معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله

رویارویی کمیسر ناگل و یک آدم‌ربای حرفه‌ای در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله باید خواندنی و جذاب باشد. راینر ماریا شرودر از تبهکاری می‌گوید که رد پلیس مخفی را از کیلومترها تشخیص می‌دهد و فرار می‌کند. با این حساب کارآگاه چطور می‌تواند از او زیرک‌تر عمل کند و با ترفندی هوشمندانه مچ او را بگیرد؟ شما می‌توانید یک داستان پلیسی بدون خشونت و سراسر خنده و هیجان را در این مجموعه دنبال کنید.

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله:

کتاب‌های ماجرای کمیسر کلیکر، یک مجموعه‌ پلیسی جذاب با کلی معماهای پیچیده، اتفاقات هیجانی و البته بامزه است. طرفداران این مجموعه در ماموریت‌های بزرگ و سری با کارآگاه و دوستانش همراه می‌شوند.

راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر (Kommissar Klicker 6 - Ping-Pong in der Falle) از آدم‌ربایی می‌گوید که از این راه پول زیادی به دست آورده است. پول‌ها را مخفی کرده و حالا قصد دارد فرار کند که ناگهان کمیسر ناگل از راه می‌رسد اما پینگ‌پنگ که بوی مامورمخفی را از صد فرسخی شناسایی می‌کند، آیا به تله کارآگاه می‌افتد؟

کمیسر ناگل باید برای اسیر کردن او نقشه هوشمندانه‌ای بکشد. این پرونده آنقدر پیچیده شده که شش خلافکار سابق که دیگر الان دوستان کارآگاه به حساب می‌آیند هم عقلشان به جایی نمی‌رسد. تا اینکه کلیکر فکر بکری به کله کچلش خطور می‌کند.

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های پلیسی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن یک جلد از این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سالِ پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او را با نام Unter dem Jacarandabaum به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله می‌خوانیم:

آفتاب داغ تابستان سقف وَنِ زندان را می‌سوزاند. درون آن ماشین سبز با پنجره‌های میله‌دار و درهای ایمنی محکم، گرما بیداد می‌کرد؛ خصوصاً در این قسمت که با درِ نرده‌ای ضخیمی از کابین راننده جدا شده بود. شانزده زندانی چپیده بودند روی نیمکت‌های چوبینی که دو طرف ماشین کار گذاشته شده بود، درحالی‌که هر نیمکت فقط برای شش نفر جا داشت.

یک طرف آدی هفت‌خط، کارلو، تینو و پنج تبهکار ترسناک و خطرناک و تمام‌عیار دیگر نشسته بودند. تقریباً رو‌به‌روی این سه رفیق، بِلَکی و بودو دینامیت با محکومین انتقالی از زندان هامبورگ تنگ هم نشسته بودند.

صحبت چندانی ردوبدل نمی‌شد. برخی از زندانی‌ها از صبح زود در راه بودند. عرق‌کرده و کلافه و حسابی کفری از دست چهار نگهبان مسلحی که مدام با نوشیدنی‌های خنک از خودشان پذیرایی می‌کردند.

آدی از شیشه‌های میله‌دار درِ پشتی ون نگاهی به بیرون انداخت. تا مقصد راهی نمانده بود، شاید نیم‌ساعت. داشت به این فکر می‌کرد که چه در پیش دارند. متلاشی ‌کردن باند پینگ‌پُنگ کار ساده‌ای نبود، اما اول می‌بایست میان قلدرهای زندان جایگاهی شایسته پیدا می‌کرد.

آدی هفت‌خط با خودش گفت چرا همین‌الان خودی نشان ندهد؟ پس طوری که به چشم بیاید، با حالتی عصبی، روی گچ دست راستش ضرب گرفت. دستش از بالای آرنج تا نوک انگشتان در گچ بود. با اخم‌و‌تخم بودو را برانداز کرد که پاهایش را دراز کرده بود و در خیالات خودش سیر می‌کرد و لبخندی شاد روی صورت پهنش نشسته بود.

آدی به او تشر زد: «هی تیغ‌تیغو!» و با نوک کفش آهسته به پای بودو ضربه زد: «یالّا جمع کن اون هیکلت رو!»

فهرست مطالب کتاب

فِرِدی  ‌بُطری‌ گوش می ایستد
پرونده‌ ی پینگ پُنگ
یک استقبال گرم و پرشور
تنها امید کلیکر
به زندان خوش آمدید!
بودو می ترکاند
باند سه نفره
بزن و بکوب شبانه
رئیس شما را خواسته
طعمه
پینگ پُنگ افشا می کند
سردخانه
یک اصیل زاده ی واقعی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-462-276-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 6: پینگ پنگ در تله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.