنجم: تعدادی از اتصالات مهم دوربین‌ها
فصل ششم: نگهدارنده‌ها، حرکات و زوایای دوربین
فصل آخر: ضبط صدا برای تصویربرداران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لوازم جانبی تصویربرداری: بسته‌ی ویژه‌ی ضبط صدا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-276-479-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی، کتاب‌های آموزش فیلم سازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لوازم جانبی تصویربرداری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لوازم جانبی تصویربرداری

برای دریافت کتاب لوازم جانبی تصویربرداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.