معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی

عکس جلد کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی

دوباره کمیسر کلیکر آمده تا به حساب خلافکارها برسد! حالا منتظریم تا ببینیم که راینر ماریا شرودر، این بار در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی از کدام نقشه زیرکانه این کارآگاه برای ما می‌گوید. کلیکر که همیشه تبهکاران را غافلگیر کرده است، این بار نیز کار سختی برای حل معمای پرونده پول‌های جعلی دارد. با این مجموعه وارد ماجراهای پلیسی خالی از خشونتی می‌شوید که بامزه و هیجانی هستند.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی:

یک باند جعل پول تقلبی در شهر مشغول چاپ اسکناس هستند که کمیسر ناگال مچ آن‌ها را می‌گیرد. تینو و شش خلافکار سابق که با کارآگاه همکاری دارند، از نقشه‌های زیرکانه کارآگاه برای رسیدن به محل مجرمین استفاده می‌کنند.

کمسیر که به خاطر سر تاس و بدون مویش به کلیکر معروف است به برای رسیدگی به این پرونده پیچیده که در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی (Kommissar Klicker 2 - Jagd auf blaue Blüten) می‌خوانیم به یک نقشه ماهرانه نیاز دارد. او به دقت ردپا و سرنخ‌های خلافکاران را دنبال می‌کند تا آن‌ها را غافلگیر کند.

راینر ماریا شرودر شخصیت این کارآگاه را به طرز جالبی تیز و باهوش خلق کرده که فقط به کمک ذکاوتش معماهای عجیب را حل می‌کند. او که هیچ وقت برای دستگیر سارقان اسلحه با خود حمل نکرده است در این قسمت با یک هفت‌تیر حرفه‌ای رو به‌رو می‌شود...

این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کارآگاهی جهان است که در هر جلد با داستان‌های مهیج شما را شگفت‌زده می‌کند. جذابیت کتاب به شکلی است که شما بعد از خواندن جلد دوم این مجموعه برای خواندن شماره‌های بعدی آن مشتاق خواهید شد.

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کودکان 7 تا 12 سال پرشور و باهوش که به داستان‌های پلیسی و ماجراجویانه علاقه‌مندند، از این داستان لذت خواهند برد.

راینر ماریا شرودر را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ای آلمانی و متولد 1951 است که در نوشتن داستان‌های ماجراجویی برای نوجوانان، تریلرهای معمایی و رمان‌های تاریخی برای بزرگسالان مهارت دارد. راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) با نام مستعار Ashley Carrington و Raymond M. Sheridan می‌نویسد. کتاب‌های او تا به امروز بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

آثار او در سال‌های اخیر جوایز زیادی را در سطح بین‌المللی به خود اختصاص داده است. آژانس فدرال آموزش مدنی یکی از رمان‌های او را با نام Unter dem Jacarandabaum به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم انتخاب کرده است. همچنین در بخش نوجوانان و جوانان او جایگاه بالایی در بین نویسندگان پیدا کرده است به طوریکه در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان به کتاب‌های او تعلق گرفت.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی می‌خوانیم:

چهره‌ی کمیسر ناگل کدر شد. ماه‌ها با نگرانی‌ای که هر روز بیشتر می‌شد، شاهد بود که تجارت پول تقلبی در اشتاینن بروک دارد ابعاد بزرگ‌تر و مخوف‌تری به خود می‌گیرد. اما در تمام این مدت دست به هر اقدامی که زد، نافرجام ماند. تمام نقشه‌هایش برای دستگیرکردن و زندان‌انداختن خلافکاران نقش بر آب شده بود. حتی یک حمله‌ی موفق هم نداشت.

کمیسر غرق در افکار خودش نجوا کرد: «نه، این‌جوری اصلاً و ابداً خوب نیست.»

کوپمان تأکید کرد: «ما با گانگسترهای وحشی و خطرناکی طرفیم که چپ و راست دست ‌به‌هفت‌تیرند.»

کمیسر ناگل به حرف کوپمان توجهی نکرد. با تلخی گفت: «هر چی می‌گی درست، ولی مطمئنم یه جاسوس، یه خبرچین فاسد باید بینمون باشه که هر بار می‌خوایم به جاعل اسکناس حمله کنیم، درجا به گانگسترها هشدار می‌ده.»

کلاوس کوپمان با تکان سر تأیید کرد: «هیچی جز این نمی‌تونه دلیل شکست‌های ما باشه.»

ناگل خشمگین گفت: «خبرچین خودیه!» «شما فکر می‌کنید کی باشه، رئیس؟»

کمیسر گفت: «اگه می‌دونستم که حال و روزم بهتر بود.»

فهرست مطالب کتاب

سیاهی در تاریکی
نوبادی
مهمان برجسته
در و تخته
تحویل در ساحل رودخانه
سوپر هوکِ بودو
برودر در نقش طعمه
در باشگاه
برگ برنده
یکی از دوستان باشگاه
شام کریسمس
شگرد مارمولک
جانگوی چوب پنبه باز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی
نویسنده
مترجمفریبا فقیهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-600-462-272-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی

برای دریافت کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 2: در تعقیب اسکناس‌های تقلبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.