معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ

آیا میان یاران وفادار پارک هتل یک خائن وجود دارد که با کاپیتان کچاپ همدستی کرده است؟ در این جلد از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ، راینر ماریا شرودر داستان هیجان انگیزی را روایت می‌کند که انتظارش را ندارید. کمیسر ناگل که به دوستان خود اعتماد کامل دارد در این قسمت شک و احساس خطر در دلش می‌افتد. شما می‌توانید یک داستان پلیسی بدون خشونت و سراسر خنده و هیجان را در این مجموعه دنبال کنید.

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ:

کتاب‌های ماجرای کمیسر کلیکر یک مجموعه‌ پلیسی جذاب با کلی معماهای پیچیده است که کارآگاه کلیکر آن‌ها را رمزگشایی می‌کند. راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر (Kommissar Klicker 5 - Käpt'n Ketchup dreht ein Ding) با قلم جذاب و هیجان‌انگیزش شما را وارد ماجراهای داستان می‌کند.

چه چیزی در انتظار کارآگاه و یاران قسم خورده او وجود دارد؟ کاپیتان کچاپ سعی دارد در بین گروه کارآگاه نفوذ کند و اتحاد آن‌ها را از بین ببرد. حالا دوستان پارک‌هتل بیشتر از همیشه باید مراقب حیله‌های دشمنان باشند و قدرتشان را از دست ندهد.

در این داستان سوالات زیادی درباره بلکی، دوست صمیمی ناگل شکل می‌گیرد که همه را نسبت به وفاداری او دچار تردید می‌کند. اما آیا او به رفقای صمیمی‌اش خیانت کرده است؟ راینر ماریا شرودر برای گرفتن مچ بلکی شما را وارد داستان جذاب خود می‌کند.

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کارآگاهی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن جلد پنجم این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سالِ پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند، از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او با نام Unter dem Jacarandabaum را به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ می‌خوانیم:

آدی پیشنهاد کرد. «بیاید یه بار عملیات رو با هم مرور کنیم. تا چند ساعت دیگه اوضاع خیلی حساس می‌شه و نباید کوچک‌ترین خطایی ازمون سر بزنه. کمیسر بی‌سیم نداره. پس ما باید، اگه ضروری بود، به موقع با همدیگه ارتباط داشته باشیم. لازم به گفتن نیست که باید از بی‌سیم‌هامون مخفیانه استفاده کنیم تا یه وقت کسی متوجه نشه.»

کمیسر خودش را در لباس فضانوردان جابه‌جا کرد. «درضمن من عکس‌ همدست‌های کاپیتان‌کچاپ رو با خودم آوردم. خوب چهره‌ها ‌رو به خاطر بسپرید تا اگه به گانگسترها برخوردید، بتونید اون‌ها رو شناسایی کنید.»

بارون، که خوب در جلد شخصیت آتوس رفته بود، با اطمینان گفت: «هیچ‌کس حریف تفنگدارها نمی‌شه! ما تا آخرین گلوله... آ... آخرین ضربه‌ی شمشیر می‌جنگیم!»

هماهنگ با کلمات پر آب‌و‌تاب بارون، کارلو شمشیرش را از غلاف بیرون کشید. تینو و هاینر فون هوئن‌شلاوفه نیز همین کار را کردند.

نوک تیز سه شمشیر به هم برخورد کرد، در حالی که آن سه نفر یک‌صدا فریاد می‌زدند. «یکی برای همه، همه برای یکی!»

کلیکر با شیطنت گفت: «بی‌برو‌برگرد جلوی دوربین‌های هالیوود چه پیشرفت‌ها ‌که نمی‌کردید. فقط سؤالم این‌جاست که آیا کاپیتان‌کچاپ رو هم می‌شه به همین سادگی که توی کتاب مصوّر نوشته شکست داد...»

فهرست مطالب کتاب

دِشنه و همکاران
دزدی بزرگ
زنگ خطر در پارک‌ هتل
یک گمان بد
سه تفنگدار سلام می‌دهند
مهمانان ناخوانده
گاوصندوق قوطی کنسرو نیست
در تله
سوپرمن واقعاً سوپرمرده!
رد کن بیاد الماس‌ها رو!
کسی نمی‌تواند از دست تفنگداران فرار کند
بودو روی ابرها راه می‌رود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-462-275-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 5: کاپیتان کچاپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.