معرفی و دانلود کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

عکس جلد کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ در حقیقت سه کتاب است که در قالب تمریناتی ورزشی با متد کراس ترینینگ ارائه شده است. آر. ام لویس در این اثر متنوع‌ترین تمرینات ورزشی را برای حفظ سلامتی بدن و تناسب اندام شما آموزش می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

کراس ترینینگ (Cross Training) درواقع یک روش تمرینی برای بهبود آمادگی جسمانی است که ابتدا در ورزش‌های گوناگونی چون والیبال، بسکتبال، تکواندو و... از آن استفاده می‌شد و مدتی‌ست به منظور کاهش وزن و عضله‌سازی در ورزش بدنسازی کاربرد زیادی پیدا کرده است. در کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ (Cross Training Workouts Book Bundle) این روش با رویکردی علمی ارائه شده و تمام گروه‌های سنی اعم از کودکان تا کهنسالان می‌توانند از آن مدد بگیرند. کراس ترینینگ امروزه از پایه‌های اساسی بالا بردن ضریب آمادگی جسمانی در تمام رشته‌های ورزشی است.

در این کتاب شما می‌توانید تعداد نامحدودی از تمرینات متنوع ورزشی را انجام دهید و زنان و مردان هر دو توانایی انجام این متد ورزشی را دارند. بهتر است این تمرینات را با شریک یا دوست خود انجام دهید تا انجامشان برای شما آسان‌تر شود و جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌ی بیشتری داشته باشد. بعضی از این تمرینات را می‌توان در خانه انجام داد و برای بعضی دیگر به تجهیزات ورزشی اندکی نیاز دارید. به‌هنگام انجام تمرینات حتماً وزنه‌ها، تکرارها و زمان‌های خود را ثبت کنید تا بتوانید میزان عملکرد خود را بدانید و روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشید.

50 تمرین ورزشی کتاب، شامل تمرینات ورزشی مبتدی و سطح متوسط است که انجام تمامی آن‌ها در یک دوره‌ی 100 روزه می‌تواند چالش ورزشی مهمی برای شما باشد. کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ، با ترجمه‌ی کیارش ملکی، بنفشه دانشمند و افشین ولیلو قزلباش از سوی نشر تخصصی مبانی منتشر شده است.

کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی‌ست که مایل‌اند برای رسیدن به تناسب اندام خود، متدهای ورزشی پیشرفته را امتحان کنند.

در بخشی از کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ می‌خوانیم

در این تمرین هدف این است که خودتان یک تمرین از حرکات برپری، کوهنوردی، پروانه، شکم، شنا سوئدی و غیره انتخاب کنید و بیشترین تکرار ممکن را در یک دقیقه اجرا کنید: ‌1‌ دقیقه حرکت دلخواه اول، ‌1‌ دقیقه حرکت دلخواه دوم، ‌1 دقیقه حرکت دلخواه سوم. ‌تمرینات کراس ترینیگی که در این کتاب برای شما معرفی کردیم مناسب برای افرادی هستند که دسترسی یا در باشگاهی عضویت ندارند، اما هنوز می‌خواهند بدنی فوق‌العاده داشته باشند و حالا شما می‌دانید که در خانه هم می‌توان تمرینات خوبی را انجام داد و یکی دیگر از مزایای این کتاب این می‌باشد که برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده؛ برای افرادی که مبتدی هستند و یا سابقه‌ی کار با تجیهزات ورزشی ندارند، زیرا حرکات موجود در این کتاب را حرکات کاربردی و فانکشنال که در توسعه و افزایش قدرت بدنی این دسته از ورزشکاران نقش به‌سزایی خواهد داشت.

به دلیل اینکه تمرینات پایه بوده نیازبه دقت فراوانی در نحوه اجرا کردن آن دارد. اجرای صحیح حرکات به شما در افزایش قدرت بدنی و توسعه مهارتی کمک شایانی خواهد کرد. ‌ما امیدواریم که مطالب جدیدی در کتاب کراس ترینینگ یاد گرفته باشید و سعی کنید دراین حوزه بهترین باشید و هیچ‌وقت جا نزنید!

فهرست مطالب کتاب

کتاب اول: 50 برنامه تمرینی برتر کراس ترینینگ
کتاب دوم: 50 برنامه تمرینی برتر کراس ترینینگ با کتل بل
کتاب سوم: 50 تمرین برتر کراس ترینینگ در خانه (منزل)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ
نویسنده
مترجمکیارش ملکی، بنفشه دانشمند، افشین ولیلو قزلباش
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-622-95609-9-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

Mohammad
۱۴۰۲/۶/۲
از نمونه اثر کاملا مشخص بود کتاب خوبیه
قابل قبوله برای تمرینات انفجاری
سماسلیمانی
۱۴۰۲/۱۱/۴
میتونه مفید باشه ولی زیاد پر محتوا نیست برعکس اسمش...
شیرین فرزانه فر
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب خوبیه، با مطالعه‌ی اجمالی این کتاب راضی از خریدش شدم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

برای دریافت کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.