معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه

آیا تا به حال دیدید که یک کارگاه بتواند بدون اسلحه خلافکاران را دستگیر کند؟ فقط یک کمسیر باهوش می‌تواند دست خالی تبهکاران مشهور را گیر بیاندازد. راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه از ماجراها و معماهای پیچیده و عجیبی می‌گوید که کمیسر ناگل باید آن‌ها را حل کند. او که به خاطر کله تاسش به کمسیر کلیکر معروف است، مهارت زیادی غافلگیر کردن سارقان و جاعلان دارد.

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه:

اگر به داستان‌های معمایی با چاشنی هیجان علاقه‌مندید، ماجرای یک کمسیر در برابر کلی خلافکار با کارهای مختلف و خطرناک که همواره سعی می‌کنند از دست او فرار کنند را دنبال کنید.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر، یک مجموعه‌ پلیسی جذاب با کلی معماهای پیچیده است که کارگاه کلیکر آن‌ها را رمزگشایی می‌کند. راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه (Kommissar Klicker 1 Unternehmen Bratpfanne) با قلم جذاب و هیجان‌انگیز شما را وارد ماجراهای داستان می‌کند.

ماموریت‌های سری و بزرگی که کمیسر کلیکر در آن‌ها حضور دارد به هوشمندی و تبحر زیادی نیاز دارد. خوانندگان زیرکی که خود از نبوغ و شم پلیسی بالایی برخوردار باشند جذب این کتاب می‌شوند و مثل یک کارگاه ردپای خلافکاران را دنبال می‌کنند.

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کارآگاهی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن جلد اول این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سال پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او را با نام Unter dem Jacarandabaum به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه می‌خوانیم:

کمیسر کلیکر با دلخوری آهی کشید. «چندتا جوونک اَبَرباهوش امروز سعی کردن بانک رو جارو کنن.»

این را گفت و چشم از آدی برنداشت. بعد هم اضافه کرد: «البته نزدیک بود موفق بشن. بدبختانه از دستمون در رفتن، ولی خیلی خوب می‌دونم سرقت زیر سر کی بوده.»

آدی کج‌خلق و بی‌حوصله شد. «خب که چی؟»

کمسیر کلیکر به جناب سردسته خیره شد. «آدی، از وقتی ما سر و کارمون به هم افتاده، هیچ‌وقت نتونستم مدرکی ازت گیر بیارم، شاید هم بی‌دقتی کرده باشم، اما اون روزها گذشت...» با حرکتی تند دست جلوی حرف‌زدن آدی را گرفت. «اعتراض‌هات رو نگه‌دار برای بعد آدی، اثر واضح انگشت‌هات توی اون سرقت جا مونده. تو و آدم‌هات توی چنگم بودید. همچین اتفاقی فقط یه بار می‌افته! دفعه‌ی دیگه گیرتون میندازم!»

هاینر فون هوئن‌شلاوفه با خشمی مصنوعی پرسید: «الان تهدید فرمودید؟»

کمیسر با تندی گفت: «این دیگه آخرین اخطار بود. یه بار هم بخت و اقبالتون تَه می‌کشه آقایون عزیز و اون‌وقت برای پنج، ده، شاید هم پونزده سال می‌افتید پشت میله‌ها!» و بعد چرخید تا از اتاق بیرون برود.

چند ثانیه بعد، درِ خانه محکم به هم خورد. بِلَکی خاطرجمع شد که کمیسر با ماشین آن‌جا را ترک کرده و بعد برگشت پیش دوستانش. با حیرتی ناخواسته گفت: «این کچل‌خان کارش رو بلده. یه پا شکارچی همه‌فن حریفه...»

کارلو با اندوه حرفش را قطع کرد. «این یه اعلان جنگ آشکار بود. کلکمون کنده‌ست!»

آدی با تأسف سر تکان داد: «کمیسر تهدید تو خالی تو کارش نیست! خیلی خوب می‌شناسمش. داره جهنم رو برامون آماده می‌کنه، پسرها.»

تینو تران با حسرت آهی کشید. «لحظه ‌به ‌لحظه‌ی‌ امروز فاجعه‌ی محض بود!» و عطسه‌اش کارت‌های روی میز را به هم ریخت.

بِلَکی پرسید: «حالا چی می‌شه؟»

کسی جواب را نمی‌دانست. سکوت اندوهگینی بر فضا حاکم شد. هیچ کدامشان خیالاتی نشده بودند. نفس کمیسر کلیکر پشت گردنشان حس می‌شد و در کمین بود تا از آن‌ها خطایی سر بزند. گیر افتاده بودند.

فهرست مطالب کتاب

جاروکردن گاوصندوق
یک تماس ناشناس
تاج گل نجات بخش
بارون
آخرین اخطار
فکر بِکر بِلَکی
هتل یا کلوپ اشباح؟
پارک هتل
تمرین بدنسازی کارلو
گردنبند در قوطی آرد
آماده‌باش ضربتی
آل کاپون
یک تاجر الماس دست و دل‌باز
شش خلافکار در کمین گانگسترها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-462-271-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 1: عملیات ماهیتابه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.