معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ

اگر داستان‌های پلیسی دوست دارید اما از خشونت خوشتان نمی‌آید می‌توانید با انتخاب کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ کلی ماجراهای کارآگاهی، هیجانی و البته خنده‌دار را تجربه کنید. راینر ماریا شرودر در این جلد از مجموعه، ماجرای دستگیری و یک پاپوش حسابی برای کمیسر کلینکر را روایت کرده است. دوستان ناگل با شناختی که از او دارند می‌دانند این اتهامی از سمت دشمنانش است پس برای خلاصی دوستشان خود را به آب و آتش می‌زنند.

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ:

یک سرقت بزرگ از بانک که کمیسر را به مخمصه‌ای عجیب گرفتار کرده است. او در این پرونده حضور دارد اما نه به عنوان کارآگاه بلکه به عنوان متهم! همه شواهد علیه کلیکر است. حالا چطور می‌تواند دست بسته خود را نجات دهد؟ مگر اینکه اهالی پارک‌هتل برای او کاری انجام دهند.

دیگر وقت آن است که دوستان کمیسر با یک نقشه خلاقانه راهی برای حل این مساله پیدا کنند. هرکدام از آن‌ها استعداد خاصی در حل معماهای پیچیده دارند. پس دست به کار می‌شوند تا به روش‌های مخصوص خود قضیه را فیصله دهند.

کتاب‌های ماجرای کمیسر کلیکر یک مجموعه‌ پلیسی جذاب با کلی معماهای پیچیده است که کارگاه کلیکر آن‌ها را رمزگشایی می‌کند. راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر (Kommissar Klicker 10 - Kennwort Lukas Lollipop) با قلم جذاب و هیجان‌انگیزش شما را وارد ماجراهای داستان می‌کند.

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کارآگاهی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن یک جلد از این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سال پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او (Unter dem Jacarandabaum) به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ می‌خوانیم:

ماری‌لوئیز گلوبش واقعاً آدم را می‌ترساند! او با این‌که خیلی لاغر و قلمی بود، لباس تنگ و بلند پولکداری تنش می‌کرد و دور گردنش هم شال پردار تمشکی‌رنگی می‌بست و کلاه سفیدش که موهای فرفری بلوند و آشفته‌اش از زیر آن بیرون زده به بزرگی تایر ماشین بود و دستکش‌های تنگ و روشنش هم تا بالای بازوهایش را می‌پوشاند. توی دست چپش هم چوب‌سیگار سیاه و بلندی داشت که سیگار صورتی‌رنگی در آن می‌سوخت.

گلوبش روی پاشنه‌های خیلی خیلی بلندش به‌طرف گروه جلوی پذیرش قدم برداشت. بعد هم صورت آرایش‌کرده‌اش را به لبخندی آراست و با وقار خاصی برایشان سری تکان داد و با چوب سیگارش به بودو اشاره کرد.

با صدای دورگه‌ی دود‌زده‌ای که اتفاقاً خیلی هم به چهره‌ی عبوسش می‌آمد، گفت: «آسانسور رو برام پایین بیار، کوچولو.»

هاینر فون هوئن‌شلاوفه مؤدبانه تعظیمی کرد و گفت: «امیدوارم روز دلپذیری رو گذرونده باشید، دوشیزه‌ی گرامی!»

گلوبش با کلافگی در جوابش گفت: «دل‌پذیر و البته خسته‌کننده، بارون عزیز.» و آهی از ته دل کشید. «می‌رم کمی استراحت کنم. خودتون که از میگرن شدید من خبر دارید، بارون عزیز.»

هاینر فون هوئن‌شلاوفه با لحنی تعارف‌گونه گفت: «اگه برای بهتر شدنتون کاری از من بر میاد...»

و او هم در جوابش گفت: «در واقع، بله! یه شربت خنک با دوجین صدف به اتاقم بفرستید.»

بِلَکی دیگر نتوانست جلوی خودش را بگیرد. «ببینم، یه لیوان آب‌معدنی و دوتا قرص آسپرین بهتر نیست، اون ‌وقت؟!»

فهرست مطالب کتاب

بی حرکت!
آل کاپون قاپ زن
سرخاب سفیدآب!
کمیسر بدون شاهد
سرنخ داغ داغ!
خیلی تماشایی
یک موضوع قلقلکی
ردیفِ ردیفه
هیچ کس نه بودو
ملاقات در سفالگری متروکه
نفوذ همه جانبه
یا سَن لوکاس!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-600-462-313-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 10: لوکاس لولی پوپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.