معرفی و دانلود کتاب من به بهشت می‌روم

عکس جلد کتاب من به بهشت می‌روم
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من به بهشت می‌روم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من به بهشت می‌روم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من به بهشت می‌روم

کتاب من به بهشت می‌روم نوشته‌ی زهرا قاسمی، می‌تواند شروعی جدید در زندگیتان باشد. این اثر با استفاده از راهکارهای ساده تلاش می‌کند تا نگرش شما را مثبت کند؛ چرا که شما همان می‌شوید که می‌اندیشید. این اثر به شما کمک می‌کند تا به شایسته‌ترین چیزها در زندگی دست یابید و روزهایی شاد و سرشار از موفقیت برای خود رقم بزنید.

درباره‌ی کتاب من به بهشت می‌روم:

زندگی پر از شور، رویا و انرژی‌ست. این کتاب درباره‌ی به دست آوردن یک احساس خوب صحبت می‌کند چرا که داشتن یک احساس خوب در زندگی از همه چیز مهم‌تر است و البته به دست آوردن آن به یادگیری نیاز دارد چرا شادی را هیچ پیامبر و قدیسی به شما هدیه نمی‌دهد و شما خود باید آن را بیافرینید پس بیایید با هم تمرین کنیم و یاد بگیریم تا از لحظه لحظه عمری که از خداوند هدیه گرفتیم نهایت بهره را ببریم.

این شما هستید که انتخاب می‌کنید شیوه زندگیتان چگونه باشد پس مسئولیت زندگی و اتفاق‌هایی که برایتان می‌افتد به عهده‌ی خودتان است چرا که قلم و رنگ در اختیار شماست تا زندگی خود را بهشت نقّاشی کنید و در آن از عمری که خداوند به شما داده بهره ببرید؛ زیرا شما آفریده شده‌اید که شاد زندگی کنید. این کتاب به شما نمی‌گوید که خودتان را از همین لحظه بهبود بخشید و به‌طور کامل تغییر کنید زیرا این امر امکان‌پذیر نیست و شما بعد از گذشت زمانی‌ خودتان‌ را به همان شکلی که بودید، می‌بینید.

کتاب من به بهشت می‌روم می‌تواند نقطه عطفی در زندگیتان باشد، می‌تواند شروعی جدید باشد تا با دست‌کاری کردن نگرشتان به‌جای غصّه خوردن و زانوی غم بغل‌ کردن تصمیم‌ بگیرید شادمانه زندگی کنید، زیرا این شما هستید که ابتدا در ذهنتان وقایع را می‌آفرینید سپس همان اتّفاقات موبه‌مو در زندگی واقعیتان به عرصه ظهور می‌رسد چون زندگی شما همانی می‌شود که به آن می‌اندیشید پس با نام و یاد خدا به خودتان و شایستگیتان برای داشتن بهترین‌ها ایمان بیاورید و بدانید که ایمان بر معجزه مقدّم‌تر است.

شما ذهنی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده دارید؛ مغز این بافت خاکستری متشکّل از بیلیون‌ها سلول سفید و خاکستری قدرتی شگرف و بی‌نظیری دارد و برای هرکس نیز منحصربه‌فرد و مخصوص به خودش است. ذهن هر فرد توانمندی‌ها و استعدادهایی ویژه دارد که باید کشفش کنید؛ زیرا شما، او و همه ما معجزه خلقتیم و در درون خود توانایی هرگونه انسان شدن را داریم. می‌توانیم هزاران راه ممکن برای رسیدن به رویا‌ها، تصوّرات و اهداف خود کشف کنیم پس بدانید شما خودت زندگیتان را انتخاب می‌کنید و به دنیا می‌آیید تا جهان را ارزشمندتر کنید و پروردگار مهربان همواره کنار شماست تا بزرگترین و کوچکترین آرزویتان را برآورده کند.

کتاب من به بهشت می‌روم مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال تغییری مثبت در زندگیتان هستید، این کتاب راهنمایی مناسب برای شروعی تازه و قدرتمند است.

جملات برگزیده کتاب من به بهشت می‌روم:

- زیباترین چیز در دنیا بی‌تردید خود زندگی است.
- از آن‌چه ندارید شکایت نکنید … از آن‌چه دارید لذّت ببرید.
- هر روز خودت را در آیینه ببین و از دیدن زیبایی‌هایت لذّت ببر و خداوند را سپاس بگو.
- هر آن‌چه‌ را آرزو کنی و دوست‌ داشته‌ باشی‌ اتّفاق‌ می‌افتد، معجزه همین نزدیکی‌هاست.
- دلیل‌ این‌که نمی‌خندید آن‌ نیست که پیر شده‌اید، شما پیر می‌شوید چون نمی‌خندید!

در بخشی از کتاب من به بهشت می‌روم می‌خوانیم:

حتماً اگر الآن به تو بگویم کمی به گذشته برگرد و برخی از موقعیّت‌هایی که از آن‌ها وحشت داشتی و همیشه نگرانی و مدام به آن‌ها فکر می‌کردی که اگر این حادثه پیش آید چگونه می‌توانم تحمّل کنم، اگر فلان اتّفاق بیفتد من بدبخت می‌شوم نمی‌توانم مقابله کنم و اگر برایم پیش آید قطعاً شکست خواهم خورد و پیرامون همین افکار برای موقعیّت‌هایی که هنوز پیش نیامده موجی از منفی‌گرایی در ما به وجود می‌آید زیرا ذهن ما بایدها و نبایدها را نمی‌داند و براساس پیام‌هایی که ما به او می‌دهیم عملکرد خود را تنظیم می‌کند و آن وقت است که شروع می‌کند به ارائه‌ی هزار دلیل برای تأیید احساست، همین الآن اخم کن آن هم با شدّت تمام برای چند ثانیه. فقط اخم کن … خوب حالا پاسخ بده به چه چیزی فکر کردی؟

برای تفریح و بازی هم که شده یک دقیقه به ذهنت اجازه بده منفی فکر کند مثلاً من خیلی بیچاره هستم یا مگر می‌شود من هم آینده خوبی داشته باشم، در رشته مورد علاقه‌ام در فلان دانشگاه قبول شوم.

در هر دو حالت ذهن تو چه می‌کند فقط و فقط به مسائل منفی فکر می‌کند و این قدر دلیل و مدرک ارائه می‌دهد که اگر هوشمندانه از آن خارج نشوی بلافاصله باورت می‌شود که چقدر در عمق بیچارگی‌ها به سر می‌بری پس مراقب نوع فکری که به ذهنت می‌دهی باش چون همین افکار می‌شوند زندگی تو!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ذهن آرام
خودمان را دوست بداریم
معجزه‌ی حواس!
شادی مسری است! حس خوب هم!
به تمام معنی مثبت باشید!
در لحظه زندگی کن!
برای یک روز می‌خواهم این‌گونه باشم!
دوره‌ی منفی را سپری کن!
اگر بخواهی می‌شود!
دوستان
سرسخت و استوار باش!
خواندنش پر از حس خوب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من به بهشت می‌روم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ورای دانش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-600-138-089-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من به بهشت می‌روم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من به بهشت می‌روم

برای دریافت کتاب من به بهشت می‌روم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.