معرفی و دانلود کتاب من کتاب نمی‌خوانم!

عکس جلد کتاب من کتاب نمی‌خوانم!
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من کتاب نمی‌خوانم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من کتاب نمی‌خوانم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من کتاب نمی‌خوانم!

کتاب من کتاب نمی‌خوانم! نوشته جاناتان الن، داستانی بامزه بچه جغدی است که می‌خواهد برای خود و عروسکش در آرامش کتاب بخواند اما حضور چندین مهمان ناخوانده نمی‌گذارد او آنطور که دلش می‌خواهد کتابش را بخواند.

موضوع کتاب من کتاب نمی‌خوانم! چیست؟

بچه جغد آرام در یک گوشه از جنگل به همراه جغدی، عروسک محبوبش، مشغول کتاب خواندن است که ناگهان چندین جوجه‌ی طلایی خوشحال و هیجان زده از از سر و بال بچه جغد بالا می‌روند و از او می‌خواهند برایشان کتاب بخواند. بچه جغد قبول می‌کند برایشان کتاب بخواند اما به شرطی که همگی ساکت و آرام بنشینند. به نظر شما می‌شود برای این همه جوجه‌ی ذوق زده و پرهیجان در آرامش کتاب خواند؟ اصلا حالا که همه‌شان از بدن بچه جغد بالا رفته‌اند، او می‌تواند با بال‌هایش کتاب را بگیرد؟

کتاب من کتاب نمی‌خوانم! (I'm Not Reading) داستانی جذاب و بامزه دارد که به خوبی تغییر و شدت هیجانات را در قالب تغییر رفتار یک جغد کوچک نشان می‌دهد. تصویرگری زیبای اثر به جذابیت و پیش بردن داستان کمک کرده و تغییرات رنگ‌ها در هر صفحه از کتاب به خوبی منتقل کننده‌ی احساساتی است که در داستان جریان دارد. در این قصه مفهوم نظم و کنترل هیجان در شرایط خاص نیز به کودکان آموزش داده می‌شود.

کتاب من کتاب نمی‌خوانم! مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله مناسب است و هم‌چنین به بزرگتر‌ها هم می‌آموزد که نسبت به خشم و هیجانات کودکان آگاه باشند.

با جاناتان الن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و تصویرگر انگلیسی در سال 1957 متولد شد. الن در کالج هنر سنت مارتین در رشته گرافیک تحصیل نمود. فعالیت او بیشتر در زمینه ادبیات کودکان است. داستان‌های ساده همراه با تصاویری لطیف و بامزه از ویژگی‌های اصلی آثار جاناتان الن (Jonathan Allen) به شمار می‌رود. مجموعه کتاب‌های بچه جغد (Baby Owl) از محبوب‌ترین آثار او است که به زبان فارسی هم برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب من کتاب نمی‌خوانم! می‌خوانیم:

همگی با ذوق و شوق گفتند: بچه جغد دارد دستان می‌خواند! جانمی جان! و پریدند توی بغل بچه جغد!
بچه جغد اعتراض کرد: صبر کنید ببینم!
اگر مثل جغدی و جوجه ریزه ساکت ننشینید، از داستان خبری نیست!
برادرها و خواهرهای جوجه ریزه گفتند: ساکت می‌نشینیم!
بچه جغد تازه توانسته بود از پشت جوجه‌ها بال‌هایش را برساند به کتاب و بازش کند که هفت پسر خاله و دخترخاله‌ی جوجه ریزه از راه رسیدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من کتاب نمی‌خوانم!
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462-289-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من کتاب نمی‌خوانم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من کتاب نمی‌خوانم!

برای دریافت کتاب من کتاب نمی‌خوانم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.