معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی

تبهکاران دوست کمیسر کلیکر را می‌ربایند! و کارآگاه تلاش می‌کند تا این دفعه از تله شاه ماهی استفاده کند. برای اینکه بدانید راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی، چه دامی برای خلافکاران پهن کرده است با کمیسر ناگل همراه شوید. اگر داستان‌های پلیسی دوست دارید اما از خشونت خوشتان نمی‌آید می‌توانید با انتخاب این کتاب کلی ماجراهای کارآگاهی، هیجان‌انگیز و البته خنده‌دار را تجربه کنید.

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی:

کتاب‌های ماجرای کمیسر کلیکر یک مجموعه‌ پلیسی جذاب با کلی معماهای پیچیده است که کارآگاه کلیکر آن‌ها را رمزگشایی می‌کند. راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر (Kommissar Klicker 3 - Die Heringsfalle) با قلم جذاب و هیجان‌انگیزش شما را وارد ماجراهای داستان می‌کند.

در این جلد از مجموعه یک تهدید بزرگ کمسیر کلیکر را هم به وحشت انداخته است! خلافکاران تهدید کرده‌اند که بدون دخالت پلیس پول زیادی بگیرند و در ازای آن دوست کارآگاه را آزاد کنند.

این برخورد دست و پای کمیسر را بسته و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. تا اینکه یاران پارک‌هتل فکر بکری به ذهنشان می‌رسد. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با کمک کلک شاه ماهی، دوست کمیسر ناگل را نجات دهند.

ماموریت‌های سری و بزرگی که کمیسر کلیکر در آن‌ها حضور دارد به هوشمندی و تبحر زیادی نیاز دارد. خوانندگان زیرکی که خود از نبوغ و شم پلیسی بالایی برخوردار باشند جذب این کتاب می‌شوند و مثل یک کارآگاه ردپای خلافکاران را دنبال می‌کنند.

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های پلیسی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن جلد سوم این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سالِ پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند، از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او با نام Unter dem Jacarandabaum را به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی می‌خوانیم:

کوتِ حیرت و ناباوری، تالار خصوصی پارک‌هتل را فرا گرفته بود. همه به کمیسر خیره شده بودند، انگار که جوک یخ و بی‌مزه‌ای را تعریف کرده باشد.

سرانجام بِلَکی سکوت را شکست: «ممکنه تینو رو دزدیده باشن؟ از صمیم قلب نمی‌خوام باورش کنم. شلغم زور می‌زنه کلک دوزاری بهمون بزنه.»

کلیکر با ناامیدی جواب داد: «من هم از ته دل آرزو می‌کنم همین‌طوری باشه که شما می‌گی بِلَکی، اما بدبختانه نامه‌ش از این کلک دوزاری‌ها نیست. آدم‌رباها برای اثبات ادعاشون یه مدرک هم ضمیمه‌ کردن.»

کارلو با کج‌خلقی پرسید: «چه مدرکی؟»

کمیسر عکس فوری‌ را نشان داد که گانگسترها از تینو تران در کامیون انداخته بودند. «فکر کنم این عکس جای شک باقی نمی‌ذاره.»

آدی عکس را گرفت و رنگش پرید. چهره‌اش در هم رفت. چشمانش برق خشنی زد و با صدایی سرد گفت: «خوک‌های کثیف! پس حتماً همچین غلطی‌ کردن. به خدا مگه این‌ها به چنگم نیفتن!»

عکسی که تینو را با عینک شکسته نشان می‌داد، دست‌به‌دست گشت.

از همه بیشتر بِلَکی ناراحت بود. او به‌شدت خود را سرزنش می‌کرد. زیر لب گفت: «پناه بر خدا اگه می‌دونستم... تقصیر منه که این‌طوری شده... اگه دیروز باهاش بدرفتاری نمی‌کردم...»

فهرست مطالب کتاب

مردی با دماغ شلغمی
تابلوی مامان لیزه
یک خبر بد و ناجور
چند میلی متریِ حادثه
باج‌گیری
خون‌بها و باران خاکستر
یک سطل شاه ماهی
تله‌موش با فنر اضافه
عملیات شاگرد قناد
مارمولک دیوارنورد
سایه ی پشت پنجره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-462-273-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 3: تله‌ی شاه ماهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.