معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور

فقط دوستان واقعی می‌توانند جان خود را برای نجات کمیسر کلیکر از دست کنوت کنیتر، گانگستر بزرگ به خطر بیاندازند. راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور ماجراهای پلیسی و جالبی را روایت می‌کند که در عین خطرناک بودن، اثری از خشونت ندارند و تازه کلی شما را می‌خندانند.

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور:

در این جلد از این مجموعه ده جلدی، یکی از جذاب‌ترین و بانمک‌ترین داستان‌ها را می‌خوانید. زمانی‌که شش خلافکار سابق دست به کار می‌شوند و می‌خواهند جان دوست عزیزشان، کارآگاه ناگل دوست‌داشتنی را نجات دهند.

ناگل که در دردسر بدی گرفتار شده است، به کمک دوستانش نیاز دارد. آن‌ها که برای نبرد با گانگستر به سیم آخر زده‌اند و می‌خواهند برای کمیسر کلیکر فداکاری کنند، وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌شوند. اهالی پارک‌هتل باید از هوششان استفاده کنند و نگذارند که کنوت کنیتر به هدفش برسد.

این گانگستر عجیب که دل خوشی از کمیسر ندارد با به دام انداختن او قصد دارد تا انتقامش را بگیرد ولی کنیتر حساب دوستان کلیکر را نکرده بود. حال سوال این است که این شش نفر می‌توانند بدون کمک کلیکر، خلافکار اصلی را شکست دهند؟ اگر می‌خواهید به پاسخ این سوال دست یابید پس حتما داستان کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور (Kommissar Klicker 8 - Der Gurken- Gangster) را دنبال کنید.

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کارآگاهی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن یک جلد از این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد. کتابی که خشونت ندارد اما تا دلتان بخواهد خنده و هیجان دارد!

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سال پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او (Unter dem Jacarandabaum) به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور می‌خوانیم:

قطار با همه‌ی سرعتش تلق‌ و ‌تلوق‌کنان، دل شب را می‌شکافت و به‌سمت جنوب می‌رفت. چرخ‌ها با یکنواختی خواب‌آوری ترانه‌ای تکراری می‌خواندند. تا تام... تا تام... تا تام. منظره‌ی بیرون مثل شبح تار و گریزانی بود که تک و توک، پنجره‌هایی روشن در دامنش سوسو می‌زدند. ساعت سه ‌و بیست دقیقه بود و چراغ همه‌ی کوپه‌های واگن خواب از خیلی وقت پیش خاموش بودند. فقط توی کوپه‌ی چهار‌تختخوابی شماره‌ی نُه، هر دوتا لامپ دیواری روشن بود.

وینی تومپل غرغرکنان گفت: «از قطار متنفرم.» بعد جرعه‌ای از بطری‌اش نوشید و ادامه داد: «تلق‌ و‌ تلوق وامونده‌ش روی اعصابمه.» «به‌جز بُطلی توی دستت همه‌چی لوی اعصابت بودن.» وینگ‌وانگ این را گفت و رادیوی ترانزیستوری‌اش را درآورد. «اون آلمانیِ داغون تو هم روش!»

وینگ‌وانگ با خونسردی لبخند زد. «لَفیق دالیم معاشِلَت کلدن خُب!» و رادیویی را روشن کرد که در واقع گیرنده و تقویت‌کننده‌ی شنودی بود که در یکی از کوپه‌های واگن خواب، تَهِ یک زیرسیگاری چسبانده بودند. از بلندگو صدای خُرخُر بلندی شنیده می‌شد. کسی در خواب، عمیق و منظم نفس می‌کشید.

مرد چینی با رضایت سرش را تکان داد. «کمیسل کلیکل خواب هفت گنج و هفت پادشاه لو دیدن. باید همین الان حمله کلدن. یه ضرب‌المثل چینی قدیمی گفتن چه پالسا و چه سَلَحشول، توی خواب همه مثل بَلّه‌ی لام هستین.» «کلیکرررر هررررگز نه پاررررساست و نه سلحشورررر... و نه برررره‌ی ررررام!» تومپل با عصبانیت حرف می‌زد و همه‌ی «ر» ‌ها را می‌کشید...

فهرست مطالب کتاب

عملیات خاک انداز
کدوحلوایی به پرواز درآمد
غافلگیری شبانه
خ ط ر!
فیل صورتیِ اسکیت سوار
گانگستر توی سافتلن
احتیاط! خطر سقوط!
آدی در قلعه ی بروکلشتاین
کام شیطان و تاب میمون
رختکن دراکولا
شوالیه بودو فون ‌بروکلشتاین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-462-311-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 8: گانگستر خیارشور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.