معرفی و دانلود کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی

عکس جلد کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی
قیمت:
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی

با کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی، رؤیای عبور از کنکور تربیت بدنی را به واقعیتی شیرین تبدیل کنید. سیدوهاب آزادی‌همت و بهناز پور‌جعفری جرجافکی، نویسندگان این راهنمای آموزشی موفق، هرآنچه‌ را که باید از مدیریت ورزشی بدانید در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره‌‌ی کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی

رشته‌‌ی تربیت بدنی و گرایش‌های مختلف آن، همچون مدیریت ورزشی، از جمله جذاب‌ترین رشته‌های دانشگاهی برای علاقه‌مندان به دنیای ورزش و تندرستی‌ست. همچنین موفقیت در این مسیر، ظرفیت مناسبی را برای اشتغال در بازار کار تربیت بدنی، برای علاقه‌مندان ایجاد خواهد کرد. با تمام این‌ها، شاید دنیای گسترده و پرنکته‌ی مدیریت ورزشی همچنان با سؤالات زیادی برای تازه‌واردان به این عرصه همراه باشد. در این شرایط، هیچ‌چیز به اندازه‌ی یک کتاب راهنمای کامل جامع، برای معرفی دنیای مدیریت ورزشی و آشنایی با ریز و درشت جهان آن، به کمک متقاضیان نخواهد آمد. سیدوهاب آزادی‌همت و بهناز پور‌جعفری جرجافکی، نویسندگان کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی، مجموعه‌ای کامل و مدوّن از راهنمایی‌های لازم برای متقاضیان کنکور تربیت بدنی و دیگر آزمون‌های رسمی این رشته آماده‌ کرده‌اند تا این مسیر پرچالش را بیش از پیش برای افراد مستعد و سخت‌کوش هموار کنند.

تحول و پیشرفت دائمی پژوهش‌ها و افزایش کتاب‌های مرجع، هرساله متقاضیان کنکور و آزمون‌های رسمی را به مطالعه‌ی منابع بیشتری برای پیروزی در رقابت وا می‌دارد. همچنین مفهومی‌تر شدن سؤالات کنکور در سال‌های اخیر، بیش از پیش به چالش‌های موفقیت در آزمون‌های رقابتی افزوده‌ است. حاصل این تنوع روزافزون منابع و تخصصی‌تر شدن سؤالات، در نهایت با نوعی سردرگمی در مطالعه‌ برای متقاضیان همراه خواهد بود. بااین‌وجود، هنوز هم راه‌حل‌های اثبات‌شده‌ای وجود دارند که آشنایی با روند مطالعه‌ی منابع برای کنکور را روشن‌تر خواهند کرد.

کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی، با کمک گرفتن از نتایج آزمون‌‌های رسمی و همچنین اطلاعات به‌دست‌آمده از دانش‌جویان برتر و سطح‌یک دانشگاه‌ها، به ترسیمی کلی و جامع از مطالب مورد نیاز برای شرکت در کنکور و دیگر آزمون‌های رسمی گرایش تربیت بدنی دست پیدا کرده است. نویسندگان نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی، با به‌کارگیری تکنیک‌های مرسوم و پربازده آموزشی در این کتاب، یعنی «اسکیمینگ» و «اسکنینگ» با روشی کاملاً مفهومی و کاربردی و در کم‌ترین‌زمان، بیشترین ‌بازدهی و موفقیت را در آزمون‌های تخصصی و رسمی گرایش‌های تربیت بدنی فراهم می‌کنند.

این کتاب با تلاش یکی از ناشران برتر کشوری، یعنی نشر حتمی، به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی پیشنهادی کامل و مناسب برای تمامی متقاضیان آزمون‌های سراسری و استخدامی گرایش‌های تربیت بدنی است. همچنین این اثر برای تمامی سطوح علمی و ورزشی در این حوزه مناسب است.

با نویسندگان کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی بیشتر آشنا شویم

سیدوهاب آزادی‌همت (متولد 1371)، دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران است. بهناز پور‌جعفری جرجافکی (متولد 1375) نیز در حال تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته‌ی آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی از دانشگاه شهید بهشتی است. از او کتاب‌های مختلفی در حوزه‌ی گرایش‌های مختلف تربیت بدنی نوشته شده که در این میان می‌توان به کتاب‌های «مروری بر نکات آمار سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی» و «مروری بر نکات آسیب‌شناسی ورزشی در تربیت بدنی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی می‌خوانیم

یکی از بهترین روش‌ها جهت تعیین قدرت و برتری تیم‌ها یا افراد شرکت‌کننده برگزاری مسابقات براساس جدول دوره‌ای است. در جدول دوره‌ای کلیه شرکت‌کنندگان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم قهرمان و رده‌بندی تیم‌ها برحسب تعداد امتیارات کسب شده تعیین می‌شود.

جدول مسابقات رزمی از قبل کاراته، جودو و کشتی از نوع رپه شاژ است.

رپه شاژ نوعی از جداول حذفی است که غیر از مقام‌های اول و دوم مقام‌های سوم مشترک را نیز مشخص می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبانی و نظریه‌های مدیریت
فصل دوم: اصول و مبانی و انواع سازمان
فصل سوم: آشنایی با سازمان‌های ورزشی داخلی و بین‌المللی
فصل چهارم: سازماندهی مسابقات و رویداد‌ها
فصل پنجم: مدیریت و برنامه‌ریزی در تربی تبدنی
فصل ششم: مدیریت جلسات و شورا‌ها
فصل هفتم: امور مالی و بودجه
فصل هشتم: بازاریابی و شرکای تجاری المپیک
فصل نهم: بلیط فروشی و نحوه اعزام تیم‌های ورزشی و حضور در مراسمات
فصل دهم: شیوه‌های اطلاع‌رسانی و نقش نیرو‌های داوطلب
فصل یازدهم: جداول برگزاری مسابقات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۵۰۰ ۲۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی

سیما نوری
۱۴۰۲/۱۲/۴
یه خلاصه خوب و بسیار کاربردی، یه دور خوندنش هم کافیه.
زهرا کاظمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
نکات خوب و جامعی داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب مروری بر نکات مدیریت ورزشی در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.